Dodaj do ulubionych

prośba o szczerą radę

08.06.06, 16:57
Witam serdecznie, jeszcze z Polski. Mam do Was prośbę o szczerą radę.
Zamierzam niedługo wyjechać do USA, dostałam wizę turystyczną na 10 lat. Nie
ukrywam, że chciałabym popracować. Tu, w Warszawie, pracuję od 8 lat w
kolorowym piśmie poradniczym dla pań. Zarabiam nieźle, mam swoje mieszkanie
(na kredyt). Znam nieźle angielski (albo tak mi się wydaje). :))) Chcę
wyjechać, bo:
1. Czuję ogromną potrzebę zmian w moim życiu. Zasiedziałam się strasznie w
tej mojej pracy.
2. Moja siostra od czasu rozwodu zmaga się z trudną sytuacją finansową, gdyż
były mąż zostawił jej głównie długi. Pomagam jej jak mogę, ale niewiele mogę.
Chciałabym pomóc jej bardziej.
3. Jestem bardzo ciekawa Stanów. Tak po prostu, bez żadnych ideologii.

Mam 32 lata, nie mam tu dzieci czy męża, których bym zostawiła. Partnera mogę
zostawić na razie, poradzi sobie. :))
Jak myślicie, powinnam jechać?
Obserwuj wątek
      • roza2004 Re: prośba o szczerą radę 18.06.06, 01:52
        Kochani ,kazdy ma inna sytuacje i inne szczescie .
        A moze nasz kol Dorota spotka tutaj kogos wymarzonego ,milionera ,wyjdzie za
        maz i nie bedzie w ogole pracowala ,a jedynie zajmie sie dzialnoscia
        chrytatywana etc..
        Znacie takie przypadki ,chocby Barbara Piasecka -Jonhson,z pomocy domowej stala
        sie wlascicielka korporacji.Do odwaznych swiat nalezy.Wrocic zawsze moze ,a
        podroze i doswiadczenia zyciowe sa wazne i bardzo ksztalca.
        Powodzenia Dorota .
      • roza2004 Re: prośba o szczerą radę 18.06.06, 01:52
        Kochani ,kazdy ma inna sytuacje i inne szczescie .
        A moze nasz kol Dorota spotka tutaj kogos wymarzonego ,milionera ,wyjdzie za
        maz i nie bedzie w ogole pracowala ,a jedynie zajmie sie dzialnoscia
        chrytatywana etc..
        Znacie takie przypadki ,chocby Barbara Piasecka -Jonhson,z pomocy domowej stala