Dodaj do ulubionych

Prezent na 18 urodziny.

24.01.11, 20:36
Zastanawiam sie nad ladnym prezentem dla dziewczyny na 18 urodziny i jakos nie mam konceptu. Nieduze kolczyki z diamencikami, wisiorek?
Prosze o sugestie!!!
Edytor zaawansowany
  • 24.01.11, 20:38
    Duże kolczyki z dużym brylantem.

    --
    "Kobieta, jeśli tylko zechce, da mężczyźnie to, co mu się należy". Hrabi
    [URL=http://smajliki.ru/smilie-543250023.html][IMG]http://s6.rimg.info/4ea7086ec3bcd85068271ff21ca0b2fb.gif[/IMG][/URL]
  • 24.01.11, 20:50
    Lepiej diadem. Na studniowke bedzie :)

    --
    happy_time to nie ja !!!!
  • 17.03.11, 18:44
    ja bym dał jej takie NeoCube pokazane jest tutaj infoprezent.wordpress.com ładnie sioę prezentują i pięknie wyglądają także można bez obaw i spokojnie dziewczynie dać.. a na pewno się ucieszy.. bo można z tego zrobić niezłą biżuterie..

    pozdrawiam
  • Gość: niki IP: *.xdsl.centertel.pl 21.03.11, 19:17
    niedawno przez takie rzeczy przechodziłam i może powiem co ja kupiłam..
    Globus obrotowy z podstawką czarną, a jak się ją odwróci to jest wtedy lustrzana.. koleżanka ode mnie sie ucieszyła więc mysle ze u ciebie bedzie tak samo.. szukałam tego prezentu przez ok. miesiąc czasu wiec możesz sobie tak samo wyobrazić co przechodziłam..
  • 30.03.11, 19:38
    kolczyki i te wisiorki to wg. mnie odpadają na miejscu.. to mysle ze już jest mało twórczy prezent.. ja bym jej dał coś oryginalnego np. gadzeteo.pl/pl/p/Globus-lewitujacy-w-powietrzu/7 ajeśli już pozostając przy tych kolczykach i innej biżuterii to fajnym prezentem było by NEoCube gadzeteo.pl/pl/p/Neocube-kulki-magnetyczne/43 jako dodatek.. przepieknie to wygląda i można z tego zrobić dość oryginalną biżuterie itd. pozdro!
  • 24.01.11, 20:51
    Rajstopy.
    --
    Myślałam - niemożliwe, zjawisko nieprawdziwe. Twe ciało opalone, na wszystko już gotowe jest.
  • 24.01.11, 21:19
    i kawę
    --
    Jestę starsza to wię.
  • 24.01.11, 21:21
    I skarpety!
    --
    Myślałam - niemożliwe, zjawisko nieprawdziwe. Twe ciało opalone, na wszystko już gotowe jest.
  • 24.01.11, 21:24
    :) nieno... na serio - ja bym kupiła jakąś fajną torbę skórzaną
    --
    Jestę starsza to wię.
  • 12.02.11, 13:39
    torebka skórzana świetny pomysł, ale nie wiem czy 18-latki je w ogóle noszą
  • 01.04.11, 15:01
    może coś bardzie oryginalnego? 18tka to okazja troche inna niż wszystkie.. prezent musi być nietypowy i śmieszny najlepiej..
    --
    PREZENTY, GADŻETY i UPOMINKI w najbardziej oryginalnym wydaniu:
    Prezent na 18
    Prezent na Urodziny
    Prezent dla chłopaka
    Prezent dla dziewczyny
  • 24.01.11, 22:01
    pompeja napisała:

    > Rajstopy.


    Ja mysle, ze jednak kosz :)
    --
    www.radioalex.pl/
  • 24.01.11, 21:03
    Ja jak miałam 18 lat to dostałam od swoich rodziców zegarek noszę go dzisiejszego dnia a minęło już 11 lat:) także myślę, że może to być trafiony prezent, albo właśnie komplet jakiejś biżuterii- kolczyki+ wisiorek, może pierścionek- na pewno warto zainwestować w coś co przetrwa trochę dłużej i będzie córce przypominać tą datę.
  • 24.01.11, 21:15
    Nie chce duzo wydac na duzy brylant, studniowki w jej szkole nie ma, wiec diadem odpada, rajstopy kupuje sobie sama.
    guciova dziekuje za sugestie, pojde obejrzec zegarki, moze na jakiejs ladnej metalowej bransoletce.
    Dzieki!
  • 24.01.11, 21:17
    Napisałam Ci o rajstopach, żebyś zrozumiała, że my nie wiemy, czego Twoja córka może chcieć. Najważniejsze, by Jej się spodobało, a Ty znasz Ją, nie my :)
    --
    Myślałam - niemożliwe, zjawisko nieprawdziwe. Twe ciało opalone, na wszystko już gotowe jest.
  • 24.01.11, 21:54
    Masz racje, pompeja, znam ja i wiem czego chce. Ale czasem ciekawie jest uslyszec opinie "inne" zwlaszcza jak kogos sie dobrze zna.
  • 24.01.11, 21:18
    Ja dostałam, a nawet sama sobie wybrałam złoty pierścionek :)
  • 24.01.11, 22:39
    Idealnym prezentem dla każdej kobiety, na każdą okazję jest biżuteria. Która z nas jej nie kocha?? Najpiękniejszą, tak ładną jak Pandora,ale tańsza , całą ze srebra o próbie 925, wykonaną ręcznie znalazłam w sklepie "Niebieski - koralik" . Z okazji Walentynek jest wiele promocji, więc można dodatkowo zaoszczędzić. Kupując bransoletkę walentynkową składającą się z bazy i koralików włoskiej marki Biagi możemy zaoszczędzić do 132 złotych, natomiast kupując koraliki z cyrkoniami oszczędzamy 20 % . Myślę, że jest to świetna okazja na zrobienie prezentu najbliższej osobie.
  • 24.01.11, 22:41
    na 18stke to klasycznie wibrator!
  • 24.01.11, 22:41
    to skąd my mamy wiedzieć co ona lubi??? :)
    moim zdaniem biżuteria jest trochę oklepana, no i pewnie nie każdy by chciał - ja np. biżuterię złotą, z brylantami, zegarki itp. zaczęłam nosić dopiero ok. trzydziestki:)
    dla mojej planuję raczej coś w stylu: bilet wstępu na heinekena albo jakąś inną dużą imprezę, ewentualnie mega zestaw płyt winylowych ulubionych artystów do kolekcji, nieduży płaski tv do pokoju, no coś w tym stylu w każdym razie.

    --
    „Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja jest to, że się z nami nie kontaktują.”
    ALBERT EINSTEIN
  • 25.01.11, 05:35
    A co mozna kupic osiemnastoletniej pannie, ktora ma komorke, maca i samochod?
  • Gość: KasiaW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.11, 14:00
    ja siostrze ostatnio dałam taki śmieszny kubek w kształcie serca, fakt pije w nim poranną kawkę i wieczorem herbatę.
    o tutuaj trafiłam: 4gift.pl/zaskakujacy-kubek-kocham-cie.html

    może taki mało poważny ale od koleżanek dostała masę biżuterii i jakichś drobiazgów i leżą, a mój prezent w użyciu prawie codziennie! :)
    powodzenia w zakupach
  • Gość: black-magic-woman IP: *.dynamic.chello.pl 25.01.11, 20:38
    Fajny pomysł z karnetem na koncert/festiwal - sama wykorzystałam ten pomysł dla narzeczonego i był wniebowzięty, wspomina do dziś.
    Trochę innym od biżuterii i innych "przedmiotowych" pomysłów jest np. sesja zdjęciowa :)
  • Gość: ewelinab IP: *.bater.net.pl 01.02.11, 20:35
    A coś takiego??

    allegro.pl/zestaw-pioro-dlugopis-reczny-grawer-walentynki-i1432825439.html
    Po co znów kupować uniwersalne prezenty?
  • 02.02.11, 09:46
    zalezy dla kogo (koleżanka, córka itd) i zalezy jaki ma charakter, ostatnio przeglądam strony z dziwnymi gadgetami i już wspominałam o prezencie dla chłopaka, a znów na 18 rzuciło mi się w oczy coś takiego śmiesznego - www.wasserman.pl/pl/p/Zapalniczka-a-w-niej-kamera-dyktafon-pendrive-4GB/1428
  • 04.02.11, 16:57
    Polecam sklep internetowy z biżuterią - duży wybór pierścionków, kolczyków, wisiorków, itp Wykonują również biżuterię w swojej pracowni, według indywidualnych gustów i zapotrzebowań klientów na zamówienie. Wykonywali mojemu mężowi obrączkę z dostarczonej przeze mnie, już nie używanej, biżuterii.
    www.zlotysklep.com/oferta/wyroby/bizuteria_z_brylantami/
  • 14.02.11, 16:23
    Jeśli jest łakomczuchem, może coś takiego ?:D www.takapaka.pl/Produkt/359/gigantyczna_tabliczka_czekolady
  • 15.02.11, 11:34
    Biżuteria to na pewno świetny pomysł, ja np. swojej siostrze na 18stkę kupiłam płytę Beyonce- bo to jej ulubiona artystka i jej perfumy "Heat" - bo wiem, że nosiła się z zamiarem ich kupienia, ale zawsze jej było szkoda kasy więc ja jako dobra siostra zrobiłam jej niespodziankę. Radość była niesamowita. A perfumy znalazłam na perfume4you.pl w bardzo niskiej cenie!
  • 17.03.11, 18:26
    Zgadzam się, że biżuteria to bardzo dobry pomysł. Poza tym nigdy jej za wiele w szkatułce :) Poza tym myślę, że będzie to po latach bardzo fajna pamiątka. Do tego możesz ewentualnie dokupić jeszcze np. ładny album na zdjęcia.
  • 17.03.11, 18:39
    możesz kupić coś takiego infoprezent.wordpress.com nadaje się jako biżuteria.. mówie teraz poważnie bo ja dałem takie coś właśnie mojej dziewczynie i ona robi sobie z tego biżuterie. albo taką ramkę jak kolega wcześniej podpowiedział.. www.Gadzeteo.pl. jedno jak i drugie się fajnie prezentuje także pomysł jest idealny :)
  • 20.03.11, 20:27
    a moze taka rzecz, ze wspolnymi chwilami ?

    www.facebook.com/pages/TheMotive/191255897579477
    mozemy zrobic naprawde ladny montaz :)

    pzdr!
  • Gość: mm IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 21.03.11, 15:34
    Moja siostrzenica dostała na swoja 18. bon prezentowy na sesję zdjęciową. W pakiecie miała stylistkę, fryzjera i wizażystkę. prezentokracja.pl/One_Shot_-_stylizacja_i_sesja_foto/produkt.html ogólnie bardzo fajna sprawa dla dziewczyn ;) Można uwiecznić na zdjęciach magiczny moment przejścia od nastolatki w dorosłą kobietę.
  • 22.03.11, 11:25
    Ja swojej córce kupiłem taki kubek www.2future.pl/Produkt/386/zaskakujacy_kubek_ a co niech wie, że tatuś ją kocha :D
  • Gość: cxfsda IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 30.03.11, 15:16
    kubeczek na urodziny i to w dodatku osiemnaste? :D
  • 01.04.11, 16:36
    Tak to jest gdy jest nadprodukcja jest wszystkiego za dużo
    --
    Meble stylowe dla Ciebie i Twojej rodziny ! Wprowadź do swojego domu styl retro !
  • 03.04.11, 01:10
    Polecam biżuterię dostępną dla każdego - ostatnio znalazłem sklep z nowoczesnymi oraz klasycznymi wzorami biżuterii srebrnej z bursztynem, ręcznie wykonane w Polsce - www.missamber.pl - po prostu cudeńka ;)
    Mają też eleganckie spinki do mankietu ;)

    --
    40 milionów lat zatopionych w BURSZTYNIE... czy DOBRE ZDJĘCIA są w stanie nam je pokazać? A może nasza historia jest zapisana w rodzinnych PAMIĄTKACH?
  • Gość: cxfsda IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 04.04.11, 13:55
    Nie chodziło mi o nadprodukcję. Nawet za moich czasów, gdy sklepowe połki świeciły pustkami wszyscy starali isę jednak kupić coś fajnego na takie imprezy jak chrzciny, komunie, sluby czy właśnie wspomniane osiemnastki.
  • 03.06.11, 20:00
    Ja na 18 - nastkę dostałam kolczyki i łańcuszek, Tata poszedł ze mną do Apartu , bo wiedział że sama najlepiej wybiorę :) i to był mój najlepszy prezent jaki dostałam w życiu :)
  • 05.06.11, 19:03
    Propozycja nie na główny prezent ale na jeden z kilku drobnych: CYGARO! Ewentualnie rekwizyty do niego.
    --
    Oświetlenie LED kuchni, półek, ścian
  • 12.06.11, 20:36
    Dla dziewczyny na 18tke fajnym pomysłem jest damska torba na laptopa - np. marki laptopka.
    www.laptopka.pl
    Gdzies mozna w necie tez znalezc kupony rabatowe do tych torebek, wiec ostatecznie cena jest ok :)
  • Gość: Wiki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.07.11, 13:59
    Ja poleciłabym Ci dla kobietki coś oryginalnego, np taki apracik: Aparat Panasonic DMC-S1 zobacz na stronie gdzie mają je dostępne:)
  • 04.08.11, 14:47
    a może taka torbę www.stilago.pl/index.asp?tn=productview&pid=308261 , tylko , że to trzeba by się złożyć w parę osób ale myślę, zże dla dziewczyny taki prezent byłby świetny no i praktyczny i ładny

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.