Dodaj do ulubionych

Prośba o radę- dep. laserowa. (załączam zdjęcia)

30.08.05, 10:29
Dziewczyny!

Bardzo proszę o Waszą opinię.
Czytalam wątek <Depilacja twarzy-warto?> a w nim opinie Sofi11, ktorej laser
nie pomogl ale mimo wszystko i ja się zastanawiam..

Czy znacie kogos, komu sie udalo z wasikiem????


Chcialabym rozpoczac depilacje wasika laserem Light
Sheer.

Od kilku miesiecy rozjasniam wlosy preparatem rozjasniajacym
Sally Hansen.

Aha- nigdy nic nie ronilam z wasikiem- tzn nie wyrywalam, nie depilowalam,
jest taki jaki mi urósl. Mam wiec cicha nadzieje, ze skoro nie wzmacnialam
cebulek depilacja to może się udac z laserem..



Zdjecie wasika przed rozjasnianiem:

img379.imageshack.us/my.php?image=ustaprzed9kr.jpg


Aktualne zdjecia po rozjasnianiu:


img391.imageshack.us/my.php?image=lewastronaaktualnie6rb.jpg

img398.imageshack.us/my.php?image=aktualnie9ow.jpg

Widac jasne wlosy. Na tym drugim zdjeciu wyszly malo widoczne ale naprawde je
widac. Z jednej strony jest ich wiecej i sa dluzsze ;(

Aha- wazne jest jeszcze to, ze doprowadzam swoje hormony do normy. Lekarz
doradzil mi zebym zaczela depilacje po ok. pol roku od rozpoczecia leczenia.
Jeszcze nie minelo pol roku wiec na razie pytam tylko teoretycznie- ale już
się niecierpliwie.

Nie jest łatwo podjac taka decyzje. Pieniadze duze- 200 zł za każdy zabieg i
wielki strach przed efektami- co jeśli będzie gorzej??

co powinnam zrobic przed pierwszym zabiegiem jeśli się zdecyduje? zaprzestac
rozjasniania? wydepilowac u kosmetyczki? Zgolic???

Na kosultacji jeszcze nie bylam.

Dziekuje za wszystkie rady.

Edytor zaawansowany
  • igielka82 30.08.05, 11:51
    Rozjaśniać możesz ale rozjąśniaczem który nie ma związków ochronnych dla
    włosów, w innycm wpyadku będa matowe i mogę z czasem wypaść.

    U kosmetyczki możesz usuwać, ja usuwam sama woskiem w domu i odrastają
    jaśniejsze i jakby jest ich mnie. Acha na początku pojawiały mi się po każdej
    depilacji chrostki, teraz jakby mniej albo wcale, może się skóra uodporniła
    albo włośków tych co wrastały już nie ma. Nie wiem.

    Golić? w żadnym wypadku NIE. Odradzam zdecydowanie. Odrosną Ci mocniejsze,
    ciemniejsze, a na dodatek po pewnym czasie nawet zgolone będą widoczne.

    Pozdrawiam Agata
    --
    ...i Ci co nie odchodzą nie zawsze powróca
    i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
    czy ostatnia jest pierwszą
    czy pierwsza ostatnią
  • olka84 30.08.05, 13:06
    Doprecyzuję moje pytanie:

    czy ogladajac moje zdjecia- zdecydowalybyscie na na zabiegi laserowe- biorac
    pod uwage, ze moze sie nie udac i byc gorzej- np.wlosy mocniejsze, bardziej
    widoczne.

    czy zostawic tak jak jest- rozjasniac dalej Sally Hansen. (trzeba to robic co
    ok 2 tyg, czasem co tydzien)
  • malina1414 30.08.05, 17:04
    hmmm. ja sie zabardzo na laserach nie znam ale z tego co czytam to są średnio
    skuteczne. ja swój wąsik usówam woskiem w plastrach i zadnym problemem dla mnie
    nie jest. woskiem nic nie ryzykujeszw najgorszym wypadku bedą jakie sa,
    zwłaszcze ze włoski masz głównie tylko przy kącikach ust.Chociaż może laser
    byłby skuteczniejszy? najlepiej żeby wypowiedziały sie dziewczyny po
    nim.pozdrawiam
  • igielka82 30.08.05, 21:04
    Gorzej to chyba nie będzie. Ale nie wiem czy jeśli np: masz bardzo podwyższony
    testosteron a włoski masz dzięki niemu właśnie, a nie przez taką pigmentację
    skróry to czy leser coś pomoże?
    Może lepiej skonsultuj się z jakimś specjalistą. Przed zabiegiem jest
    konsultacja z lekarzem (płatna).
    Ja się też zastanawiam nad laserem. Ale jeszcze z tym poczekam do mojej wizyty
    u endo we wrześniu. Ja się najbardziej boję ze włoski będą mi wrastać, bo
    niestety to się u mnie zdarza po wosku a nawet czasem po zwykłej maszynce do
    golenia.

    Pozdrawiam Agata
    --
    ...i Ci co nie odchodzą nie zawsze powróca
    i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
    czy ostatnia jest pierwszą
    czy pierwsza ostatnią
  • karusia4 30.08.05, 22:36
    Olu,
    ja na Twoim miejscu bym zaryzykowała laser.Włoski są ciemne i widoczne. Jedyne
    co Ci mogę doradzić, to pilnować żeby przez zabiegiem zgolić wyłącznie
    powierzchnię wąsika, tylko tam gdzie masz ciemne włoski. Jeśli zgolone zostaną
    włoski meszkowe, to jest możliwość, zę odrosną grubsze i ciemniejsze.

    Golenie jako metodę depilacji ODRADZAM. Po kilku miesiącach pojawi się normalny
    zarost.

    pozdrawiam
  • blackate 31.08.05, 01:15
    jeśli mogę coś dodać
    niedawno ok 2 tyg temu byłam na konsultacji przed zabiegiem laserowym
    (konsutaltacja BEZPŁATNA obejmowała oprócz ogólnego wywiadu także test
    odporności skóry na światło lasera!) i musze stwierdzić że waham się jeszcze
    przed pójściem na tan zabieg z uwagi na koszty i skutecznosć ( pocieszające za
    7 x 50 % zniżki) wydaje mi się że twój problem został już całkowicie zaleczony
    wyglądasz ok - włosa nie widać ( zdjęcie 3) nie wiem jak bardzo jest skuteczny
    ten preparat ale zadziałał rewalacyjnie. tak na marginesie - na laser trzeba
    mieć ciemne włosy przy nie opalonej skórze i im grubsze tym lepsze! - tak
    stwierdził lekarz którym rozmawiałam
    pozdrawiam i głowa do góry!

  • mjos 07.09.05, 11:03
    moim zdaniem alser nie chwyci-znaczy ten popularny laser do wloskow ciemnych-te
    sa za jasne i zbyt delikatne....
    moze chwyci ten do jasnych ale nie wiem czy gdzies w polsce i jest...
    jak bym taki miala to bym w psokoju zostawila albo bym utleniala
    --
    mjos:)
  • olka84 08.09.05, 09:45
    hej, ale ja zamierzam przestac rozjasniac wlosy przed zabiegiem, wiec beda
    znowu ciemne. moze nie takie ciemne jak na zdjeciu sprzed calkowitego
    rozjasniania.

    laser ktorego zamierzam uzyc to diodowy Light Sheer- do wlosow ciemnych.

    jeszcze nie podjealm ost decyzji wiec jesli ktos ma jakies doswiadczenia swoje
    lub znajomych pań- prosze o opinie.
  • cleli 20.09.05, 01:40
    hej,
    ja depiluje sie laserowo.jestem juz po 3 zabiegach<broda, baczki>. oprocz tego
    mam problemy z podwyzszonym testosteronam, ale zazywam leki. jak narazie
    rewelacji nie ma. wloski nadal odrastaja, chociaz jest ich mniej i sa o wiele
    slabsze, wiec sadze ze za jakies dwa zabiegi powinny zniknac. wazne jest aby
    wlosek byl naprawde ciemny, a skora jasniutka<wedlug tego dobieraja sile
    lasera, jesli bedzie zbyt slaby to wloski nie wypadna>, wiec radze nie
    rozjasniac ich w ogole wczesniej. o to ze bedzie jeszcze gorzej nie masz sie co
    martwic. znam kilka osob ktore depilowaly sie laserowo i nie spotkalam sie z
    zadnym takim przypadkiem, wprost przeciwnie znam osoby u ktorych wloski
    calkowicie znikly nawet po trzech zabiegach, wazne jest jednak aby caly czas
    kontrolowac gospodarke hormonalna organizmu, bo inaczej wloski beda sie
    nawracac. zycze powodzenia
  • olka84 21.09.05, 10:43
    Cleli,
    napisze do ciebie na priv.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka