Dodaj do ulubionych

komu pomogła diane????????

09.05.07, 21:53
j.w.
w ogole to chcialam sie dowiedziec czy sa takie dziewczyny ktorym te tablety pomogły ? ja biore je od 2 tygodni i nie mam zadnych skutkow ubocznych :) mam nadzieje ze nie przytyje a najbardziej chcialabym sie pozbyc tych wlochow !! prosze powiedzcie jak to bylo w waszym przypadku czy diane rzeczywiscie nic nie pomaga ? i czy to jest jak walka z wiatrakami? zaden lek nie pomoze nam? plis opowiedzcie jak bylo u was
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • anka2313 09.05.07, 23:33
    ja bralam prawie 2 lata po paru miesiacach zauwazylam lekka poprawe ale jak
    odstawilam wszytsko wrocilo do normy
  • kasiab777 10.05.07, 02:13
    A mi bardzo pomaga. Jesli biore juz po 2 miesiacach jest o niebo lepiej ale
    kiedy odstawie wszystko w expresowym tempie wraca do stanu wyjsciowego.
    NIESTETY.
  • aniuch23 10.05.07, 14:03
    do kasib7777

    jesli ci pomaga tzn. ze wlosy depilujesz i nie odrastaja czy jak to jest u ciebie??
  • kasiab777 10.05.07, 18:40
    Diane zaczelam brac ok 2 lat temu w akcie despercji.(Wczesniej chodzilam na
    ultradzwieki i laser ale poprawa minimalna.)Roznice byla po ok 2 miesiacach.
    Przed Diana nie bylam w stanie wydepilowac nog depilatorem bo nie moglam
    wytrzymac bolu. Przy Dianie depiluje bez problemu. Odrastaja bardzo powoli i sa
    duzo delikatniejsze. Na brzuchu wyrwalam i nie odrastaja wcale. Na rekach
    zrobily sie slabsze i jasniejsze. Na twarzy (z ktora mama najwiekszy problem)
    wyrywalam woskiem albo pincetka i tez odrastaly slabsze, jasniejsze i krotsze.
    Jakis czas temu zrobilam przerwe i wszystko wrocilo. Katastrofa. Potem poszlam
    na epilar i bylo lepiej niz po laserze. Teraz biore Yasmine i po depilacji
    stosuje epilar. Mam nadzieje ze pewnego dnia bede mogla odstawic hormony a te
    cholerne klaki na mojej twarzy nie odrosna. Pozdrowienia.
  • dyzurna 13.05.07, 00:35
    po diane ktore bralam 2 lata nabawilam sie duzej nadwagi ,zero poprawy i
    ciezkiej depresji. lek w wielu krajach jest wycofany z obrotu.nie polecam
    --
    Milena - 05.04.2006
  • daphne17 13.05.07, 11:19
    ja tez nie polecamlek niszczy watrobe, w niemczech do wycofali. to lek starej
    generacji. wydaje mi sie jednak ze nalzey spobowac wszystkiego! kazdy organizm
    inaczej reaguje, wieec moze bedziesz miala szczescie?
    oby.
    pozdrawiam.
  • catherrine 17.05.07, 06:39
    kazdy lek szkodzi na watrobe, dlatego trzeba sie regularnie badac.
    bralam diane 2 lata, na efekty czekalam dlugo, ale byly rewelacyjne- nawet nie
    musialam wyrywac wlosow, same znikaly.
    teraz mialam przerwe na badania, wszystko wrocilo :( zaczelam brac cilest, ale
    chyba wroce do diane, bo mam plamienia.
  • aniuch23 18.05.07, 14:30
    Do Catherrine:

    Ale jak same znikały Ci włoski?? skad dokładnie??
  • catherrine 19.05.07, 00:18
    glownie z tego miejsca miedzy piersiami. i z piersi tez. to nie dokladnie tak,
    ze calkiem znikly, zdrowe kobiety tez je maja, ale staly sie bardzo jasne,
    niewidoczne. wlosy na nogach (po goleniu, nie depilacji!) odrastaly mi tydzien,
    a nie jeden dzien, jak normalnie. no i te na twarzy przestaly byc widoczne. i
    na udach zrobilo sie ich mniej. i na rekach jakies ciensze...
  • aniuch23 19.05.07, 08:14
    a po depilacji woskiem odrastały??
  • catherrine 19.05.07, 22:05
    nie depilowalam woskiem. czasem tylko zywklym depilatorem, ale mi wrastaja i
    unikam :( ale po depilatorze bylo super, bo odrastaly bardzo wolno, ponad
    tydzien :)
  • laciel 20.05.07, 12:04
    catherrine a jak dlugo trwala Twoja przerwa w braniu Diane przed Badaniami?
  • aniuch23 20.05.07, 12:31
    czy to znaczy ze diane i tak nie spowoduje ze wloski znikna na dobre? bo mialam nadzieje ze po wosku i diane juz nie odrosna ...chociaz te na twarzy ...
  • catherrine 20.05.07, 19:39
    niektore nie odrosna, przynajmniej dopoki bedziesz brac hormony. np te
    pojedyncze, grube, ktore wyrywam, juz sie nie pojawiaja.
  • catherrine 20.05.07, 19:38
    ponad trzy miesiace, a co?
  • laciel 20.05.07, 20:23
    bo ja biore tabletki 1,5 miesiaca, 29 maja skoncze 2 opakowanie i dopiero
    odstawie, mam sie zglosic na badania na koncu czerwca/poczatku lipca.... martwie
    sie wiec,ze to za wczesnie i ze wyniki beda malo wiarygodne!
    a moze fakt, ze bralam diane tak krotko pozwala zrobic badania tak wczesnie????
  • aniuch23 25.05.07, 19:12
    do catherrine:
    po jakim czasie (po ilu miesiacach) zauważyłaś poprawe po diane??
  • catherrine 28.05.07, 18:18
    jak bralam za pierwszym razem to po niecalym pol roku.
    potem minal rok, zanim cokolwiek drgnelo (to juz w czasie drugiej serii brania
    tabletek).
  • sloneczko_79 11.06.07, 14:55
    Czesc,
    ja zaczelam brac Diane prawie trzy miesiace temu(wlasnie koncze trzecie
    opakowanie) i sama nie wiem czy z niej juz nie zrezygnowac. Moim problemem jest
    duze owlosienie, a najbardziej szpecacym dla mnie miejscem jest broda(juz od
    kliku lat ja woskuje). Niestety wloski sa czarne i twarde. Nie chcialam brac
    zadnych tabletek, ale po wizycie u lekarza uznalam, ze sprobuje choc raz. A moze
    pomoga?
    I jedynie co zauwazylam, to ze moje wloski rosna moze i wolniej, ale jest ich
    taka sama ilosc i cale nie sa slabsze. Poza tym zawsze przed miesiaczka
    odczuwalam bol w lewej piersi, ale teraz gdy zaczelam brac Diane, piers boli
    mnie caly czas. Czasami bol jest nie do wytrzymania.
    Czy mozecie polecic jakies inne tabletki? Chcialabym rowniez aby sluzyly one
    rownoczesnie jako metoda antykoncepcyjna.
    Dziekuje i pozdrawiam wszystkie dziewczyny zmagajace sie z problemem hirsutyzmu!
  • zanilk 13.08.07, 19:27
    Tabletki nie ograniczą wam owłosienia tego, które już jest. One go nie
    cofną-tak, jak wspomniałaś to one mogą spowodować, że włoski będą wolniej
    odrastały, nie pojawią się nowe, ale te, które już są należy pozbyć się za
    pomocą depilacji, a tabletki tej funkcji nie pełnią. Osoby, które zauważyły
    najczęściej poprawę (mniej włosków) po prostu przyjmowały dla siebie odpowiednie
    leki oraz depilowały się, stąd poprawa.
    Jeśli chodzi o polecanie tabletek-dziwne podejście. Przepraszam, ale na jakiej
    zasadzie ktoś ma ci polecić tabletki, skoro raz-nie jest lekarzem, dwa-tabletki
    działają indywidualnie w zależności od przyczyn nadmiernego owłosienia, trzy-nie
    podajesz, jakie hormony ci się wahają, czy masz PCOs, zespół Cushinga, albo
    żadnego z tych problemów, więc tak na dobrą sprawę to, że ja ci polecę np.
    Verospiron, albo Yasmine nic nie zmieni. Jeśli napisałabyś coś więcej to owszem,
    wówczas można ci zasugerować, jakie leki mogą być skuteczne (ale uwaga-decyzja
    przepisania ci danego leku lub nie zależy jednak od lekarza).
    Pozdrawiam.
    -------
    Prawdę zwykło się mówić w gniewie. (Gogol)
    Dlatego mnie nie prowokuj.
  • kasia_kar 12.08.07, 23:26
    Mnie nie pomogła na owłosienie w ogóle - obniżyła poziom testosteronu, ale bez
    efektu w postaci zniknięcia lub zmniejszenia owłosienia.

    Mam za to refluks żołądka - na stałe w wyniku brania Diane, oraz miałam stany
    depresyjne.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.