Dodaj do ulubionych

jak sie zmusic do wysprzatania mieszkania?

13.12.12, 14:12
Niby fajnie ale nie moge. Zlew pelen garow, kurz na polkach, dywan nie odkurzony. Mieszkanko ma 15 m kw wiec na podlodze leza w polowie zapakowane prezenty. papier ozdobny i wstazki tez ( dwiema bawi sie moja kotka). Kuwete tylko zmienilam zeby Zoska miala czysta.
Ale sprzatanie idzie mi jak krew z nosa. gdzie cos przeloze, tam naggromadzi sie balagan. Nie liczac szklanek po herbatkach ziolowych, kawach i popielniczkach.
A mussze wysprzatac dom na glanc bo jutroo przyjezdza do mnie kolega ktorego nie widzialam ponad dwa lata. Musi byc czystto bo on straszny pedant jest.
jak sie do tego zabrac... poradzicie? To nie len, to taka jakas wewnetrzna niemoc...
--
Dziura w Bucie
Edytor zaawansowany
  • madau 13.12.12, 14:21
    zaczelam od wyciagniecia wielkiego wora na smieci i do wrzucenia do niego pustych paczek po fajkach, zuzytych saszetek herbaty, papierosow w popielniczce. Zgromadzilam szklanki po kawie w jednym miejscu i z wielkiem oporem biore sie za zmywanie. pelno mam jeszcze nirozpakowanych toreb po przeprowadzce ale dzisiaj nie dam rady. jezu poruszam sie jak leniwiec;)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 14:29
    I to jest to pytanie które ja zadaję sobie od dłuższego już czasu.
    Dziś się zmusiłam żeby pójść z P do sklepu i zrobić zakupy.Nie mam energii,zapału do pracy,nic we mnie nie ma,nie ogarniam,nie daję rady.
    Może pozamiatam?
  • madau 13.12.12, 15:33
    a ja powywalalam co bylo do powywalenia, skapitulowalam przed streta naczyn i poszlam na antresolke s ie powylegiwac jak kot. Do wstania zmusila mnie chec zapalenia papierosa. teraz to juz na powazniej sie biore do roboty.
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 13.12.12, 16:03
    nadal nie mam sily :(. jak sie blizej przypatrzec to bez paczek fajek, popielniczki i kubkow po kawie jakos porzadniej to mieszkanie wyglada. A zlew nie jest az tak zapchany, dwa talerze i miska. Musze sie zdobyc na to zeby pozmywac a potem wymyc szafki w kuchni bo sa zacieki.I
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 16:08
    Mnie też powaliło Madau.Poleżałam sobie bo nie dało rady inaczej.Teraz pozmywałam i zachęcam się z całych sił do zamiatania.
  • madau 13.12.12, 16:10
    to i ja moze pozmywam... juz sie do tego zabieram
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 16:19
    To Ty zmywaj a ja biorę szczotkę.Może razem się jakoś zmobilizujemy :)
  • madau 13.12.12, 16:21
    Pozmywalam, wymylam blat. kuchnie to mam malusienka taki kacik kuchenny wiec wszystko szybko poszlo. Teraz tylko z kanapy sciagnac papier do opakowywania prezentow i poprawic narzute ( zsunela sie) a moze i ja dac na druga strone bo kremowa i juz jakby troszke sie zbrudzila ( szczegolnie klaczki Zosi). Za lazienke (tez malenka) wezme sie jutro rano. A pozamiatac to pozamiatam ale najpierw wypale papierosa :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 16:26
    Ja mam rolki z klejem do ściągania kłaczków bo dużo tego codziennie.Dzisiaj rano kotka włożyła ogonek do mojej kawy bo jadła na blacie kuchennym ale nawet nie poczuła(kawa gorąca) i tak trzymała go w kawie :D
    Też najpierw zapalę ale wyobraź sobie, zarządziłam że palimy na balkonie i coś strasznego bo zimno,trzeba się czasem w kołdrę zawinąć,he,he ale przez to mniej palimy bo nie chce się marznąć.
  • madau 13.12.12, 16:34
    ja nie mam balkonu ale tez stoje w oknie jak pale bo w tej mojej kawalereczce od razu smierdzi petami. zapalam swieczki antytabakowe. Jutro przed przyjazdem tego kolegi bede musiala porzadnie wywietrzyc bo go dym papierosowy drazni. Kurcze, jak ja bede palic? Chyba zorganizuje mu dluga wycieczke po Menton, wtedy, na swiezym powietrzu bede mogla sie napalic do woli.
    Gorzej bedzie w nocy bo ja sie budze czasem w nocy i pale. jemu rozloze kanape ale wtedy bedzie zero dostepu do okna i zero dostepu do lazienki ( chyba ze drzwi beda otwarte). No coz. jak juz nie bede mogla wytrzymac to zapale sobie na antresolce chociaz nigdy tego nie robilam. Wolnosc Tomku w swoim domku ;)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 16:49
    Jakoś pozamiatałam :)
    Dzięki Tobie bardziej się mobilizuje bo mi raźniej.
    Z tym paleniem to problem.Uwierz napisała że pali teraz tylko elektronika i mu starcza.
    Też bym tak chciała ale jak zaczęłam to cały dzień mogłam go palić bez przerw.
    Palę na zmianę z normalnym papierosem.
    Na jutro by ci się przydał taki papieros.
  • madau 13.12.12, 16:59
    O, pomysl z tym e papierosem nie jest zly, jest nawet bardzo dobry powiedzialabym! Tylko gdzie takiego szukac? W tabaku? W aptece? Nie mam w poblizu hipermarketow, to mala miescina, zeby dojechac do supermerketu trzeba miec samochod.

    ja tez Ditto sie zmobilizowalam czytajac jak sprzatasz :) fajnie tak :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 17:15
    W marketach są stoiska z e-papierosami.Na allegro kupisz na pewno.Gdy będziesz w Polsce Możesz na allegro zamówić albo poproś kogoś z rodziny niech zamówi dla Ciebie.
    Na pewno będzie taniej w Polsce.
  • madau 13.12.12, 17:18
    No wlasnie, ale na jutro klapa :(. Chyba ( o ile mi sie nie przewidzialo) widzialam reklame e papierosa w aptece. jak bede miala sile to rano sie tam poczolgam i kupie.

    A ja wlasnie wyzamiatalam i tylko mi ta kanapa zostala ( oraz prezenty lezace na podlodze ale nigdzie indziej ich sie nie da upchnac)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 17:29
    Muszę Ci się pochwalić że zupę gotuję na jutro i grzybki wstawiłam na uszka bo potem nie wiem czy się zmobilizuję a zostanie mi tylko je zrobić bo sama robię pierożki z grzybami i kapustą i uszka z samymi grzybami.Do tego barszcz czerwony,kiedyś to nawet kwasiłam wcześniej ale tera dodam kwasku,trudno,nie chce mi się modzić.
    E-papieros w aptece jest?Nie pomyślałam.
  • madau 13.12.12, 17:39
    smakowicie to wyglada. Super Dittus. Az mi slinka cieknie :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 17:49
    Tak pięknie grzybki pachną w całym mieszkaniu :)
    Też sama jestem tak jak Ty.P w pracy.Kotka śpi za komputerem bo jej cieplutko tutaj.



  • madau 13.12.12, 17:54
    Moja kotka tez za kompem :) A ja na skypie z Amelka :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 18:09
    Twoja wnusia to pewnie już duża dziewczynka :)
    Dziwnie to bardzo brzmi że masz wnusię a jesteś jeszcze taka młoda.
  • madau 13.12.12, 18:15
    Emmusia juz duuuza ponad dwa latka. Sliczna panieneczka, sniada cera blond wloski. Cudo :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 18:46
    Jesteś z niej dumna.:)
    Pomyślałam,jak to szybko czas leci.Niedawno napisałaś że się urodziła,zdawać by się mogło że niedawno.
    Oglądam film "Głosy" taki horror o głosach zza światów.Może i nasze głosy pochodzą z zaświatów.Te moje hipnagogi które mnie wybudzają ze snu to dziwne zjawisko a ten który odnosił się bezpośrednio do mnie to już niesamowite.
  • madau 13.12.12, 18:46
    No, Amelia ma juz 24 lata :) faktycznie jestem mloda babcia :)
    A Twoja corka Ditto ile ma lat?
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 13.12.12, 18:53
    ja sie boje glosow zlych. takich ktore mowia mi "nie jestes nic warta, zabij sie, zabij" i te ktore mowia mi ze podkradna mi swiadomosc: takim glosem byl glos Lotki zanim zawladnela mna totalnie. Wtedy jeszcze nie miala imienia ale juz pewnien status i charakter: "niebezpieczna, dziarska, przebojowa, broniaca swoich pisklat".
    tez mam tak czesto ze mysle ze moje glosy pochodza z zaswiatow.
    Mialam jeden przypadek ktory przyprawil mnie o dreszcze: mianowicie podczas jednej psychozy zacazelam mowic do B. glosem mojej zmarlej babci, wspominalam o jakims pamietaniku ktory jest na trzeciej polce za ubraniami w szafie". B; sie preestraszyl i jak pojechalismy do polski to od razu sprawdzilismy czy w starym mieszkaniu babci stoi ta szafa. Stala i faktycznie byl zeszyt! Tylko cos niezrozumialego, jakies ciagi, wykresy, rozliczenia. ja do tego podeszlam bardziej mistycaznie B; natomisat twierdzil ze byl to zwykly zeszyt rozliczen podatkowych. Dziewxne nie? Az gesiej skorki dostaje jak o tym pomysle
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 13.12.12, 19:03
    nie pomijajac faktu iz babcia: wieczna dziwaczka i odmieniec ( w sposobie ubierania sie i mowienia) miala prawdopodobnie schizofrenie nieleczona.
    jej maz a moj dziadek mial za to stwierdzony CHAD, wtedy to bylo nazywane przewlekla depresja, lezal w lozki bez checi do zycia i lykal lit i anafranil, rodzice oczywiscie to neguja ale kiedys z kuzynkami zrobilysmy rewolucje w domu dziadkow i znalazlysmy recepty i diagnozy.
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 19:33
    Dziadek mój nieżyjący kiedyś mi się przyśnił.Stał na zielonej łące i uśmiechał się tylko,nic nie mówił.Gdy się obudziłam usłyszałam:Weź pudełko.
    Dziadek miał pudełko w którym mieściły się jego przybory różne.Metalowe z pokrywką z rysunkiem który był już niewidoczny.
    Pomyślałam wtedy-po co mi to pudełko i w tym momencie jakaś siła wyrwała mi filiżankę z kawą i kawa się wylała.Przestraszyłam się i poprosiłam o pudełko.Przywieźli mi je a ja nie wiedziałam dalej co zrobić i ktoś mi poradził żeby włożyć do grobu dziadka.Tak zrobiliśmy.
    To było bardzo dziwne.
  • ditta12 13.12.12, 19:41
    <ja sie boje glosow zlych. takich ktore mowia mi "nie jestes nic warta, zabij sie, zabij" i te ktore mowia mi ze podkradna mi swiadomosc>

    Te głosy oszukują Cię.Nic Ci nie zrobią bo są tylko głosami.
    Mój głos był dobry,pocieszał mnie gdy leżałam przywiązana w izolatce.Mówił że nie umrę.Dziwne bo ja wcale nie myślałam że umrę.Przestraszyłam się z początku,nie powiem ale potem cieszyłam się że do mnie mówi.Było ciemno a ja i tak nie mogłam nic zrobić.Nie odezwałam się by go nie spłoszyć.

    Moja córka ma 29lat.
  • madau 13.12.12, 19:54
    ja rzadko mam takie "dobre" glosy. Wlasciwie to prawie nigdy. One sie pojawiaja tuz przed sama psychoza kiedy jestem jeszcze swiadoma, najczesciej namawiaj do samobojstwa i czynie ten krok ( dotyczhczas mialam to szczescie ze zawiadomilam ludzi na czas)
    Nie wiem, moze sa i dobre glosy ale ich nie pamietam tak jak nie pamietam psychoz?
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 20:30
    Jak sądzisz Madau?Czy psychoza ma związek z czymś w Twoim życiu?
    U mnie pojawia się wtedy gdy szereg złych okoliczności się na siebie nakłada.Gdy już czegoś nie daję rady znieść.Najpierw uciekam gdzieś a potem chyba od rzeczywistości.
  • madau 13.12.12, 20:49
    No cos musi w tym byc. U mnie zawyzony stres moze spowodowac psychozy. Dlatego stram sie sama siebie uspokajac oddechem a jak juz sie wytrzymuje to biore tranxene i mowie sobie "zen"...
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 13.12.12, 21:01
    Czy zdarzyło Ci się Madau ze przestawałaś brać leki w początkach psychozy bo wydawało Ci się że już niepotrzebne albo że już jesteś zdrowa/Mnie za każdym razem się tak zdarza bo wchodzi magiczne myślenie,jedną nogą jestem w tej drugiej rzeczywistości i już nic nie jest w stanie mnie powstrzymać-odlot.
  • madau 13.12.12, 21:05
    O, mam dokladnie to samo. czesto zaraz przed psychoza miewam stany w ktorych wyrzucam leki albo przestaje je brac. Skutki sa katastroficzne bo trafiam z psychoza do szpitala :(
    --
    Dziura w Bucie
  • uwierz_w_to 13.12.12, 21:08
    ditta12 napisała:

    > Czy zdarzyło Ci się Madau ze przestawałaś brać leki w początkach psychozy bo wy
    > dawało Ci się że już niepotrzebne albo że już jesteś zdrowa/Mnie za każdym raze
    > ,jedną nogą jestem w tej drugiej r
    > zeczywistości i już nic nie jest w stanie mnie powstrzymać-odlot.

    Jak ta twoja druga rzeczywistość wygląda? wiesz są różne;)
  • ditta12 13.12.12, 21:13
    > Jak ta twoja druga rzeczywistość wygląda? wiesz są różne;)>
    Myślę że podobnie jak Twoja Uwierzu,mogą się różnić treścią.
  • uwierz_w_to 13.12.12, 21:20
    ditta12 napisała:

    > > Jak ta twoja druga rzeczywistość wygląda? wiesz są różne;)>
    > Myślę że podobnie jak Twoja Uwierzu,mogą się różnić treścią.

    Myślę że masz rację:) ja już natomiast pewien rozdział skończyłem w życiu, zobaczymy jaką mądrość przyniesie następny oczywiście chodzi mi o prawdziwą rzeczywistość.
  • ditta12 13.12.12, 21:32
    Człowiek zmiennym jest :)
  • uwierz_w_to 13.12.12, 21:37
    ditta12 napisała:

    > Człowiek zmiennym jest :)

    Tak masz rację,ale czy sens jest coś komuś udowadniać? jak sądzisz?
  • ditta12 13.12.12, 21:43
    W sensie materialnym tak.Np.kasjerce ze się pomyliła.Jest to do udowodnienia,chociaż też czasem się nie da ale w sensie duchowym to nie mam pewności.To trudniej i ja nie zamierzam tego robić.
  • uwierz_w_to 13.12.12, 21:52
    ditta12 napisała:

    > W sensie materialnym tak.Np.kasjerce ze się pomyliła.Jest to do udowodnienia,ch
    > ociaż też czasem się nie da ale w sensie duchowym to nie mam pewności.To trudni
    > ej i ja nie zamierzam tego robić.

    Dobrze napisane, myślę że każdy ma ,,wizję duchową" na różnych poziomach.
  • ditta12 13.12.12, 21:53
    "Mam jedną pie...ą schizofrenię
    Zaburzenia emocjonalne, proszę puść to na antenie
    Powiem ci że to fakt, powiesz mi, że to obciach
    Pierdolę Cie, i tak rozejdziesz się po łokciach
    Bo ja jestem Bogiem, uświadom to sobie (sobie)
    Słyszysz słowa, od których włos jeży się na głowie
    O rany, rany, jestem niepokonany
    Ha I Pe Ha O Pe bez reszty oddany
    Przejebany, potencjał niewyczerpany
    Chyba w DNA on był mi dany
    Czekaj Fokus, Rah, jeszcze oszaleją wszystkie pizdy
    Gdy poznają mój urok osobisty
    Duszę artysty, to jaki jestem skromny i bystry
    Szczery do bólu, że aż przezroczysty i
    Wiesz co mnie boli? Że w głowach się pie...
    Zakłócony; pokój ludziom dobrej woli

    Jestem bogiem
    Uświadom to sobie, sobie
    Ty też jesteś bogiem
    Tylko wyobraź to sobie, sobie"
  • uwierz_w_to 13.12.12, 22:02
    ditta12 napisała:

    >
    > Jestem bogiem
    > Uświadom to sobie, sobie
    > Ty też jesteś bogiem
    > Tylko wyobraź to sobie, sobie"

    to religia pie...na
    która jest nam wdrożona
    kto Ci powie te słowa
    jak nie schizofrenia pie...na;)
  • ditta12 13.12.12, 22:09
    Teza:
    Jestem Bogiem.

    Udowodnij mi że nie jestem.
    Ja nie chcę Ci udowadniać że jestem.
  • corndelia 13.12.12, 22:25
    > Udowodnij mi że nie jestem.

    Nie da rady.
    Siebie tylko mogę upewnić, ale wtedy musiałabym Cię zabić.
  • ditta12 13.12.12, 22:40
    Ale jak mnie znajdziesz?
    www.youtube.com/watch?v=CbeiXcRxZ4c
  • corndelia 13.12.12, 23:38
    > Ale jak mnie znajdziesz?

    raczej nierealne, bo to było w trybie przypuszczającym.
  • uwierz_w_to 13.12.12, 23:57
    ditta12 napisała:

    > Ale jak mnie znajdziesz?
    > www.youtube.com/watch?v=CbeiXcRxZ4c


    Po prostu zajebiste !!!!!!!!
  • uwierz_w_to 13.12.12, 23:48
    corndelia napisała:


    > Siebie tylko mogę upewnić, ale wtedy musiałabym Cię zabić.

    Podobny cytat w filmie gdzieś słyszałem ale nie pamiętam tytułu.
  • ditta12 13.12.12, 23:57


    > > Siebie tylko mogę upewnić, ale wtedy musiałabym Cię zabić.>
    <raczej nierealne, bo to było w trybie przypuszczającym. >

    Przy założeniu że Bóg jest nieśmiertelny.
    I tak dalej i tak dalej i tak dalej.........a ja jestem z Syriusza jak już kiedyś napisałam(em)
    Ale nie ma pewności........że z Syriusza....... :D
  • corndelia 14.12.12, 00:08
    Ditto :)
    Może mi się przyśni rozwiązanie.
    W skrócie.
    Przeczytałam cały wątek. Szarpały mną rożne demony czytając. Nie miałam odwagi zabierać głosu, bo odbiór mój był ambiwalentny. Nie mogłam pojąć, jak bardzo jesteście zorganizowane. Lata świetlne dzieliły mnie od zmobilizowania się do cząstki tego, co Ty i Madau zrobiłyście w antraktach dogadzania sobie papieroskiem, pogaduszką i pewnie innymi przyjemnościami.
    Jednak coś zrobiłam. Niewyobrażalnego wprost. Pod wpływem. Uporać się tylko muszę z dalszym ciągiem. Ale już nie teraz, nie dzisiaj, może nawet nigdy nie pojmę.
    Dobranoc.
  • uwierz_w_to 14.12.12, 00:18
    corndelia napisała:


    > Jednak coś zrobiłam. Niewyobrażalnego wprost. Pod wpływem. Uporać się tylko mus
    > zę z dalszym ciągiem. Ale już nie teraz, nie dzisiaj, może nawet nigdy nie pojm
    > ę.
    > Dobranoc.

    Ja bym się cordelio nie poddawał tak szybko na twoim miejscu;)
  • corndelia 13.12.12, 23:57
    Mam tę krztynę ambicji, by własne myśli we własne słowa klecić.
    Ale z drugiej strony;
    wszystko już było,
    wszystko jest plagiatem.
  • uwierz_w_to 14.12.12, 00:01
    Ditta ja za młody do ciebie i za głupi:)
  • ditta12 14.12.12, 00:07
    <Mam tę krztynę ambicji, by własne myśli we własne słowa klecić.
    Ale z drugiej strony;
    wszystko już było,
    wszystko jest plagiatem.>
    :)
    Dla Ciebie Corndelio.
    www.youtube.com/watch?v=9A8YDlj5Ffs
  • corndelia 14.12.12, 00:20
    dziękuję.
    Słyszałam nagranie "Korowodu" oryginalnego. Zrozumiałam, że można wpaść w trans. Jak po grzybkach halucynogennych.
    Definitywnie, dobranoc.
  • ditta12 14.12.12, 00:23
    Dzięki za podziw Corndelio dla naszej z Madau pracowitości w dzisiejszym dniu.
    Pety z popielniczki wyrzucone,podłoga pozamiatana!
    Hurrrrrra!!!!!!
    Udało nam się,po prostu udało :D:D:D
  • uwierz_w_to 14.12.12, 00:27
    ehhhh te baby:D wszystkie rozumy świata pozjadały:)
  • madau 14.12.12, 08:54
    O rany, jaka sie korespondencja zrobila z mojego watku o sprzataniu ;) hihi, tak Corndelio, niezle zesmy sie z Ditta napracowaly, u mnie czysto, pozmywane, pozamiatane, za lazienke sie bede zaraz brac, ale malusia wiec szybko pojdzie
    Bardzo mnie to pozytywnie nastawilo, na to sprzatanie, jak sobie z Ditta pogadalam ( dzieki Dittus), mialam wrazenie ze sprzatamy w jednym mieszkaniu i ze jestesmy kolo siebie, ze robimy przerwe na fajke etc.
    ja jak sprzatalam to sobie nucilam jakas piosenke, szybko i sprawnie poszlo.
    Kolega juz napisal smsa ze jest w samolocie, wiec ide sie szykowac myc, myc wlosy, makijaz jakis i spodnie ktore mam na szelkach ( bo schudlam i spadaja a nie mam kasy zeby kupic nowe, szelki byly tansze ;))
    Bede zagladac na forum do Was :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 14.12.12, 17:18
    <mialam wrazenie ze sprzatamy w jednym mieszkaniu i ze jes
    > tesmy kolo siebie, ze robimy przerwe na fajke etc.>
    Ja też Madau miałam takie wrażenie że jesteśmy w jednym mieszkaniu ,krzątamy się,gadamy na różne tematy i wcale nie odczuwałam znużenia.Trzeba nam częściej tak wspólnie coś robić :))))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka