Dodaj do ulubionych

Dzien dobry jak sie macie

23.01.13, 09:36
Obudzilam sie wlasnie, jeszcze nieprzytomna pije kawe i lykam tabsy. zaraz bde sie myc i przygotowywac ale poczekam jeszcze troche az dojde do siebie. No dworze wiatr, deszcz i w ogole okropna pogoda.Owine sie szalikiem jak bede szla do urzedu.
A tak w ogole to DZIEN DOBRY :)
--
Dziura w Bucie
Edytor zaawansowany
  • ditta12 23.01.13, 09:38
    Dzień dobry Madau :)
  • madau 23.01.13, 09:43
    :)
    Dzis czeka mnie pracowity dzien. isc w to zimno do urzedu brrr, nawet autobus tam nie podjezdza bezposrednio bedzie trzeba isc w tym deszczu. No ale trudno, jak trzeba to trzeba, mam nadzieje tylko ze nie bedzie takich kolejek ze pl dnia tam spedze.
    Martwi mnie tylko ze to sroda, w srode tutaj dzieci nie maja szkoly i niektore matki pracuja na 80% zeby miec srody wolne. Wiec moze byc duzo oczekujacych na urzednika matek.
    jejku jak mi sie dobrze spalo :)
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 23.01.13, 10:16
    Juz lece. Umyta, umalowana, ubrana, owinieta szalikiem. Napisze po powrocie, mam nadzieje ze uda mi sie cos zalatwic a nie tak jak w Asterixie biegac od urzedu do urzedu po jakis papier ;)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 10:22
    <Wiec moze byc duzo oczekujacych na urzednika matek.>

    A co te matki robią w Urzędzie tym?
  • madau 23.01.13, 12:08
    Poszlam, poczekalam, pogadalam, podanie zlozylam, wyszlam.
    Podanie kompletne, nie musze niczego donosciC. Troche kolejki i bylo i taka baba siedzial u urzednika chyba przez 45 minut i sie wydzierala az ochroniarz musial zainterweniowac.

    Matki z dziecmi byly. One tam chodza po dotacje na dzieci bo jak sie ma ich spora gromadke to sie duzo pieniazkow dostaje.
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 23.01.13, 12:36
    nikogo nie ma na forumie?:((((
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 13:13

    <Matki z dziecmi byly. One tam chodza po dotacje na dzieci bo jak sie ma ich spora gromadke to sie duzo pieniazkow dostaje.>

    U nas to się chyba becikowe nazywa ale nie wiem czy jeszcze to płacą?
    Jestem Madau tylko obiad gotuję :)
  • ditta12 23.01.13, 14:02
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS9Us8mz3-uuPMfVT9gqkAcemikf8fFUneRzewN2v8V2YHwixRgow

    skradłam kotka dla Ciebie Madau :D
  • madau 23.01.13, 14:22
    jaki cudny kociak! :) Spiacy jak ja, ja weszlam na antresolke i pospalam nieco a teraz klikam podgryzajac chrupki kukurydziane w okregach
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 23.01.13, 14:47
    Objadek wlasnie zjadlam. dwa greckie jogurty, mala porcyjke kaszki mannej w kubeczku i chrupki kukurydziane... i wudaje mi sie ze jestem przejedzona, tak mi sie jesc nie chce. Kupilam sobie mnostwo herbatek ziolowych i owocowych. te owocowe slodkie bardzo ale chyba nie maja kalorii za duzo, co? Bo jak dieta to dieta.
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 15:54
    A dlaczego słodkie?Ja miałam w saszetkach jak zwykła herbata a Ty w proszku taką kupiłaś?
  • madau 23.01.13, 16:02
    No wlasnie nie pisze ile maja kalorii ale sa owocowe: kwiat hibiskusa, cytryna, pomarancza, porzeczka czarna, brzoskwinia i aromat waniliowy - tak pisze na opakowaniu. Wiec oprocz tego aromatu waniliowego to sa same owocki wiec zdrowe, tak?
    Slodkie jak cholera, ja zaazwyczaj pije herbate bez cukru a one i bez cukru sa slodkie.
    --
    Dziura w Bucie
  • madau 23.01.13, 16:03
    one w pudelku, w szaszetkach byly. Pislalo: herbatka porzeczkowo-brzoskwiniowa.
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:05
    I taka słodka?Pewnie dosładzają.
  • ditta12 23.01.13, 16:04
    Zrób zwykłą herbatę słabszą i dodawaj tej owocowej może troszkę ;)
  • madau 23.01.13, 16:08
    W skadzie pisze ze nie ma dodawanego cukru... ale ja wiem? Zrobie jak radzisz, bede mieszac z czarna, teraz czerwona pije te dobra na cholestreol :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:23
    Oj,byłam w sklepie i zapomniałam kupić tej czerwonej.
    Ja lubię czasem coca colo też się napić jak mam apetyt na nią.
  • madau 23.01.13, 16:25
    Coca cole tez pije tylko zero. Na zoladek dobra jak juz caly gaz uleci
    A paczuszke czerwonej herbaty wsadzilam Ci do paczki :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:33
    Jeszcze nie przyszła paczka wczoraj patrzyłam na avizo w skrzynce,kuriera też nie było a w domu jestem.To chyba nie tak szybko jest.Śniegi to gorzej jechać.
  • madau 23.01.13, 16:36
    No bo wedlug pani z poczty powinna przyjsc szybko. Od 3 do 5 dni, tak mowila. Ale moze nie liczyla weekendu. Moze jutro przyjdzie?
    ja tez czekam na ksiazeczki od Ciebie :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:39
    Mi powiedział pani na poczcie że dwa tygodnie a jeszcze te śniegi to gorzej kurierzy jeżdżą.
  • madau 23.01.13, 16:42
    No, to moze ta moja pani z poczty sobie nie zdawala sprawy ze sniegi sa. Specjalnie wzielam takie pudelko co szybko mialo isc ( ale nie ekspress, zaplacilam jak za zwykly), ona mi to owinela folia taka brazowa, o malo adresu nie zakleila, no i grzechotala ta paczka bardzo. Boje sie ze puder sie otworzy i wysypie albo cienie do oczu. No ale moze bede uwarzac i nie beda ta paczka tak grzechotac :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:50
    Nie przejmuj się najwyżej będę się pudrować taką mieszanką :D
  • madau 23.01.13, 16:54
    Nie martwie sie :) Puder byl zamkniety jeszcze etykietka bo nowy byl wiec sie moze nie wysypie. za to cienie, taki caly zestaw, mialy taka przezoczysta pokrywke, ona rowno nie przylegala wiec mogla sie otworzyc i tam cos powypadac. Ale mysle ze nie wszystkie cienie. Duzo ich jest to moze tylko niektore.
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 16:57
    Wsypię z powrotem :)
    Przystanek Alaska, Bienvenue en Alaska.

    Tak znalazłam .Może na Twym You Tube jest?
  • madau 23.01.13, 16:59
    A dziekuje slicznie! Wiec jest tytul "witajcie w Alasce". No to sie zabojady popisaly ze ta Alaske zostawily bo oni notorycznie MUSZA zmieniac tytuly. Na youtubie poszukam :)
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 17:12
    Ja mam w odcinkach,kupe tych odcinków jest.
  • madau 23.01.13, 17:14
    ja poszperam po youtubie wieczorem jak nic nie bedzie do ogladania w tv. Pewno nic nie bedzie, jakies same durne programy nadawja, w stylu kolo fortuny albo randka w ciemno...
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 17:21
    Uwierz napiekł ciasteczek :)Takie dobre były że na oślej ławce też chcieli spróbować :D:D;D aż się popłakałam.On to jest kucharz znakomity !
    Szkoda tylko że tak mało tych ciasteczek :D

  • madau 23.01.13, 17:24
    jakich ciasteczek? realnych, wirtualnych? Skad wiesz o tych ciasteczkach?
    ja bym tez chciala ciasteczko :)!
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 17:25
    Firma ciastkarska KUPA się nazywa :D
  • madau 23.01.13, 17:25
    a masz link do tego?
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 17:30
    forum.gazeta.pl/forum/w,396,141999269,141999269,przeraszam_ja_tylko_na_momecik.html:D
  • ditta12 23.01.13, 17:31
    Wejdź na oślą ławkę i szukaj Uwierza
  • madau 23.01.13, 17:34
    Znalazlam na psie z mokra glowa w watku Olgi, tam bylo napisane ze watek zostal przeniesiony na Osla. A co Uwierza tak napadlo ze on tam do nich kupy chodzi robic?
    --
    Dziura w Bucie
  • ditta12 23.01.13, 17:35
    to ciasteczka bo na filmie pod spodem były jakieś torciki dla pań :)
  • ditta12 23.01.13, 17:37
    Jakaś Murzynka przyniosłąaod Uwierz naszego te torciki ,pewnie pracuje w tej jego firmie KUPA.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka