• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

bol glowy w okolicach skroni,tuz nad uchem Dodaj do ulubionych

  • IP: 89.101.142.* 21.11.09, 01:46
    witam
    nie wiem wogole jak zaczac historie.borykam sie z bolami glowy od
    conajmniej paru lat ale ostatnio jest coraz dziwniej i coraz
    gorzej.otoz ostatnio mam umiejscowiony bol w okolicach lewej
    skroni,tuz nad uchem.nie jest to moze silny bol a raczej wrazenie ze
    mam cos pod skora albo pod czaszka:(wogole towarzysza mi w ciagu
    dnia bladzace bole glowy to znaczy mam je w roznych okolicach.do
    tego dochodza inne objawy jak mrowienia rak, fatalne
    samopoczucie,brak koncentracjim mroczki przed oczami i chyba drzenie
    wzroku.bylem u okulisty ale nic nie wykryl.lekarz leczy mnie na
    depresje a ja naprade nie wiem co mam myslec.
    Edytor zaawansowany
    • 21.11.09, 01:59
      Jak rozumiem, byłeś już u neurologa i u psychologa, internisty lub innego
      lekarza, który prowadzi leczenie antydepresyjne. Teraz czeka cię jeszcze wizyta
      u neurologa, który stwierdzi przyczynę tych bólów głowy.

      Objawy mogą wskazywać na migrenę (powtarzalność napadów, jednostronny charakter
      bólu, objawy dodatkowe).

      Nie rezygnuj pochopnie z leczenia antydepresyjnego, bo wiele leków stosowanych w
      profilaktyce migreny to m. in. antydepresanty. Być może uda ci się upiec dwie
      pieczenie przy jednym ogniu :)

      --
      Zakochani w zbrodni, ofiar wiecznie głodni,
      wodnik i topielica, topielica i wodnik...
      • Gość: rafal IP: 89.101.142.* 21.11.09, 07:36
        u neruologa <niejednago!robione TK echo serca EEG krew,nigdy nic nie
        wyszlo,to bylo dwa lata temu> bylem.najpierw stwierdzil ze mam
        nietypowa migrene.a na depresje leczy mnie normalny lekarz-niestety
        ja nie z polski jestem i tutaj znaczy na wyspach opieka zdrowotna to
        lipa.wiec ten lekarz przepisal mi lexapro bo swteirdzil po mojej
        kolejnej wizycie ze mam....nietypowa depresje,ktora zaatakowala mi
        cialo a nie umysl.jaja jakies.
        w kazdym razie mialem robione miesiac temu MRI ale nikt nie dzwonil
        ze szpitala to chyba wszystko oki....a leb dalej mnie napieprza:(to
        jest o tyle dziwne z tym obecnym bolem ze nigdy takowego nie
        mialem.chyba ze to dzialanie uboczne antydepresanta
        • 21.11.09, 16:14
          No, to wszystko w porządku (że tak powiem) -- bardzo niewiele osób ma "typową"
          migrenę, to raczej cały zespół objawów, niektóre się ma, niektóre nie, jeszcze
          inne wychodzą jako efekt używanych leków (np. mrowienia kończyn -- po tryptanach).


          > kolejnej wizycie ze mam....nietypowa depresje,ktora zaatakowala mi
          > cialo a nie umysl.jaja jakies.

          Nie, wcale nie. Objawy somatyczne w depresji są bardzo częste. Ja np. miałam
          skrócony oddech i "opaskę" na żebrach, jak przy astmie. Częste są też objawy
          żołądkowe (cały układ pokarmowy to nasz drugi "mózg" pod względem liczby neuronów).

          Trzeba pamiętać, że depresja to nie jest "zły nastrój", tylko choroba wywołana
          nieprawidłowym poziomem neuroprzekaźników (zaburzeniami ich produkcji,
          rozpoznawania itp.) Czyli jak najbardziej fizyczna dolegliwość ciała. Dlatego u
          jednych brak neuroprzekaźników będzie powodował głównie zły nastrój, u innych
          bóle brzucha, a u jeszcze innych inne objawy.

          Niektóre antydepresanty rzeczywiście mogą mieć działanie uboczne potęgujące bóle
          głowy. Trzeba po prostu poprosić lekarza o wymyślenie innego leku, jest ich
          tyle, że nie powinien to być problem. Lexapro jest nowoczesnym lekiem o dość
          dobrej opinii, ale to nie znaczy, że sprawdzi się akurat w migrenie.

          Często lepsze działanie przeciwmigrenowe mają starsze antydepresanty i środki
          przeciwhistaminowe.

          --
          Nie ufaj w wieczory, wstań, zaciągnij story,
          Upiory i harpie, harpie i upiory...
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.