Dodaj do ulubionych

dlaczego magnez pogarsza objawy migreny -wzrok

19.07.10, 03:20
gdy przyjme suplemnt magnezu automatycznie pogarsza mi sie wzrok, i
objawy migrenowej aury, mam tez w eeg obraz padaczki i tzw"visual
snow" z kolei wapń mi pomaga, dlaczego tak jest?
Edytor zaawansowany
  • minniemouse 20.07.10, 09:08
    Witam! Dlaczego to nie wiem, ale zdarza sie ze na niektorych magnez dziala
    raczej negatywnie niz pozytywnie w migrenie.

    skoro wiec ci nie pomaga, to nie bierz.
    Nie myslales aby zapytac o to lekarza?

    Minnie


    --
    Warto przeczytac na forum Migrena:

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900
  • koniu11111 21.07.10, 01:58
    hm no wiesz lekarze raczej nie wiedza dlaczego bo niby skad skoro
    ich wiedfza jest ograniczona rutynowym postepowaniem

    omega 3 kwasy tez pogarszaja moj stan, i prowadza do depresji, a wg
    teori na wszystkich dzialaja antydepresyjnie, moze przez
  • minniemouse 21.07.10, 23:59
    wyglada na to ze urwalo ci post, moze wpisz jeszcze raz
    albo dokoncz, ciekawa jestem co miales do przekazania

    co do lekarzy - nie calkiem zgadzam sie
    porzadny neurolog powinien wiedziec jaka role gra magnez i te inne suplementy w
    migrenie
    a moze jest w Polsce wydana ksiazka lekarza Aleksandra Mauskop'a o migrenie on
    wlasnie leczy glownie magnezem, Vit B i zlocieniem w zestawie.

    Kiedys jak bede miala czas to moze przejrze googla o tym
    jedno co mi przychodzi na mysl to a/ nie masz braku magnezu, wiec jak bierzesz
    suplement o dochodzi do jego nadmiaru i szkodzi ci?

    b/ moze suplementy ktore bierzesz tak wplywaja na poziom serotoniny u ciebie ze
    zamiast pomagac to szkodzi - bo robia ze jest jej za malo albo za duzo.

    Minnie


    --
    Warto przeczytac na forum Migrena:

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900
  • koniu11111 23.07.10, 01:29
    pomaga mi wapń, biore go 10 razy tyle co magnezu, wapn dodaje mi
    odwagi,zmniejsza lęki, stymuluje apetyt,daje motywacje , pomaga
    zasnac i schloc cialo, a magnez powoduje bez sesnosc, lęki, brak
    motywacji,wymioty żółcia, uczucie goraca i pocenie,pogarsza migrene
    i wzrok tzw snieg optyczny, powoduje skurcze miesni,zawroty glowy

    pomaga mi tez sód

    natomiast po omega 3 juz po malej dawce czy to lyzka oleju lnianego
    czy omega 3 w kapsulkach z ryb itt, popadam odrazu w depresje, spad
    mi cisnienie, dostaje oberrezku, cialo robi si ejak ciasto i
    zimniejsze,trace emocje, nic mnie nie intereresuje,

    czytalem gdzies ze omega 3 blokuje noradrenaline moze to przez to?
    ogulnie juz po malych dawkach magnezu , lub przy braku
    suplemenetacji wapniem, czuje sie tragicznie,

    dodam ze mam w eeg syndromy padaczaki , mimo ze nie mam atakow
    trzesienia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka