Dodaj do ulubionych

Ból i pieczenie ciała, mięśni po tryptanach

19.09.16, 10:57
Dziewczyny, czy któraś z Was ma po tryptanach takie efekty uboczne, że "boli cały człowiek"? Pieką mięśnie (głównie ramion, szyi), piecze klatka piersiowa, piekąca gula w gardle i ogólnie słabe samopoczucie...
Ból głowy owszem mija, ale najpierw musze przejśc przez ten "ból istnienia" - około godzinę, zanim jest ok.
Brałam zolmiles - tak było, zmieniłam na frimig - to samo.
???
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kajtek IP: *.emca.pl 19.09.16, 11:08
    ja mam to samo po CINIE
  • piniek75 19.09.16, 11:26
    To jest do wytrzymania, ale wiem że wiele osób czuje sie po tryptanach po prostu normalnie.... Ból mija i jest oki. Czyli nie ma znaczenia jaki tryptan.... Jak jest taka reakcja organizmu to będzie pewnie po każdym. Kajtek, a brałeś/brałaś inne tryp niż Cinie?
  • Gość: Kajtek IP: *.emca.pl 20.09.16, 08:53
    Nie. Na na początku brałam Sumigrę, ale to ten sam tryptan. Cinie mi pomaga, na szczęście, bo jest tańsze niż inne tryptany.
  • maadga 20.09.16, 13:55
    Tak po cinie mam to samo boli mnie bardzo skóra głowy nie mogę się dotknąć i gardło zaciśnięte jakby zapalenie krtani. Przechodzi po godzinie choć wrażliwość skóry głowy długo się utrzymuje bo ok 12h.

    --
    www.nida.com.pl/
    pomoz-amelce.pl/index.html
    pomozmyamelce.blogspot.com/
  • piniek75 20.09.16, 14:17
    Z gardłem mam to samo, zapomniałam napisać. A próbowałaś innych tryp? Wiesz jak jest po innych?
  • maadga 20.09.16, 14:46
    próbowałam i najlepiej wbrew pozorom się czuję po CInie :D
    Niektore tryptany wogóle nie działają na mnie. Z Cinie żyję sobie już dekadę chyba :D


    --
    www.nida.com.pl/
    pomoz-amelce.pl/index.html
    pomozmyamelce.blogspot.com/
  • piniek75 21.09.16, 09:34
    :) czyli trzeba zaakceptować ten 1-2 godzinny ból istnienia... Wszystko lepsze niż migrena.
  • quelquechose 28.09.16, 10:36
    Wydaje mi sie, ze warto probowac z innymi tryptanami - po almotryptanie tak nie mam, po zolmitryptanie i owszem, wiec jakies roznice sa.

    --
    http://dl10.glitter-graphics.net/pub/496/496480jrt694jsq1.gif
  • piniek75 30.09.16, 14:06
    Cenne. Spróbuję.
  • effi23 10.10.16, 14:19
    Po cinie czuje sie podobnie, ból mięśni, kości i wielka nadwrażliwość na temperturę, zwykła ciepla woda, która myję ręce po cinie mnie "piecze". Ale to i tak mała cena za to że praktycznie zawsze pomaga... Ja mam inne pytanie, czy komuś pogorszył się po tryptanach słuch? Bo głuchnę i nie wiem czy to nie od tego...

    --
    Bo miłość to cholera.
  • maadga 17.10.16, 10:47
    hmm też mam problemy, i wybieram się do laryngologa. Nie brałam pod uwagę problemów polekowych.
    :(


    --
    www.nida.com.pl/
    pomoz-amelce.pl/index.html
    pomozmyamelce.blogspot.com/
  • stef63 06.11.16, 11:05
    effi23 napisała:

    > Po cinie czuje sie podobnie, ból mięśni, kości i wielka nadwrażliwość na temperturę, zwykła ciepla woda, która myję ręce po cinie mnie "piecze".


    Ja mam podobnie po Relpaxie, Cinie na mnie za bardzo nie działa.
    Dla mnie najważniejsze, że głowa przestaje boleć i nie wymiotuję. Bo u mnie Relpax załatwia też sprawę wymiotów. Jak biorę tryptan, to niestety muszę się położyć na jakieś 2-3 godziny, migrena ustępuje, a ja jestem "taka bez sił", ciepła herbata czy kawa po zażyciu tryptanu, nagle robi się za gorąca, to samo z ciepłą wodą do mycia, nagle woda z taką samą temp. (co zawsze) jest za gorąca.
    Gardło, boli jak po oparzeniu. Jestem taka jakby "przymulona". Ale ważne, że migrena ustępuje i później się dobrze śpi. Niestety, ale po zażyciu tryptanu nie jestem w stanie pracować. Dlatego staram się zawsze brać Relpax, jak jestem w domu, kiedy mogę się położyć.
  • klaudyna108 19.10.16, 05:03
    jest długi artykuł z prasy medycznej o skutkach ubocznych tryptanow na moim blogu, link ponizej migrenapomoc.blogspeot com Polecam przeczytac bo warto, szczególnie jesli ktos bierze wiecej niz 2 do max 4 tabletki w miesiacu. Pozdrawiam. i zycze zdrowia...nam wszystkim.....


    --
    www.facebook.com/Migrena-i-inne-bóle-głowy-945909392190564/
    migrenapomoc.blogspot.com
    www.migrena.info
    migrenapomoc@gmail.com
  • pzuzanna 26.10.16, 21:59
    Piniek75 Czy konsultowałaś stosowanie tych leków z neurologiem! Jeśli dzieją się takie rzeczy to te leki nie są dla Ciebie! Idź jeszcze raz do lekarza i poproś o dobranie takich leków gdzie substancją aktywną sa inne składniki niż tryptany. Nie bagatelizuj problemu.
  • piniek75 16.11.16, 17:29
    Biorę tylko leki przepisane przez neurologa... Neurolog wie o skutkach ubocznych. Fajnie piszesz - "idź jeszcze raz do lekarza" śmiech mnie ogarnia... Sorry, ale jestem u neurologa 4-5 razy w roku od lat. Nie ma innych leków na migrenę niż tryptany. Owszem, psychotropy, przeciwpadaczkowe, betablokery i różne inne cuda lekarze przypisują, ale to nie są leki na migrenę, wiec nie jest prosto "dobrać" coś innego na migrenę...
  • minniemouse 25.11.16, 02:07
    Niestety tak, to jest to czesty skutek uboczny ale ktory powinien mijac jak sie przestaje brac.
    ja biore tryptany codziennie od lat na moje chroniczne migreny i jestem oczywscie cala zbolala.
    jesli mam silne ataki kilka np dwa tygodnie dzien w dzien po rzad i biore dzienne dawki dzien dzien dwa tygodnie pod rzad, to czuje sie jak stary reumatyk. ale i to mija. sadze ze gdyby nastapil cud i przeszly mi migreny (wow... ) to z czasem i bole miesni by przeszly, bo czuje poprawe gdy tylko przestane brac takie ilosci.

    Minnie
    --
    Etykieta to umiejętność ziewania z zamkniętymi ustami.
    Brigitte Bardot

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka