Dodaj do ulubionych

metoclopramid uważajcie na ten lek

25.09.17, 08:46
to lek przeciw wymiotyny ale powoduje tak zwane dyskinezy późne, i te dyskinezy to jest okropne, nie ma na to leku, ludzie który na to choruja nie wychodza z domu bo sie wstydzą. ja miałam już początki, ale od razu mój profesor zareagował i przestałam to brac na zawsze. Torecan w czopkach nawet 2 czopki swietnie działa przeciw wymiotnie, bo przy migrenie przestaje pracować żołądek i nic sie nie wchlania, a czoki ci sie wchłonią


--
www.facebook.com/Migrena-i-inne-bóle-głowy-945909392190564/
migrenapomoc.blogspot.com
www.migrena.info
migrenapomoc@gmail.com
Edytor zaawansowany
  • 25.09.17, 10:16
    Klaudyno, nie siej paniki i dezinformacji. Dyskineza jest jednym z możliwych działań niepożądanych podczas stosowania metoclopramidu. To, że wystąpiła akurat u Ciebie, nie znaczy, że występuje u wszystkich, bo większość ludzi doskonale toleruje ten lek. Metoclopramid, szczególnie podany w kroplówce, jest najskuteczniejszym lekiem przeciwwymiotnym i przynosi ulgę wielu pacjentom, nie tylko w migrenie.

    A tak na marginesie - wiesz, że dyskineza jest również jednym ze skutków ubocznych Torecanu?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.