Dodaj do ulubionych

tomograf czy rezonans przy bólach głowy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.08, 21:05
Męczą mnie od lat bole głowy. Myślałam, że to migrena. Ból jest
zazwyczaj z jednej strony, pulsujący, na skroni. Czasami z lewej,
czasami z prawej strony.
Neurolog skierowała mnie na badanie TK głowy. Wydaje mi się, że do
tkanek miękkich to bardziej rezonansem się bada głowę. Czy Wam
zlecano tomografię czy raczej rezonans?
Edytor zaawansowany
  • Gość: pigułka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.08, 21:42
    Tk jest tańsze, pewnie dlatego zlecił.

    Ja miałam wykonywany rezonans.
  • Gość: majka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.08, 21:59
    tak, tylko zastanawiam się czy coś to badanie wniesie do diagnozy
    moich bólów głowy. Jak mam prześwietlać rentgenami łepetynę, to żeby
    przynajmniej pożytek z tego był.
    A czy w migrenie pulsuje bardziej przy zmianie położenia głowy. Bo
    jak tak jestem w jednym miejscu, to ból jakby się uspokaja.
    najgorzej jak muszę wstać albo się położyć czy usiąść, to pulsuje
    wtedy jak diabli. I chwilę trwa nim znowu się uspokoi
  • 26.09.08, 22:27
    Mysle ze kiedys mozesz zrobic tez rezonas. Objawy bolu migreny masz
    tak klasyczne ze nie sadze ze masz jakies zmiany w mozgu.

    jesli chodzi o pozycje to tak jesli leze po strinie przeciwnej niz
    boli to o wiele wiecej tetni i boli. musze lezec po tej gdzie boli.

    Minnie
  • 26.09.08, 22:28
    ps.
    w ogole wszelkie ruchy wzmagaja bol. nawet poruszanie oczami moze
    doprowadzic do wymiotow.

    Minnie
  • Gość: majka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.08, 22:17
    Jutro mam mieć TK. Z kontrastem. Co ten kontrast? Kiedyś miałam
    prześwietlenie żołądka i musiałam wypić jakąś papkę barytową (?) ale
    jaki ten kontrast przy TK. Będę coś piła?
  • 29.09.08, 07:21
    Chyba ci cos wstrzykna w zyly, ale to nic strasznego.
    Najbardziej zycze any wykryto cos niegroznego, smiesznie latwego do
    naprawienia po czym juz nigdy nie bedzie cie glowa bolec :)

    Minnie
  • Gość: majka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.08, 19:48
    Miałam już badanie. Po wstrzyknięciu kontrastu poczułam tylko
    gorąco. Pani mówiła, że właśnie tak można się czuć, i że można mieć
    jeszcze dziwny posmak w ustach.
    Teraz pozostaje czekać na wynik, ok. 2-3 tyg.
    Biorę od kilku dni Flurizaminę, ale tylko połówkę, bo po całej
    tabletce nie mogłam sie następnego dnia dobudzić. Ja nie wiem czy
    taka ilość leku ma jakiekolwiek działanie terapeutyczne, ale więcej
    nie dam rady. Wczoraj coś mnie zaczynała głowa boleć, wzięłam Aleve
    i poszłam spać, do rana przeszło. Ostatnio właśnie Aleve mi pomaga,
    kiedyś Ibuprom.
  • 02.10.08, 15:23
    Poczekaj, powoli będziesz mogła zwiększać ilość leku, gdy się organizm
    przyzwyczai. Objawy uboczne typu senność dość szybko przechodzą (no, w ciągu
    miesiąca... :)

    Czym się różni Aleve od Ibupromu? Nie znam tego pierwszego leku.

    --
    ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Indoktrynowanych Niewiniatek (furtive_kitten)
  • Gość: Krzysztof P. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.08, 22:06
    Ważne są badania,ale tabletki przeciwbólowe więcej Ci narobią szkody niż pożytku.Jak zapatrujesz się na naturalne sposoby poprawy tych bóli głowy.Piszesz,że to trwa już kilka lat,to nie sądzisz,ze coś z tym trzeba zrobić???
  • 08.10.08, 23:25
    naproxen (aleve) jest o wiele bardziej "zracy" dla zoladka niz ibuprom. ale na
    migereny u niektorych dziala dobrze, nawet teraz amerykanie wypuszczaja nowy lek
    sumatriptan plus naproxen w jednym.
    jak boli glowa rezonans najlepiej, albo choc tomograf, trzeba zrobic zeby
    wykluczyc ewentualne zmiany patologiczne. pozdrowienia
  • Gość: majka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.08, 16:52
    Wynik TK jest w porządku. Odkąd biorę Flunarizinę, to rzeczywiście
    głowa boli mnie rzadziej. Boli mnie w drugi dzien miesiączki.
    Wzięłam tradycyjnie ALEVE (ok. 10.30) ale już znowu zaczyna mnie
    boleć, także chyba wezmę jeszcze jedną tabletkę. Neurolog zapisała
    mi Nimesil, ale jak poczytałam ulotkę, to pozostanę przy tym ALEVE.
    Mam problem z żołądkiem.
    Mam pytanie jak czułyście się po odstawieniu Flunarizyny? Ja mam
    brać ten lek najwyyżej 2-3 miesiące i potem odstawić. Czy ból nie
    powróci z dawną częśtoltliwością?
    Ból głowy, pulsujący, po jednej stronie mam przeważnie w czasie
    miesiączki. Pewnie jest to związane z wahaniem hormonów. Nie można
    tego jakoś lekami wyregulowac? Mi ginekolog poradził łykać magnez i
    kilka dni przed miesiączka jakiś lek odwadniający. No i z racji
    wieku (40) jakiś preparat sojowy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.