Dodaj do ulubionych

synoptofor - Warszawa

21.08.12, 15:27
Potrzebuję namiaru na gabinet ortoptyczny w Warszawie.
Najlepiej w okolicy Woli, Bemowa, Ursusa..
Obserwuj wątek
      • marzenams Re: synoptofor - Warszawa 28.11.19, 14:01
        NIE POLECAM robienia tego badania w mega lens!! P Katarzyna Klar która wykonuje to badanie jest chamska, nieuprzejma, krzyczała na mojego syna kiedy nie chciał współpracować podczas badania (zaznaczam że mój syn ma niespełna 3 lata !!!!) , uderzyła w jego rączki kiedy bawił się przyrządem!!!! Po prostu slow brak !!! Sama mówi bardzo niewyraźnie a oburzona była że nie rozumie co odpowiadał mój syn na jej pytania ( zaznaczam że synek UCZY SIE MOWIC Więc dziwne żeby wieku 2 lat mówił płynnie i wyraźnie...) pracując z dziećmi szczególnie tymi najmniejszymi powinno się mieć odpowiednie podejście, cierpliwość i empatię!! U tej pani nie ma nawet mowy o której kolejek z tych cech . Za badanie się płaci, bo nie robi tego za darmo a jej podejście jest skandaliczne! U tej pani byliśmy na badaniu już drugi raz ,i niestety za pierwszym razem była również bardzo opryskliwa do syna- ale sądziłam że to przypadek, zły dzień natłok pracy czy coś. Teraz kiedy sytuacja się powtórzyła wiem że ta pani jest na nieodpowiednim miejscu - NIE POWINNA PRACOWAC Z DZIECMI, a pracodawca powinien wyciągnąć względem niej konsekwencje!! Z całą pewnością sprawy tak nie zostawię.....
    • ortoptyka Re: synoptofor - Warszawa 02.12.12, 12:34
      Ćwiczenia fuzji za pomocą synoptoforu polegają na wybraniu do ćwiczeń obrazków małych, rzutowanych na plamkę. Obrazki duże są łatwiej tłumione w części środkowej, natomiast znaki kontrolne obu obrazków pacjent może jeszcze nakładać. Ponieważ tłumienie występuje najczęściej w południku poziomym, obrazki powinny mieć znaki kontrolne u góry lub u dołu, a nie po bokach.

      Do ćwiczeń zakresu fuzji w konwergencji zakłada się w synoptoforze wklęsłe soczewki w celu zwiększenia akomodacji, a tym samym konwergencji. Gdy chory nauczy się konwergować, ćwiczenia prowadzi się bez soczewek. Obrazki stereoskopowe mogą skuteczniej zwiększać fuzję podczas ćwiczeń konwergencji.

      Zaburzenia akomodacji oka i widzenia obuocznego mogą powodować trudności w nauce pisania i czytania. Wystarczającymi symptomami wskazującymi na konieczność badań układu akomodacyjnego jest niechęć dziecka do czytania, trudności w koncentracji uwagi i wynikające z nich słabe postępy w nauce, które w procesie badań psychologicznych mogą być zdefiniowane jako dysleksja, choć w rzeczywistości mogą mieć swe podłoże w problemach akomodacyjnych oka. Mylenie zaburzeń akomodacji z dysleksją ma charakter masowy. Wskazują również na powiązania problemów akomodacyjnych z zespołem nadpobudliwości psychoruchowych na poziomie zaburzeń koncentracji uwagi. Objawy zaburzeń akomodacyjnych oka są tożsame z objawami zaburzeń koncentracji. Dziecko, które źle widzi nie potrafi koncentrować się na nauce, nie czyta ze zrozumieniem, nie rozwiązuje zadań, nie nadąża w czytaniu za dziećmi w klasie, itd. Końcowym efektem psychologicznym zaburzeń akomodacyjnych oka, podobnie jak w przypadku dysleksji i problemów z koncentracją uwagi – jest obniżona samoocena i nieumiejętność funkcjonowania w społeczeństwie.
      OBJAWY zaburzeń akomodacji oka i widzenia obuocznego:
      a) Pisania:
      trudności z utrzymaniem pisma w liniaturze zeszytu,
      trudności w przepisywaniu,
      trudności w pisaniu ze słuchu,
      mylenie liter b-p, d-b, d-g, u-n, m-w, n-w (inwersja statyczna) s-z, dz-c, sz-s, o-a, ł-l, ę-e
      opuszczanie drobnych elementów liter, gubienie liter, opuszczanie końcówek i cząstek wyrazów
      zniekształcanie graficznej strony pisma
      wolne tempo pisania
      złe rozmieszczenie pracy pisemnej w przestrzeni;
      b) Czytania:
      wolne tempo, niepewne, „wymęczone”,
      błędy w czytaniu: zamiana liter, opuszczanie liter, zamiana brzmienia, nieprawidłowe odczytywanie całych wyrazów
      trudności we właściwej intonacji czytanej treści – zbytnia koncentracja na technice obniża rozumienie czytanej treści
      rozpoznawanie napisów po cechach przypadkowych – zgadywanie
      opuszczanie linii lub odczytanie jej ponownie, gubienie miejsca czytania;
      opuszczanie całego wiersza
      zmiana kolejności liter i wyrazów,
      przestawianie liter w wyrazie, co zmienia jego sens;
      niechęć do czytania, zwłaszcza głośnego.

      Polecany za profesjonalną obsługę. Przyjazną atmosferę. Możliwość współpracy w szerokim zakresie nie tylko z lekarzami ale i z pacjentem ( rodzicem ). <a href="www.tinyurl.com/okomedicum">OkoMedicum - Ćwiczenia na Synoptoforze</a>
      --
      ORTOPTYKA - ORTOPTYSTKA - Okulistyka Dziecięca i Dorosłych Choroby Zeza Tel: 00-48-606-329-923 <a href="www.okoioczko.pl">Dyplomowana Ortoptystka</a>

      ul. Meander 11 02-791 Warszawa
      Tel: 0048606329923
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka