Dodaj do ulubionych

KLUB NOCNYCH MARKOW 1 2 7

02.07.05, 20:04
Edytor zaawansowany
  • jutka1 02.07.05, 22:56
    Dzieki, ML, za nowy odcinek, tamten sie juz zapetlil

    Slucham Dee Dee Bridgewater, francuski album ostatni, i rozmyslam.
    Podobno niezbyt zdrowe, ale coz, natury nie oszukasz.

    Poza tym wszyscy zdrowi.. Podobno.

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • jan.kran 02.07.05, 22:58
    Po szesnastu godzinach pracy jestem dość wykończonasmile)))
    Widzę ,że nowy KNM otwarty więc szybko wskakuję!
    Kran
    --
    Forum rzadkich języków
  • marialudwika 02.07.05, 23:41
    ...witam i zegnam mile Panie,pora na lekture...Co slychac u naszej Ady???
    Pewnie ma wakacje,ale osobiscie ...wyraznie brak mi jej wielu trafnych uwag!!!
    I sympatycznych...heeeh,nie bede zbyt komplementowac -Ade znaja i lubia
    WSZYSCY!!!
    ML
  • jutka1 02.07.05, 23:49
    Nie wiem, co slychac u Adzielca, oprocz klopotow z laptopem

    Milej lektury, ML smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 03.07.05, 23:49

    Nikt nie chce dzisiaj cos napisac?

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • skynews 04.07.05, 00:02

    Ada,
    no jestes nareszczesmile)
    Co sie stalo, opowiadaj!

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • ada296 04.07.05, 00:04
    witaj Sky
    stało się sad
    ale się pozbierałam
    i mam wreszcie laptopa
    ale się odzwyczaiłam od netu
    na nowo odkryłam książki smile

    ale cieszę się, że znowu tutaj jestem smile


    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:10
    No nareszcie jest Siostra marnotrawna smile)
    Witajcie smile)
    --
    ☺☺
  • ada296 04.07.05, 00:11
    witaj Siostra smile
    spóźnione ale z głębi serca płynące życzenia imieninowe dla Ciebie smile

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:13
    Dzieki Siostra. Buzaczki!
    Stukam do Ciebie na gg, ale masz numer zablokowany smile)
    --
    ☺☺
  • mantra1 04.07.05, 00:15
    *mialy byc oczywiscie buziaczki. Buzaczki kojarza mi sie z Buzkiem - fuj smile)
    --
    ☺☺
  • skynews 04.07.05, 00:15

    Witaj Mantra,
    wszoraj po Pink Floydach tak sie rozczulilem ze poszedlem jeszcze na party do
    bialego ranasmile

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • ada296 04.07.05, 00:16
    włączyłam gg
    a książki i net...
    czytając ksiązki jestem w innym świecie
    czytając w necie ocieram się o rzeczywistość
    Sky - ja czytam dziwne książki wink

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • skynews 04.07.05, 00:18

    Ada,
    odslon rabek tajemnicy...,jakie dziwne?

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • ada296 04.07.05, 00:20
    Mastertona, Browna
    pełen odlot wink

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • skynews 04.07.05, 00:28

    Lubisz horrory?

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • ada296 04.07.05, 00:33
    uwielbiam
    pochłaniają mnie
    czytam do białego rana smile

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:34
    To znaczy, ze moge sie spodziewac blondynki z flaszka, albo z tortem? smile)
    --
    ☺☺
  • ada296 04.07.05, 00:36
    blondyna chyba smile

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:38
    Acha, znaczy plec tez odwrotnie...ok smile)
    --
    ☺☺
  • ada296 04.07.05, 00:38
    a ja mam chrabąszcze czerwczyki w domu smile
    Wy też ?

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • skynews 04.07.05, 00:42

    Chrabaszczy jeszcze nie widzialem w tym roku, ale
    mam mszyce w rozachsad
    Trzeba bedzie czyms spryskac.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • mantra1 04.07.05, 00:44
    Noz jest ostry, wiec musi byc cos miekkiego. Brylanty odpadaja. Moze fjutro z
    norek? smile)
    --
    ☺☺
  • ada296 04.07.05, 00:45
    a nie sztuczne futro ?
    bo z norek to nie trędi wink
    chociaż ja uwielbiam prawdziwe futra smile

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • ada296 04.07.05, 00:46
    Sky ciesz się, że te mszyce tylko w różach smile)

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:47
    Tez nosze ekologiczne. Ale co se mam zalowac i nie pomarzyc o jakichs
    szynszylach czy innych ocelotach od blondyna? smile)
    --
    ☺☺
  • mantra1 04.07.05, 00:51
    Spac ide, mili Panstwo. I zadnych brunetek dzis, ani nozy. Wylacznie futra,
    kwiaty i chrabaszcze smile)
    Czego i Wam zycze smile)
    --
    ☺☺
  • ada296 04.07.05, 00:58
    dobranocka Siostra smile
    ja teź idę sobie smile
    miłych snów smile
  • skynews 04.07.05, 01:06

    Dobranoc,
    spijcie dobrze...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • skynews 04.07.05, 01:02

    Przeciwienstwem noza moze byc w tym przypadku cos co nie zrani tylko sprawi
    przyjemnosc, cos o lagodnych ksztaltach i przyjemne w dotykusmile))

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • lablafox 04.07.05, 22:54
    Witaj Ado - czerwczyki tez latają po moim niebie , liczne.
    Cieszę się, że jesteś znowu z nami.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • skynews 04.07.05, 00:39

    Jak u Ciebie jest tak jak u mnie to prawdopodobienstwo takie istnieje, ale ja bym
    stawial w Twoim przypadku raczej na blondyna niebieskookiego tylko jeszcze nie
    wiem z czymwink)

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • mantra1 04.07.05, 00:41
    No wlasnie. Co jest odwrotnoscia noza w tym przypadku? Poduszka? smile)
    U mnie chrabaszczy nie ma, bo za blisko ulicy, ale u mamy na balkonie wieczorem
    az chrzesci smile
    --
    ☺☺
  • skynews 04.07.05, 00:50

    Poduszka?
    A moze trzeba postawic pytanie jak znika i powstaje antymateria?smile))

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • ada296 04.07.05, 00:42
    z bukietem kwiatów i naszyjnikiem z brylantami może smile

    --
    POMÓŻ
    TO FORUM
    i SALONIK
  • mantra1 04.07.05, 00:20
    Tez sie rozczulilam, Sky. Ale na Pink Floydach poprzestalam i poszlam spac.
    I snila mi sie jakas nieznajoma brunetka, goniaca mnie z nozem smile)
    --
    ☺☺
  • skynews 04.07.05, 00:26

    To prawdziwy horror ta brunetka z nozem!
    Mi jak cos sie sni to w rzeczywistosci mam dokladnie odwrotnie.


    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • skynews 04.07.05, 00:13

    To duza zaleta jezeli potrafimy sie od czegos odzwyczaic.
    Ksiazki i net to prawie to samo: jedno i drugie trzeba czytac,z tym ze czytajac
    ksiazki pozostajemy najczesciej w samotnosci.

    Dobrze ze jestessmile

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jutka1 04.07.05, 10:55
    ..... Adzielec sie wreszcie pojawila... smile))))

    Ciesze sie!
    Nie moglam do Was wczoraj dolaczyc, bo padl mi net, a na dokladke unikalam
    komputera, zeby zminimalizowac bol istnienia pierwszego dnia bez papierosow wink)

    Postaram sie wpasc dzisiaj, o ile net bedzie dzialac.

    smile))

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • glodn_y 04.07.05, 20:45
  • jutka1 04.07.05, 20:54
    Czesc Glodny smile)

    UFO najpierw porwalo i wywiozlo, a teraz oddalo......
    wink)))))))))

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • terem 04.07.05, 21:07
    Dobry wieczór! Nie wiem, czy nie za wcześnie na "markowanie", ale noc już tuż,
    tuż. Czy są tu jakieś wieczorne Marki? Wszystkim przesyłam zapach zaokiennych
    lip i spokojną przemianę upalnego dnia w chłodny, bezwietrzny wieczór...
  • jutka1 04.07.05, 21:11
    Dobry wieczor, Terem smile
    Bardzo trafnie opisalas - moj wieczor tez smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • terem 04.07.05, 21:28
    Cześć, Jutko! Miło, że się odezwałaś.Ja wracam, po długachnej absencji, na łono
    forum 40+ i raczej jest mi trudno wpasować się w klimaty, w których nie
    uczstniczyłam od baaardzo dawna (aktywnie, bo pasywnie, to nie to samo).Mam
    nadzieję, że nie odpadłam zanadto od tutejszych klimatów... Choć wiem, że na
    odzew na moje posty pozostanie mi jeszcze trochę poczekać. Takie są prawa forów
    wszelakich: piszesz=jesteś nie piszesz...cóż, nie ma cię.. Ale jestem...A
    przynajmnej zamierzam być..smile
  • jutka1 04.07.05, 21:35
    Terem, to ze Cie aktywnie nie bylo, nie oznacza, ze bylas zapomniana!
    Twoj watek okienny byl odgrzewany z pytaniami, gdzie jestes i kiedy wrocisz...

    Tutaj jest o tyle niezwykle, jak na "prawa forow wszelakich", ze "pamiec
    instytucjonalna" istnieje smile)))

    Gdzie bylas, jak Cie - aktywnie - nie bylo? (o ile nie jestem niedyskretna ofkors ortzam smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • terem 04.07.05, 21:42
    Gdy mnie nie było, byłam "borykana" życiem i brakowalo mi energii na bycie
    tutaj. Ale często chciałam tu byći troszkę wam zazdrościłam, takiego fajnego,
    swobodnego bycia razem. Wiesz, co mam na myśli, mam nadzieję?
  • jutka1 04.07.05, 21:52
    Wiem ... smile

    Mam nadzieje, ze sie juz "odborykalas", i trzymam kciuki!
    smile)

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • terem 04.07.05, 22:00
    Tak, odborykana jestem (swoją droga, śmieszne słowo).A noc cudowna, ot, co...!
    Idę na balkon, znaczy, za okno... wink))
  • terem 04.07.05, 22:16
    I co? Noc przepięknościowa, terem odborykana, ale nikogo chyba tu nie ma?
    Cóż... poczekam chwilę, a potem spróbuję następnej nocy... może się uda ...
  • annabellee1 04.07.05, 22:25
    Dobry wieczór.Ja tu wlasnie zagladam
  • verbena1 04.07.05, 22:28
    Witaj Terem, pamietamy, pamietamy o Tobie.
    Rozumiem , czasem zycie daje nam kopniaki i nie chce sie z nikim rozmawiac.
    Kazdy ma swoje dolki i gorki.
    Ja w dodatku mieszkam w bardzo "depresyjnym" kraju i gorek ani na lekarstwo:-
    ))) Pozdrawiam cieplo.. Verbena
  • verbena1 04.07.05, 22:31
    Przed chwila podziwialam krwawe chmury na zachodzie, pasma czerwieni
    przechodzace w pomarancz i czern. Co to bedzie , co to bedzie, pewnie jakies
    wichury i deszcze jutro.
  • terem 04.07.05, 22:31
    Witaj Annabellee, (sorry, jeśli zmienilam ci nick). Co porabiasz w tę lipcową
    noc?
  • lablafox 04.07.05, 23:01
    Witaj Terem.
    Za chwilkę spać się wybieram.
    Werbeno , ponoć im bardziej kolorowy zachód słońca tym większe zanieczyszczenie
    atmosfery.
    Ponoć też tę postrzeloną kometę można oglądać gołym okiem - wychyl się w
    kierunku południowo- zachodnim i zachodnim .To co najjaśniejsze to ponoć ona.
    Miłych nocnych pogwarków życzę.

    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • terem 04.07.05, 23:17
    O! To już wszyscy śpią??? A jeszcze taka wczesna pora... A mnie się tak bardzo
    nie chce spać...
  • skynews 04.07.05, 23:26

    Dobry Wieczor,
    nic sie nie martw o towarzystwo, niektorzy dopiero zaczynaja...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • terem 04.07.05, 23:42
    Witaj, a już myślałam, że sama tu jestem.. Fajna noc, niepraważ...?
  • terem 04.07.05, 23:50
    A ja tu, po długim niebyciu, wracam... Wiem, gadam, głównie do siebie. Ale może
    jest tu ktoś, kto jeszcze nie śpi.?
  • skynews 05.07.05, 00:03

    Terem,
    jestem, i dlugo jeszcze bede, pracuje tylko nad programikiem i mam nadzieje
    do rana skonczyc. Jutro juz musi funkcjonowac.
    Ostatnio pustki na forum, nie mam pojecia co sie dzieje, ludzie sie starzeja
    czy jak?
    Juz sie zastanawialem czy nie wprowadzic jakis kar za brak aktywnosci,
    zartuje oczywiscie, ale faktem jest ze forum "kuleje" troche ostatnio.


    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • terem 04.07.05, 23:59
    To tylko ja nie śpię.A więc :dobrych snów...
  • terem 05.07.05, 00:28
    Sky! nadal tu jesteś?
  • skynews 05.07.05, 00:31

    Jasne ze jestem.
    Klikam i klikam a program nie chce dzialacsad((
    Mam nadzieje ze mnie wkrotce olsni.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • terem 05.07.05, 00:31
    Sky, jeseś tam? Ja dzisiaj nie śpię..
  • skynews 05.07.05, 00:36

    Terem,
    wyslalismy w tym samym czasie!
    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jan.kran 05.07.05, 00:50
    Jestem jeszcze chwilkę. Bardzo zmęczona ,ale zadowolona smile))
    Kran
    --
    Forum rzadkich języków
  • terem 05.07.05, 01:03
    Kochani: Kran i Sky! Jesteście tu jeszcze?
  • terem 05.07.05, 01:05
    Kochani: Kran i Sky! Jesteście tu jeszcze? Ja jestem i za nic na razie nie
    pójdę spać.. No, nie ma takiej możliwości!
  • jan.kran 05.07.05, 01:09
    Ja bym chętnie posiedziała ,jestem nocna.
    Ale dziś miałam ciężki dzien ,pozytywnie...
    Jutro praca.
    Ale zaglądam często do KNM .. więc się napewno spotkamy !
    Pozdrawiam.
    K.
    --
    Forum rzadkich języków
  • terem 05.07.05, 01:07
    Dobrej nocy zatem życzę! Pa!
  • terem 05.07.05, 01:13
    No to dobrej nocy :sobie i wam życzę.
    P.S. Sky, masz rację...Niestety..
  • terem 05.07.05, 01:32
    Wiesz co, Sky, mam takie same przemyślenia i doznania. Forum jest i ja, jako ta
    stara forumowiczka, mogę tu wrócić. Ale gdybym była nowa?Czy mogłabym? Może
    tak..A może byłoby trudno. Zresztą nie o to chodzi! Chyba jednak jest coś
    ważniejszego, prawda?Może większość z nas szuka tu czegoś, co jest ważne i
    czego boi się nazwać?Bo może wszyscy szukamy przyjażni, cokolwiek ona dla
    każdego z nas znaczy? Może szukamy bliskości? ...Bo ja tak...
  • jutka1 05.07.05, 07:50
    Najpierw padl net.
    Potem byl rodzinny pozar, metaforycznie. Gasilo sie pozar,
    zapomnialo sie sprawdzic, czy net wrocil, i tak wyszlo, jakbym wyszla z KNM
    bez pozegnania...

    Przepraszam smile)))

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 08:11

    Terem napisała:
    "Może większość z nas szuka tu czegoś, co jest ważne i
    czego boi się nazwać? Bo może wszyscy szukamy przyjażni, cokolwiek ona dla
    każdego z nas znaczy? Może szukamy bliskości?"

    Tak Terem,
    szukamy przede wszystkim róznego rodzaju kontaktów z innymi.
    Chcemy pogadać, niekiedy na luzie, niekiedy o sprawach poważnych, niekiedy nawet
    bardzo osobistych.
    Dobrze że tak jest, bo zamykając się w sobie,
    w swoim własnym myśleniu i odczuwaniu, człowiek nie znajdzie pełnej odpowiedzi
    na pytania, ktore go nurtuja.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • terem 05.07.05, 21:41
    Znowu noc... Nietoperze fruwają nad dzwonnicą zaokiennego kościółka...
    Ćmy tańczą swój taniec wokół ulicznej lampy.
    I taka cisza...
    Jakiś nocny ptak wyśpiewuje , co mu w ptasiej duszy gra...
  • jutka1 05.07.05, 21:44
    Witaj, Terem smile
    Chlodny i deszczowy wieczor tutaj. Az sie zastanawialam, czy w kominku nie rozpalic..
    W koncu nie rozpalilam.

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 21:58

    Ale nastroj robicie, jak w rodzinnym grobowcusmile))
    Tam gdzie jestem 22°C, wlasnie zaszlo slonce, rozpoczyna sie letnia ciepla noc, bedze z pwenoscia pelna wrazen...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jutka1 05.07.05, 22:00
    Czesc Dabelju smile)
    Witaj Sky smile

    Jaki grobowiec?
    Tez cos?

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 21:56
    dobry wieczor wszystkim!
    obecnym i nieobecnym smile)


    --
    the space is our future
  • jutka1 05.07.05, 22:14
    No i co?
    Posneliscie czy jak?
    smile)
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 22:22

    Nie psneli mysmile))
    ale te cmy, komary, muchy i karaluchy...zastanawiam sie wlasnie co z nimi zrobic
    aby was nie straszyly...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • wenus440 05.07.05, 22:27
    jakie muchy jakie karaluchy?
    tudziez grobowce ?

    czy cos opuscilamsmile
    prosze mnie objasnicwink)))


    --
    the space is our future
  • jutka1 05.07.05, 22:28
    Tez nie rozumiem, ale u mnie to normalka smile)

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 22:36

    Wszystko pod kontrola i ok,
    chodzi tyko o to zeby nikomu w nocy smutno nie bylo...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jutka1 05.07.05, 22:41
    Wielce szlachetna troska...
    Jakbys nie palil 3 dni to tez by Ci smutno bylo... ;-(

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 22:40
    jak to pod kontrola? ja nie chce!smile)


    --
    the space is our future
  • skynews 05.07.05, 22:49

    Venus,
    pod kontrola - znaczy sie robimy to co chcemy !
    Ok ?

    Jutek,
    jak to nie palisz 3 dni ?
    Co sie stalo ?

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jutka1 05.07.05, 22:52
    Nic sie nie stalo
    Probuje rzucic palenie
    Na razie 3 dni do przodu

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 22:58
    Jutka, dzielna dziouszka z Ciebie!
    i tak trzymacsmile
    zdrowie jest najwazniejsze

    --
    the space is our future
  • skynews 05.07.05, 23:01

    Palenia sie nie rzuca, po prostu przestaje sie kupowac papierosy i juzsmile
    3 dni to juz maly sukces, tak trzymac !
    Pomyslalem, ze chyba tez przestane - nie mozesz przeciez w przyszlosci wygladac
    lepiej niz jasmile))

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • mantra1 05.07.05, 23:06
    Witam Wieczornice i Wieczornikow (nocnice i hmmm ich meska odiana jakos mi nie
    brzmia) smile)
    Juteko, gratuluje! I wiecej ani slowa, ale motywuje Cie duchowo i wirtualnie,
    dmuchajac dym w druga strone smile
    --
    ☺☺
  • jutka1 05.07.05, 23:11
    Witaj Mantro smile

    NB. Gmail juz mam, dziekuje. Forumowicz ode mnie dostal - posrednio wiec masz ode mnie,
    uzywaj na zdrowie smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • mantra1 05.07.05, 23:15
    To i Tobie dziekuje, Juteko - bezposrednio smile) Wczoraj Forumowiczowi, ktory
    dostal od Ciebie, a ja od niego przepchnelam tamtedy plytke 66 MB w ciagu
    godzinki. Cuda, panie cuda ! smile))
    --
    ☺☺
  • jutka1 05.07.05, 23:17
    Oj tak, same cuda, paniedzieju smile)

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 23:08
    trzymamy kciuki coby sie powiodlo!!!

    W.
    --
    the space is our future
  • jutka1 05.07.05, 23:12
    Wenus, Mantro, Sky,
    dzieki za pocieszenie w mej beznikotynowej niedoli wink

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 23:20
    Jutko, ostrzegam przed skutkami ubocznymi
    takiego przedsiewziecia, futrowanie (zapozyczone z niemieckiego)
    miedzyczasie i zamiast niewskazanesmile

    --
    the space is our future
  • jutka1 05.07.05, 23:23
    Futrowanie?
    Napieprzanie, bicie kogos?
    Czy jedzenie?
    (oba niewskazane smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 05.07.05, 23:29
    nieee...nie bicie!smile
    nie slyszalam tego nigdy
    chodzilo mi o dojadanie ..

    --
    the space is our future
  • jutka1 05.07.05, 23:37
    W grypserze nafutrowac znaczy zbic na kwasne jablko smile)
    Wiem, bo moje miasto kiedys przodowalo w ilosci wiezniow na 1000 mieszkancow smile)
    I poznalam - nie majac zielonego pojecia - rozne wiezienne zwroty hehehe wink))
    Czasem sie przydaje wink

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 23:42

    bigos, sledzie, salatki ciacha, to jest futrowaniesmile
    mozna sie tez nafutrowac przez netasmile
    o kwasnym jablku nie slyszalem.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jutka1 05.07.05, 23:50
    Sky, na zadne z ww. dan nie mam ochoty.
    Nafutrowac przez neta nie rozumiem.
    Ale to normalka, ja w ogole niewiele rozumiem

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 05.07.05, 23:56

    Nie badz taka skromna - wszystko rozumieszsmile
    Komputer futrujesz przez neta jak cos ciagniesz lub ssaszsmile))

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
    sky
  • jan.kran 05.07.05, 23:43
    Witam smile))))
    Byłam na przemiłym czacie... stare wspomnienia mi się odezwały.
    Wpadam żeby zobaczć nocych...
    Kran
    --
    Forum rzadkich języków
  • wenus440 06.07.05, 01:00
    chyba dobry moment aby sie
    pozegnac, sprobuje posnic
    troche o falach morskichsmile)))

    zycze wszystkim milusinskich snowwink

    --
    the space is our future
  • monia.i 05.07.05, 23:49
    Zaglądam nocnomarkowo - i pozdrawiam nieśpiących smile
    Piękny wieczór dzisiaj...Aż żal, że to nie nocka weekendowa smile
    Chrząszcze latają jak oszalałe...smile
  • jutka1 05.07.05, 23:51
    Czesc Moniu smile)
    U nas tez pelno chrzaszczy sad

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.07.05, 23:57
    Witaj Jutencjo!smile Mnie się chcrząszcze zabawnie kojarzą smile Wesele mi się
    przypomina - moje - i kuzyn, który mi takiego latającego skubańca za ślubną
    kieckę włożył...smile)) Nie wiedziałam, którą stroną łatwiej będzie się go
    pozbyć - górą, czy dołem...smile
  • jan.kran 06.07.05, 00:08
    Dobry Wieczór Moniu i Reszta!
    Niestety zostałam dziś podle oszukana , buuuu ,bo nie ma Manna na Trójce.
    Kran.
    --
    Forum rzadkich języków
  • mantra1 06.07.05, 00:08
    Witam niedowitane Panie smile)
    Nie ma u mnie chrabaszczy, a i brunetki ganiajacej mnie z nozem tez dzis w nocy
    nie bylo smile)
    --
    ☺☺
  • monia.i 06.07.05, 00:10
    Mantro smile Czy braku brunetki powinnam ci powspółczuć - czy pogratulować?smile))
    Wyraźnie nie w temacie jestem...smile
    Kranie - jak twój langłydż? Czy czujesz się na siłach, by zapoznać się z Harrym
    VI w oryginale?smile
  • mantra1 06.07.05, 00:13
    Moniu,
    poprzedniej nocy gonila mnie jakas nieznana brunetka z nozem (we snie), z czego
    sie bylam tu zwierzylam smile)
    --
    ☺☺
  • monia.i 06.07.05, 00:15
    smile)) Może to i lepiej, że była nieznana...smile)) Zawsze to głupio, gdy senne
    majaki mają wpływ na nasze codzienne relacje z najbliższymi...smile))
  • mantra1 06.07.05, 00:27
    Haha noc poslubna z chrabaszczem. Jus prima noctis smile)

    --
    ☺☺
  • monia.i 06.07.05, 00:33
    smile)) Chrabąszczowi w końcu podziękowaliśmy...smile))
  • mantra1 06.07.05, 00:35
    Kranie,
    pojazd zostal dzis uroczyscie zarejestrowany, po odkiblowaniu przeze mnie ponad
    3 godzin w Wydziale Komunikacji, bo niestety nie byl on z Warszawy, tylko z
    inszego powiata. A poza tym jest pieeeeeekny smile)
    --
    ☺☺
  • jan.kran 06.07.05, 00:27
    Witaj Mantro smile)) Jak Twój pojazd?

    Monia ,ja już sama nie wiem co zrobić z tym moim angielskim.
    Nigdy się nie uczyłam a naprawdę masę rozumiem ,tyle żeby się skomunikować na
    pewno a nawet z sensem odpowiedzieć.
    Moi norwescy koledzy fabryczni nawet nie biorą pod uwage , że ja nie znam
    angielskiego i czasem mówią do mnie a ja automatycznie i bezmyślnie odpowiadam...
    Ale ciąglę myśle o tym wyjeździe do Afryki i wtedy naprawdę powinnam się choć z
    grubsza angielskiego nauczyć...Ech...
    Kran.

    --
    Forum rzadkich języków
  • jutka1 06.07.05, 00:10
    Hahahaha smile))
    I ktoredy wyjelas Moniu? wink

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 06.07.05, 00:13
    Jut smile Z tego, co pamiętam - wyjęłam dołem - jak już góra smętnie zwisała mi
    gdzieś w okolicach pasa. Skubaniec zatrzymał się na dopasowanej talii smile
    Wyglądałam jak mocno sponiewierana PannaMłodaPoPrzejściach smile))
  • jutka1 06.07.05, 00:28
    Piekna wizja, Moniu!!! smile))))
    Biedactwo... wink

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 06.07.05, 00:39
    Z tą kiecką w ogóle było mi średnio wygodnie...Musiałam przejść instruktaż, jak
    sie nią posługiwać, i w ogóle...Miała takie, kurde, kółko wszyte - coby się
    pięknie i rozłożyście prezentowała...Przy wsiadaniu do samochodu było to
    istotne...miałam trzymać za kółko, wsiadając - pięknie i z
    godnością..Trzymałam - z całej siły - no i tym sposobem tył kiecki narzuciłam
    sobie od tyłu na głowę. I wsiadłam. Godne to nie było - ale sąsiedni blok
    musiał mieć radochę...smile
  • wenus440 06.07.05, 00:49
    otworzylam okno i nadsluchuje jak mewy
    wrzeszcza, czuje sie jak nad morzemsmile)


    --
    the space is our future
  • monia.i 06.07.05, 00:53
    Fajnie smile))
    Dawno nie byłam nad morzem - aż mi szkoda.
    Chyba czas najwyższy.
  • jan.kran 06.07.05, 00:56
    Ja mieszkam nad morzem a właściwie fjordem...
    Ale rzadko nad nim bywam...

    --
    Forum rzadkich języków
  • monia.i 06.07.05, 01:02
    Dobrej nocy wszystkim życzę smile
  • wenus440 06.07.05, 01:02
    chyba dobry moment aby sie pozegnac,
    ide pospac i sprobuje posnic o falach
    morskichsmile

    zycze wszystkim milusinskich snowwink))))
    --
    the space is our future
  • jutka1 06.07.05, 01:07
    Dobranoc smile
    Ciekawe, co mi sie przysni..

    Do jutra, oooops dzisiaj smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • mantra1 06.07.05, 11:28
    Przepraszam, za wczorajsze wyjscie po angielsku, bez pozegnania. Na chwilke
    wylaczyli mi prund, wiec skorzystalam z okazji, zeby wczesniej isc spac i nie
    uruchomilam na nowo kompa.
    Zalegle dobranoc smile))
    --
    ☺☺

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka