Dodaj do ulubionych

Nocne rozmowy o tym i owym -- nr 2

31.07.05, 23:18
Nowy odcinek otwieram, Wenus sie pewnie ucieszy smile

Moniu, Adzielcu - dobry wieczor smile

--
Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
Wysadzam skrzynki balkonowe
Edytor zaawansowany
  • monia.i 31.07.05, 23:21
    Buziaki dla wszystkich nieśpiących..a śpiących też ściskam delikatnie - coby
    nie obudzić..
  • monia.i 31.07.05, 23:25
    Fajny weekend miałam - chociaż zaczął się raczej mało ciekawie -
    czterogodzinnym oczekiwaniem na opóźniony pociąg - jak żyję - takiej burzy nie
    widziałam na własne oczy...
  • jutka1 31.07.05, 23:27
    wyslalysmy w tym samym czasie smile)

    moj week-end czesciowo z goscmi zs dalekich stron, czesciowo bez gosci,
    wiekszosc bardzo mile spedzilam

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 31.07.05, 23:32
    A ja w Gdańsku byłam...Kibicowałam dzielnie, raz wygraliśmy a raz prawie..smile
    Towarzystwo było boskie - no i jak zwykle - było świetnie, tylko krótko. Kocham
    morze smile
  • jutka1 31.07.05, 23:35
    Gratulacje!

    tez kocham i tak dawno nie bylam sad

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • ligia12 31.07.05, 23:39
    Dobry Wieczór!!!
    Ja prawie zapomniałam,jak to jest na urlopie,a tak wogóle to mam zły dzień ,komp
    nawala ,klawiatura tez
  • monia.i 31.07.05, 23:41
    Witaj, Ligio smile Tez zapomniałam - bo od zeszłego roku to juz kilo czasu
    przeleciało...
  • ligia12 31.07.05, 23:45
    Witaj.Monia > ja ostatnio na wczasach byłam 20 lat temu i odczuwam to,ale za to
    jak wszystko sie ułozy ,to na pewno w przyszłym roku wyjadę i to nad polskie morze.
  • monia.i 31.07.05, 23:49
    O - no to głupio wyskoczyłam z tym rokiem, Ligio, i ze swoimi żalami sad Ale
    mam nadzieję, że w przyszłym roku uda ci się przeżyć Wakacje Życia smile
    Ja mam nadzieję, że może w przyszłym roku uda mi się wyjechać gdzieś dalej, niż
    na Mazury..
  • jutka1 31.07.05, 23:55
    Verbenko, dobranoc... Ligio, dobry wieczor smile))

    Zastanawiam sie nad tygodniem (najwyzej) w Miedzyzdrojach we wrzesniu. Mam
    tydzien czasu na odpowiedz, miejsca sie zapelniaja, a wyjazd super-tani.

    Morza mi bardzo brakuje.

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 01.08.05, 00:02
    Morze jest cudowne. Oddycha...żyje...Zapomniałam już, jak mi jest cudownie nad
    morzem. Uspokaja mnie. Mogę się gapić godzinami - ten bezmiar wody mnie niemal
    hipnotyzuje.
    Bardzo często mi się śni, że jestem nad morzem.
  • jutka1 01.08.05, 00:04
    Moniu, mam dokladnie tak samo

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • ligia12 01.08.05, 00:07
    Staram sama się pocieszać.zaraz będę sobie marzyć ,że jestem na morzem i słyszę
    szum fal.
  • jutka1 01.08.05, 00:08
    Na przyklad.. Ja pewnie tez zasne "slyszac" szum morza, tak mnie Monia
    nakrecila ... smile)))
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 01.08.05, 00:13
    Ja się dzisiaj nakręciłam. Przez te 3 godziny spędzone na plaży...Byłam jak
    oczadziała smile Być może następnym razem sama sie wybiorę - żeby mi ludzie
    gadaniem nie przeszkadzali...smile))
    Siedziałam sobie dzisiaj na piaseczku, morze coś do mnie gadało, popijałam piwo
    w którym zgrzytały wszędobylskie ziarenka, gapiłam sie na fale...i było mi
    dobrze do bólu smile
    Przez 3 godziny....szkoda sad
  • jutka1 01.08.05, 00:14
    Trafiona-zatopiona!
    Ja, znaczysie (pis.zam. wink -- nie odmowie sobie Miedzyzdrojow!
    O!
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • lablafox 01.08.05, 11:24
    Moniu,ja tak samo odbieram morze jak Ty.
    W tym roku jednak mam wakacje balkonowo- wypadowe.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • ligia12 31.07.05, 23:57
    Monia życzę Ci z całego serca!!!
    Może i ja bedę mieć lepsze czasy? jestem czasami optymistka
  • ligia12 01.08.05, 00:01
    Witaj Jutka! czy wybierasz się już do spania?
  • jutka1 01.08.05, 00:02
    Za pare minut sie wybiore, ale jeszcze nie smile
    Obudzilam sie dzis za wczesnie i zaczynam odczuwac niedospanie..

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • ligia12 01.08.05, 00:04
    ja mam dzisiaj zły dzien,a dyżur trwa do rana i jak tu wytrzymać...
  • jutka1 01.08.05, 00:05
    Ligio, nie zazdroszcze.
    Nie moglabym pracowac w nocy - brak czy niedobory snu za bardzo mnie "rozwalaja".
    sad
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • ligia12 01.08.05, 00:08
    jestem juz przyzwyczajona, a przyznać muszę ,że z wiekiem coraz gorzej znoszę
    nocki.
  • monia.i 01.08.05, 00:16
    Wczoraj byłam "rozwalona". Zamiast dojechać na miejsce o 22 - dojechaliśmy o 3
    w nocy. Chwile pogadaliśmy - poszliśmy spać - a wstać trzeba było wcześnie, bo
    regaty się rano zaczynały...Wczesnym popołudniem byłam zupełnie kołowata...sad
    To już nie te lata, że bez snu mogę funkcjonować dwie doby...
  • ligia12 01.08.05, 00:20
    Własnie nie te lata, ja nie wiem jak dzisiejszą noc zalicze w pracy,oczy same mi
    się zamykają za chwile dość dużo pracy czeka.
  • ligia12 01.08.05, 00:20
    Dobranoc Jutka!
  • monia.i 01.08.05, 00:21
    No to do zobaczenia, Ligio - i dobrej nocy wszystkim smile Bo mi się wanna lada
    moment przepełni i będzie kłopot smile
    Uściski!smile
  • ligia12 01.08.05, 00:23
    Dobranoc Monia!!!
  • jan.kran 01.08.05, 01:17
    Ja podobnie jak Ligia w pracy..
    Pozdrawiam nocniesmile)))))
    Kran_ na _nocnej_ zmianie
    --
    Forum rzadkich języków
  • monia.i 01.08.05, 00:08
    Ligio - będzie lepiej - musimy w to wierzyć smile
    Jak przeczytałam o tych Twoich 20 latach to i tak poczułam się uprzywilejowana -
    taki czy inny - jakis urlop mam. Nawet, jeśli będzie to siedzenie w domu - to
    też się cieszę. Fajny będzie taki swobodny tydzień...samotny, leniwy. Będe
    oglądała wszystko - oprócz polityki - bo mam jej nadmiar w ciągu
    roku...Przypomnę sobie swoje ulubione filmy...Będe spała do oporu...smile
    Juz sie cieszę..smile))
  • ligia12 01.08.05, 00:14
    Moniu,w tym roku spedziłam jak zwykle w domu i trochę na działce u siostry
    ,niech bidula się cieszy,ze jest tam ładnie,bo na pewno siostra wolałaby miec
    moją sytuację,tak,że cieszę się ,że jeszcze jakie takie ,ale mam zdrowie!!!
  • monia.i 31.07.05, 23:39
    Też dawno nie byłam - ze 20 lat smile Hmmm...jakoś tak wyszło - Osobisty mnie do
    Mazur przyzwyczaił - które też są piękne. Ale morze - to morze smile
  • jutka1 31.07.05, 23:25
    Jak nastroj Moniu?
    Tez minorowy, jak u wielu osob dzisiaj? Mam nadzieje, ze nie! smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 31.07.05, 23:28
    Minorowy...może troszeczkę - bo wracać się nie chciało. Szalenie krótkie
    wakacje miałam w tym roku - całe dwa dni...bu sad
  • jutka1 31.07.05, 23:30
    dwa dni?
    nieduzo sad

    ja tez raczej week-end tu i tam, ale nic przed koncem sierpnia sad

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • verbena1 31.07.05, 23:30
    Witam Was Nocne Dziewczyny.

    Za chwile juz sierpien, szkoda mi odchodzacego lata. Jestem jak zwykle
    zaskoczona ,ze to juz bylo a ja nie zdazylam sie pozachwycac.
    Nawet nie chce myslec o jesieni. Jeszcze nie.
  • jutka1 31.07.05, 23:32
    Witaj Werbenko smile
    Trudno uwiezryc, ze juz sierpien.
    Tez jeszcze nie mysle o jesieni.
    Ale w tutejszym klimacie juz w sierpniu zimne wieczory..

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • verbena1 31.07.05, 23:37
    Jutko, znam te gorskie klimatysmile)) Lato tam niezbyt laskawe i slonce grzeje
    slabiej.
    Lepsze to jednak niz holenderska jesien. Czasem potrafi padac przez dwa
    miesiace i wszystko robi sie zielono-obslizgle, blee.
  • verbena1 31.07.05, 23:39
    Opuszczam Was niechetnie, jutro trzeba zarabiac pieniazkisad
    Milej pogawedki zycze.
  • monia.i 31.07.05, 23:43
    Dobrejnocy, Verbeno smile
    Faktycznie - też jutro do pracy muszę...sad
    Chyba mi się troszeczkę nie chce...
  • monia.i 31.07.05, 23:37
    Wiesz, Jutek - klimat się zmienia smile
    Za tydzień zaczynam urlop - krótki w tym roku - i bez planów. Jeden tydzień
    spędzę w domu - w dużej części samotnie...może na drugi gdzieś sie wybierzemy -
    ale tak całkiem spontanicznie - i możliwie tanio - bośmy goli okrutnie.
  • skynews 01.08.05, 00:13

    Jutka, Ligia, Monia, Verbena...

    kochacie morze to trzeba wszystko zrobic aby tam bycsmile))
    Urlop w domu to nie urlop - zmiana klimatu, nawet krotka jest zalecana !



    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 01.08.05, 00:15
    Czesc Sky,
    Masz racje. Zrobie co w mojej mocy smile

    A teraz niestety dobranoc - oczy mi sie kleja...

    Do jutra smile))

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 01.08.05, 00:18

    Dobranoc Jutkasmile


    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 01.08.05, 22:58
    Bylam na kolacji - najlepsza poledwica wolowa, jaka jadlam od paru lat.

    Po raz kolejny uswiadomienie sobie, jaki swiat jest maly.
    Po raz kolejny uswiadomienie sobie, ze z psa nie da sie zrobic zyrafy.
    Po raz kolejny....
    Ech

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 01.08.05, 23:04
    witaj Jutkosmile
    jak widze wieczor pelen refleksji...

    --
    the space is our future
  • jutka1 01.08.05, 23:15
    Czesc Dabelju smile)
    Oj pelen, pelen...

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • jutka1 01.08.05, 23:29
    na wypadek gdyby..
    zwracam uwage na wode piy,na
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • blekit_nieba 02.08.05, 09:43
    jutka1 napisała:

    > na wypadek gdyby..
    > zwracam uwage na wode piy,na

    Jutko , co mialas na mysli piszac to ? na co chcialas zwrocic uwage? smile
  • jutka1 02.08.05, 09:49
    Przepraszam za literowke smile
    Poniewaz wieczor by pelen (refleksji), zwracalam uwage na wode (H2O) pitna. Z
    pelnym mi sie skojarzylo smile) I byl to zart smile)

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • wenus440 01.08.05, 23:33
    ?

    --
    the space is our future
  • lablafox 01.08.05, 23:36
    Witajcie nocusie.
    Oto świadectwo ,że świat nie śpi nocą.

    miroska78.free.fr/Lumieres_du_monde.htm
    Zafasynowało mnie to światełko na morzu.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • wenus440 01.08.05, 23:42
    wow!
    robi wrazenie!
    witajsmile

    --
    the space is our future
  • skynews 02.08.05, 00:01

    Dobry wieczorsmile

    Rzeczywiscie fajne - planeta zyjesmile))

    Jutka jakas tajemniczo - refleksyjno - wscieklo - melancholijna, dzisiaj ?
    smile

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • wenus440 02.08.05, 00:10
    czesc Sky,
    obrazek sama poezjasmile

    do Jutki bym dodala milczaco-nieobecnawink)

    --
    the space is our future
  • skynews 02.08.05, 00:18

    Witaj piękna Wenus,
    ozdobo nocysmile

    Jutka znowu z problemami: moze pradu nie ma - rachunek zaplacony ?
    smile

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • lablafox 02.08.05, 00:27
    Tak sobie myślę ,że satelita robiący te zdjęcia to musi byc jakiś Nocny Marek
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • skynews 02.08.05, 00:34

    Tych nocnych markow jest pelno na orbitach wokol ziemskich i fotografuja co popadnie i to nawet przez geste chmury.

    Niektore sa jednak pozyteczne, np. meteo,
    dzisiejsze zdjecia chmurek:
    www.btinternet.com/~wokingham.weather/etc01/index01.html
    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • wenus440 02.08.05, 00:29
    Sky, dziekuje za kwiatkismile


    Lablafox to moze go zaprosimy do naszej rundy?

    --
    the space is our future
  • skynews 02.08.05, 00:57

    To dzisiaj chyba nie bedzie juz zadnej rundysad(

    Jutro bedzie trzeba przeprowadzic powazne rozmowy w tej sprawie.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • lablafox 02.08.05, 00:57
    Może. miałby co opowiadac .
    Teraz mówię dobranoc i spać idę.Wam miłych rozmów życzę i dobrych snów.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • wenus440 02.08.05, 01:10
    dobranoc i milych snow!smile)))

    W.
    --
    the space is our future
  • jutka1 02.08.05, 09:01
    Przepraszam, ze bez pozegnania - elektrycznosc mialam, rachunki polacone smile,
    ale internet siadal co rusz. A poniewaz bolaly mnie bable, a raczej slady po
    bablach, na reku, wzielam srodek p-bol i poszlam spac.

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • blekit_nieba 02.08.05, 09:40
    Witaj Jutka i i cala reszta forumowiczow , widze , ze net dalej u Ciebie
    szwankuje , u mnie tak sie dzialo , jak juz wspominalam przez pierwsze trzy
    miesiace , u Ciebie trwa to troszke dluzej smile
  • skynews 02.08.05, 12:35

    Oj Jutka,
    chyba tracisz klasesad((
    To juz nie ta sama Jutka.

    Rozumie ze cos moze bolec, ale z tym "padajacym netem" to raczej tanie zagranie
    sad

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 02.08.05, 12:40
    Sky, bardzo przepraszam, ale z netem mam problemy co rusz. Nie ma dnia, zeby
    przez jakis czas nie bylo dostepu, i dzieje sie to o roznych porach,
    interweniuje, i czekam ciagle na nowa instalacje. Juz wiele razy pisalam, ze nie
    polecam netu radiowego, neostrady miec nie moge, kablowego tez nie, a
    satelitarny jest za drogi.

    Przeprosilam juz, ze poszlam bez pozegnania, wiec?

    Wstales lewa noga, ze takie komentarze o mojej klasie lub jej braku?

    sad((

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 02.08.05, 14:02

    Pewnie ze tracisz klase - kiedys to bys stanela na glowie:
    uzyla laptopa, modemu, sciagnela o 2 nad ranem faceta od netu - niech robi,
    "ma dzialac i juz" - walnela bys piescia w stol!, poszla do biura gdzie
    masz neostrade lub tez do kawiarenki@, uzyla kanalow GPRS lub HSCCD i to
    wszystko po to zeby tylko byc z nami !!!!!

    A dzisiaj co: "netu nie mam...", powietrze wyszlo...

    Jutus,
    nie mozna sie poddawac, trzeba walczyc do konca, nie ma problemow nierozwiazywalnych!!!
    Stwierdzenia "brak klasy" i "tanie zagrania" mialo spowodowac u Ciebie powrot
    do przebojowosci i takiej jaka kiedys bylas, a nie przypadkiem obrazanie sie
    (mam nadzieje ze tak sie nie stalo).

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 02.08.05, 15:47
    Gdyby nie te rany po bablach, pewnie bym tak zrobila. Ale bolalo jak cholera.

    Ja sie tak latwo nie obrazam smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 02.08.05, 21:20

    To dobrze ze sie nie obrazilas.
    Wiem ze gdyby nie ten wypadek to bylo by zupelnie inaczej.
    Zycze Ci szybkiego powrotu do zdrowia i zeby wszystko bylo tak jak tego
    chcesz.

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 02.08.05, 23:02
    ... za wczoraj sie meakulpuje, i juz jestem (kciuki za cholerny radio-net!)

    aktualnie patrze na dziury w dloni glebokosci ponad milimetr, i mysle:
    co zrobic, zeby blizn nie bylo????? Chyba nie da rady....

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 02.08.05, 23:16

    Tezymam kciuki za radio-net i za blizny - zeby ich nie bylo - nie bedzie !
    Wiesz dlaczego.
    Jutus...

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 02.08.05, 23:19
    Widze postep w zasklepianiu sie, wiec jest szansa na zminimalizowanie

    Jak bylo na Majorce Sky?

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 03.08.05, 00:32

    Niestety, przelozone, na pozniejsad((


    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • jutka1 03.08.05, 00:31
    Czas juz..
    Dobranoc i spokojnych snow smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • skynews 03.08.05, 00:33

    Dobranocsmile

    --
    No hell below us - Above us only sky
    \J.Lennon\
    Enjoy the Music!
  • luiza-w-ogrodzie 03.08.05, 01:24
    jutka1 napisała:

    > ... za wczoraj sie meakulpuje, i juz jestem (kciuki za cholerny radio-net!)
    >
    > aktualnie patrze na dziury w dloni glebokosci ponad milimetr, i mysle:
    > co zrobic, zeby blizn nie bylo????? Chyba nie da rady....

    Poparzylas sie? Bo piszesz o bablach i glebokich bliznach. Biedna jestes.
    Sa srodki na zmiekczanie i skurczenie blizn (ale to dopiero po zagojeniu),
    teraz uwazaj zeby sobie nie zainfekowac.

    Jezeli masz w domu aloes (ten w biale plamki), utnij lisc, obierz ze skorki,
    zmiazdz albo zmiksuj galaretowate wnetrze liscia i smaruj tym oparzenie/ gojaca
    sie rane (ale nie jesli jest otwarta rana). Mozesz tez zmieszac aloesowa
    galaretke z kilkoma kroplami propolisu. Ta mieszanka przyspiesza gojenie i
    ulatwia regeneracje skory.

    Pozdrawiam
    Luiza-w-Ogrodzie

    ><crying(((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸><crying(((º>
    .·´¯`·.. ><crying(((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸><crying(((º>
  • fedorczyk4 03.08.05, 01:36
    Japończycy maja taką dziwną maść w kolorze jasno fioletowym, na bazie jakiegoś
    rybstwa. Ciotka moja, prawie Japonka, wsmarowywała mi to w swieże nie zagojone
    blizny ospowe na paszczy i nie mam cienia blizny. A ospę miałam wtedy po raz
    drugi i w wieku lat 22 albo 23 i to pierońsko ciężką. Jeśli chcesz Jutyldo to
    zadzwonię do niej i się wywiem.
    --
    - Bal!!! - przeraźliwie wrzasnął kot
  • lablafox 03.08.05, 07:58
    Okładaj aloesem , żelem aloesowym , blizny zostaną, ale może choć trochę
    mniejsze.

    jutka1 napisała:

    > ... za wczoraj sie meakulpuje, i juz jestem (kciuki za cholerny radio-net!)
    >
    > aktualnie patrze na dziury w dloni glebokosci ponad milimetr, i mysle:
    > co zrobic, zeby blizn nie bylo????? Chyba nie da rady....
    >


    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • fedorczyk4 03.08.05, 00:57
    No to ja jak zwykle kulą w płot. Myślałam że jeszcze kogos tu ustrzelę a Wy
    wszyscy po dobrannocce. Buuuu
    --
    - Bal!!! - przeraźliwie wrzasnął kot
  • lablafox 03.08.05, 08:01
    To tak jest gdy pisze się czytając pojedyncze wpisy i stąd dubel aloesowy Luizy
    i mój , aloes skuteczny- wypróbowałam na moim mężu.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • jutka1 03.08.05, 08:40
    Wielkie dzieki - aloesu w doniczce wprawdzie nie mam, ale a) zerkne w
    kwiaciarniach; b) kupie masc w aptece.

    Fed., dowiedz sie u ciotki "przy okazji" - na ten raz chyba bedzie za pozno, ale
    - odpukac - dobrze miec cos takiego. Sprowadze sobie, mam kanaly na Japonie.

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • mammaja 03.08.05, 11:03
    Na oparzenia byl kiedys wspanialy Balsam Szostakowskiego - dostepny w aptekach,
    pewno go juz nie ma, ale mozna zapytac.Z tym, ze nalezy go uzyc natychmiast po
    oparzeniu - wiec trzeba miec w domu "na wszelki wypadek". Byla tez "masc
    srebrzana", znakomicie pomagajaca goic blizny po oparzeniach. Ale to informacje
    z czasow dziecinstwa moich mlodych, wiec pewnie przestarzale.
  • blekit_nieba 03.08.05, 11:54
    Na oparzenia , najlepszy jest fenistil zel , nalezy nim posmarowac miejsce
    oparzone natychmiast , i co chwile powtarzac ta czynnosc , chlodzi i nie
    powstaja bable , szybko sie goi , wyprobowalam na wlasnej skorze smile
  • jutka1 03.08.05, 12:06
    Dzieki smile
    U mnie juz "po ptokach", ale kupie, zeby miec pod reka, na przyszlosc

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • luiza-w-ogrodzie 03.08.05, 08:27
    Zrobilo sie popoludnie, koncze dyzur na necie. Przed chwila zrobilam zdjecia
    papuzek lori karmiacych sie nektarem z rozowych kamelii - bedzie to kicz
    kolorystyczny!

    Pozdrawiam i zycze pieknej srody
    Luiza-w-Ogrodzie

    ><crying(((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸><crying(((º>
    .·´¯`·.. ><crying(((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸><crying(((º>
  • monia.i 04.08.05, 23:20
    Jeszcze tylko jutro do pracy - i lb smile))
    Przez dwa tygodnie - albo trzy - nie wiem jeszcze...
    Uściski dla wszystkich smile
  • jutka1 05.08.05, 00:11
    Widze, ze oprocz Moni sennosc panuje...
    Ale sie melduje smile)

    Dobry wieczor smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:15
    Czy to oznacza, że jestem natrętna?smile
  • jutka1 05.08.05, 00:16
    MONIA!!! smile))))))))))

    Jeszcze nie spisz, jak sie ciesze!
    smile))

    ps. Ja Ci dam natretna! smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:19
    Hmm...Przeczytałam "Ja ci dam natęta"...i sie zadumałam. No bo z jednej strony -
    na co mi jakiś obcy natręt, ale z drugiej - może będzie miło natrętny?smile
  • jutka1 05.08.05, 00:20
    Monieczko, chcesz czerwonca?
    Bo nalewam smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:22
    Poproszę smile)) Co prawda jeszcze jutro muszę się zameldować w firmie...ale
    odrobina czerwońca jeszcze nikomu nie zaszkodziła smile Lej, niewiasto!smile
  • jutka1 05.08.05, 00:24
    Naliwom, Niewiasto smile

    Co tam firma, ja tez jutro do pracy, ale ..... Jutro piatek!! smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • blekit_nieba 05.08.05, 00:26
    Czesc dziewczyny , cos mam pecha , co chwile mnie wylogowuje ,zanim zdaze cos
    skrobnacsmile
  • jutka1 05.08.05, 00:29
    Czesc, Blekicie,
    mnie tez wylogowuje sad
    Dziwne dzis rzeczy na portalu sie dzieja... Mam nadzieje, ze beda nparawione smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:30
    Cześć, Błękicie smile Też mnie dzisiaj tak potraktowało raz albo dwa...ale się
    nie dałam smile))
  • monia.i 05.08.05, 00:20
    Nie "natęta" tylko natręta, oczywiście smile))
  • jutka1 05.08.05, 00:23
    Moniu, wszystko jasne! smile)

    Co slychac?
    U mnie klakklakklak i cykanie smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:28
    U mnie coś tam szeleści w chaszczach za oknem - no i niezmiennie telewizor
    gada - Osobistego to znakomicie usypia. Mnie nigdy - nie zasypiam przy
    włączonym - tak samo, jak nie zasnę nad książką smile No, może raz się zdarzyłosmile
    Jejku, ale fajosko - w poniedziałek będę spała do oporu...a potem zrobię sobie
    kawę i wypiję ją w krótkich spodenkach smile Super!smile))
  • jutka1 05.08.05, 00:30
    Moniu, patrzylas na prognoze meteo?
    Czy masz zrodla inne ode mnie bo u nas gadajo ortzam, ze deszcze jeszcze beda?

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • blekit_nieba 05.08.05, 00:32
    Ponoc ma padac do poziedzialku , bez przerwy , w taka pogode nic sie niechce,
  • blekit_nieba 05.08.05, 00:33
    mialo byc poniedzialku smile
  • monia.i 05.08.05, 00:35
    blekit_nieba napisała:

    > Ponoc ma padac do poziedzialku , bez przerwy , w taka pogode nic sie
    niechce,

    Eeee...nieprawda smile Dużo rzeczy się chce smile Chce się spać, czytać, wyrzucać
    niepotrzebne rzeczy, robić ze sobą te wszystkie kłopotliwe, pielęgnacyjne
    rzeczy których sie w upał nie chce robić...
  • jutka1 05.08.05, 00:42
    Blekitowi zycze dobranoc smile

    Moniu, widzisz jaka kaszana, deszcze i deszcze sad
    Od jutra turnusy gosci, a ja zakupow jedzeniowych nie zrobilam... ;-(

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:44
    Jutek - nie gadaj...Znowu masz gości???smile Niesamowita kobieta jesteś..smile
    Martwię się o Adę sad Egoistycznie brak mi Jej...sad
  • jutka1 05.08.05, 00:47
    Monieczko, moj dom jest domem otwartym.. Ciesze sie, jak ludzie przyjezdzaja smile)

    Ja tez sie martwie.
    Egoistycznie, mnie tez! sad
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:51
    No to specjalnie dla Ciebie...smile

    Sielanka o domu

    A jeśli dom będę miał
    To będzie bukowy koniecznie
    Pachnący i słoneczny
    Wieczorem usiądę - wiatr gra
    A zegar na ścianie gwarzy
    Dobrze się idzie panie zegarze
    Tik tak, tik tak, tik tak
    Swieca skwierczy i mruga przewrotnie
    Więc puszczam oko do niej
    Dobry humor dziś pani ma
    Dobry humor dziś pani ma

    Szukam, szukania mi trzeba
    Domu gitarą i piórem
    A góry nade mną jak niebo
    A niebo nade mną jak góry

    Gdy głosy usłyszę u drzwi
    Czyjekolwiek, wejdźcie, poproszę
    Jestem zbieraczem głosów
    A dom mój bardzo lubi, gdy
    Śmiech ściany mu rozjaśnia
    I gędźby lubi pieśni, wpadnijcie na parę chwil
    Kiedy los was zawiedzie w te strony
    Bo dom mój otworem stoi
    Dla takich jak wy, dla takich jak wy

    Zaproszę dzień i noc, zaproszę cztery wiatry
    Dla wszystkich drzwi otwarte,
    Ktoś poda pierwszy ton
    Zagramy na góry koncert
    Buków porą pachnącą nasiąkną ściany grą
    A zmęczonym wędrownikom
    Odpocząć pozwolą muzyką
    Bo taki będzie mój dom, bo taki będzie mój dom
  • jutka1 05.08.05, 00:57
    Oj, poczytalam, dusza zagrala smile

    Odwzajemniam piosenka, ktora najlepiej chyba opisuje moj dom. Wlacznie z kotem i
    duchem smile))


    W dziurawym bucie mieszka mysz. .
    Nieżle go nawet urządziła.
    Nigdy nie mówię jej "a kysz!"
    I ona też jest dla mnie miła.
    Bywa, że wpadnie po sąsiedzku
    pożyczyć chleba albo sera,
    albo pogadać o czymkolwiek,
    kiedy samotność nam doskwiera.

    W moim magicznym domu
    wszystko się zdarzyć może.
    Same zmyślają się historie,
    sam się rozgryza orzech.
    W moim magicznym domu
    ciepło jest i bezpiecznie.
    Gościu znużony, gościu znudzony,
    jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony,
    zajrzyj tu do nas koniecznie.

    Przedstawię ci Macieja kota;
    fascynujący z niego facet.
    Całymi dniami tkwi w fotelu
    i lekceważy każdą pracę.
    Lecz niewątpliwą ma zaletę:
    gdy spływa wieczór granatowy,
    on słodko mruczy wprost do ucha
    najbardziej senne bossa novy.

    W moim magicznym domu
    wszystko się zdarzyć może.
    Same zmyślają się historie,
    sam się rozgryza orzech.
    Licho śpi w kącie cicho
    i zegar tyka serdecznie.
    Gościu znużony, gościu znudzony,
    jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony,
    zajrzyj tu do nas koniecznie.

    Tutaj nikt z nikim się nie liczy,
    gazet nie czyta, plotek nie słucha.
    Tutaj jest miło i przytulnie,
    chociaż na świecie zawierucha
    Chociaż w powietrzu wciąż coś fruwa
    głupieje z wiekiem stara Ziemia,
    lecz w moim domu, chwała Bogu.
    nic mimo zmian tych się nie zmienia.

    W moim magicznym domu
    dzięki Ci, dobry Boże,
    same zmyślają się historie,
    sam się rozgryza orzech.
    W moim magicznym domu.
    ciepło jest i bezpiecznie.
    Gościu znużony, gościu znudzony,
    jeśli ci kiedyś będzie po drodze,
    zajrzyj tu do nas koniecznie.
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 01:07
    Och, Jutka...bardzo lubię Hannę Banaszak smile
    A teraz...
    Zdzisława Sośnicka smile

    Gdy odjechał Wielki Wóz, zrobiło mi się żal...
    Wszyscy pojechali już na Mleczną Drogę, na bal,
    a Julia i ja przez całą noc szykujemy cudów moc
    i jutro, skoro świt, te cuda będą służyć ci...

    Słoneczne skry, w których śmiech śpi,
    co kluczem jest do wszystkich ludzi,
    i słowa dwa, a kto je zna,
    ten w każdym sercu miłość wzbudzi
    i innych rzeczy sto, więc przyjdź i wybierz coś.

    Choć oczy czasem kleją się, nie można dać im spać,
    jaki byłby jutro świat, gdyby nie Julia i ja,
    bo Julia i ja przez całą noc szykujemy cudów moc
    i jutro, skoro świt, te cuda będą służyć ci...

    Klamka ze szkła, co sama gra,
    kiedy samotność drzwi uchyla...
    Zegar, co raz zatrzyma czas,
    gdy twoja wielka szansa mija
    i innych rzeczy sto, więc przyjdź i wybierz coś.
  • jutka1 05.08.05, 01:17
    Oj smile))

    Chcialam znalezc Truskawki w Milanowku, ale sie nie udako sad

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 01:18
    Idę - bo czas najwyższy smile Dobrejnocy wszystkim!smile
  • jutka1 05.08.05, 01:22
    Dobranoc, Monieczko,
    na mnie tez czas najwyzszy
    smile))
    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • monia.i 05.08.05, 00:33
    Chrzanię deszcze...O matko - serio???sad No ale pierwszy tydzień tak czy
    inaczej na pewno w domu przesiedzę - czym się dziko raduję!!!smile)) - więc mi to
    rybka. Ale później pragnęłabym słoneczka...
  • blekit_nieba 05.08.05, 00:37
    dobranoc dziewczyny nie mam nerwow ciagle sie logowac , moze jutro bedzie
    lepiej , zycze kolorowych snow smile
  • monia.i 05.08.05, 00:40
    Dobrej nocy, Błękicie smile Śpij spokojnie - i śnij kolorowo...
  • lablafox 05.08.05, 05:33
    Dziewczyny piosenka o domu , myszy i Macieju kocie to Elżbieta Adamiak, nie
    wiem czy jej to tekst, ale ona pierwsza ją śpiewała , potem dopiero Banaszak.
    Buziaki dla Was po przebudzeniu.
    Mnie tez egoistycznie brakuje Ady.
    --
    ...i hahahaha, zaśmiała się perliście.
    Lx
  • jutka1 05.08.05, 11:36
    A wiesz, ze nigdy interpretacji Adamiak nie slyszalam? Musze poszperac, jestem
    jej ciekawa, dzieki! smile

    --
    Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie
    Wysadzam skrzynki balkonowe
  • antyproton 05.08.05, 21:08
    Ta piosenka zawsze bedzie zwiazana z Banaszak.
    Pamietam , jak ja jej nie lubilem (Banaszak) jako dwudziestolatek.
    A teraz to do ognia za nia bym wskoczyl.
    Ma w sobie COS .

    Cieakwe czy to prawda ,ze byla sympatia Rakowskiego ?
    Mozna sie z Rakowskim kompletnie nie zgadzac , ale ciekawy facet to on byl.

    A co do pogody , to ma byc jak drut od za tydzien , bo nad baltyk jade
    wygrzewac kosci . Jak bedzie lalo to wam sie siegnie . wink))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka