Dodaj do ulubionych

Oryginalne imię dla chłpca!

21.09.05, 11:29
Witam. W konkurencji do wątku o oryginalne imię dla dziewczynki, proszę o
propozycje na niespotykane (i oczywiście w granicach rozsadku nieudziwnione)
imię dla chłopca. Wielu już jest Kubusiów, Janków, Franków,
Mateuszów,.....Czekam na propozycje. Pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • kaskaqba 21.09.05, 13:13
    A co powiesz na Samuel, Aaron, Wiktor, Witek, Stefan, Natanael albo tradycjonalne, ale nie czeste:
    Antek, Jas.... Mi podoba sie najbardziej Samuel, ale kolezanka juz sobie zarezerwowala, no i Daniel i
    Dawid tez.
    My chcemy swojego nazwac Kyle, ale jestesmy mieszanym malzenstwem, nie wiem czy w poslce bym
    tak nazwala. Moze dodamy drugie, bardziej polskie, zeby bylo latwiej dla dziadkow.
  • kasia2705 27.10.05, 11:01
    U nas jesli bedzie synek damy mu na imie Danek, po moim Tacie. Ciesze sie, ze
    moj partner sie zgodzil, nie wiem tylko czy takie imie byloby mozliwe w Polsce
    (jest to zdrobnienie od imienia Bohdan), my mieszkamy w Danii i nie bedzie z
    tym problemu

    Kasia
    i Zosia/Danek smile)
  • ffrez-ja 21.09.05, 13:17
    Natan, Marcel, Kornel, Filip
    --
    Patryk
  • monica222 23.09.05, 11:51
    Olivier,Patryk,Marcel,Oskar,
  • smutna_ja 27.09.05, 09:18
    Moim zdaniem Olivier już nie jest oryginalne... Niesamowicie modne imię i
    pewnie są już setki chłopców, którzy noszą to imię...
  • beatka1251 18.09.06, 18:07
    Alex josef
  • przeciwcialo 21.09.05, 13:32
    A ja mam Miłosza i Szymona.
  • agusiaa1 21.09.05, 13:42
    mój 2-miesięczny synek ma na imię IGNAŚ-IGNACY
  • monismonis 21.09.05, 17:06
    Patryk! jak dla mnie to ładne i orginale imię!
  • mam6lat 01.10.05, 17:41
    mój też Ignaś - Gucio smile
  • anfido 21.09.05, 17:28
    Dorian, Gracjan , bardzo mało panów u nas w Polsce ma takie imiona
    --
    Pozdrawiam, Anfido - mama Filipka 11.02.02 i Adasia 15.11.03-wada serduszka -
    zwężnie i niedomykalność zastawki aortalnej -
    www.sercedziecka.org.pl/06-1-15-adas.htm
  • schizia1 21.09.05, 19:45
    Nie jest mi lekko wybrać ciekawe imię i przekonać Męża, bo on jest bardzo
    krytyczny wobec imion, zwłaszcza dla przyszłego syna. Na razie akcptowalne
    przez obie strony są: Maksymilian, Igor, Borys i jedno tradycyjne - Piotr
    (ponadzasowe i zawsze popularne, więc mało oryginalne). Pozdarwiam i dzięki za
    propozycje.
  • agula39 01.10.05, 21:06
    Gdybym miała synka, nazwałabym go Bruno. Kilka lat temu na wakacjach poznaliśmy
    rodzinke z dwójką dzieci, chłopiec miał tak właśnie na imię, był śliczny,
    słodki i kochany, pozostałych członków rodziny już nie pamiętam, tylko te jego
    ogromne, piękne oczy.
  • justa781 21.09.05, 21:33
    Ja proponuję Maksymilian (imię mojego pierwszego synka). Drugiego spodziewam się
    w grudniu i chcemy mu dać na imię Tymoteusz
  • bursztyn3 28.09.05, 22:29
    Witajcie! Często czytuję wątki n/t imion dla chłopcow, bo...to strasznie trudne
    wybrać takie imię, zeby zadowolić: siebie, męża, rodzicow, teściów (dziecka
    niestety nie można zapytać o zdanie, a szkoda...). Z mężem jesteśmy zgodni co
    do jednego jedynego imienia (rodzice i teściowe są kontra!!). Wydawało mi się
    wlaśnie, że nie jest ono w tych czasach, ale nigdy do tej pory nie zostało
    wymienione (czy w tym, czy w innych wątkach a nawet forach). Mam na myśli imię:
    ZBIGNIEW. A może ono jest...za bardzo staroświeckie, niemodne...Może
    to "obciach" dać dziecku tak na imię...smile
  • metrluba 29.09.05, 16:42
    W przedszkolu u mojego synka jest mały Zbyszek. Ja też uwazam, ze to piękne i
    bardzo męskie imię.
  • mam6lat 01.10.05, 17:45
    męskie - też mam takie skojażenie;
    znajome dzieci (rodzice po studiach, W-wa) mają następujące imiona: Jerzyk.
    Ignaś, Bruno, Teo(fil), Staś;
    mnie Teoś zachwycił
  • Gość: martunia78 IP: 213.25.107.* 21.11.06, 22:26
    u mojego synka tez jest mały Zbyszeksmile
  • hanka2501 27.10.05, 08:47
    Mnie zawsze bardzo podoba się imię Stefan ale mój M. nie chcę o tym słyszeć.
    Nie podoba mu się bo ma niemiłe skojarzenia z innym Stefanem. Dla mnie to imie
    jest śliczne. Teściowie i rodzice nie mają nic przeciwko. Znajomi się ze mnie
    śmieją, że chcę skrzywdzić dziecko ale nimi się akurat nie przejmuję. Tylko
    przekonać męża a to nie takie proste.
  • magdus_c 02.10.05, 01:01
    Mój będzie Kacperek smile Myślę, że dość oryginalne, ale bez przesady wymyslne.
    Pozdrawiam.
  • malgos1974 29.10.05, 11:57
    czesc, ladne imie ale powiedz mi jakich zdrobnien uzywasz dla tego imienia.
    mojemu mezowi tez sie ono pododoba, ale ja nie wiem jak je bede mogla zdrobnic.
  • johana19 21.09.05, 22:20
    Jak będę miała drugie dziecko i będzie to chłopczyk to damy mu na imię Igor.
    Eryk nam się też podoba ale zupełnie nie pasuje do naszego nazwiska (nazwisko
    zaczyna i kończy się na literę k).

    Asia mama LENY (27-01-2005)

    A Lenka ma już...
  • mkmarek5 15.09.06, 16:47
    uważam, że w poszukiwaniu oryginalności należy zachować zdrowy rozsądeksmile dla
    dobra dziecka. Zgadzam się co do tego, że nie należy ulegać modom i nazywać
    dziecka popularnymi w danym czasie imionami. Efekt jest żałosny..w mojej klasie
    mam 5 Natalii, 3 Weroniki i 3 Wiktorie. Do tego 3 Kubusiów. Pozostali chłopcy
    mają niepowtarzające się w klasie imiona.Nie musiałam zatem przyswajać wielu
    imion, dziewczęce trzy...jak powiem Natalko, Weroniko lub Wiktorio zawsze któraś
    się odezwie...ale nazywać dziecko Pankracy, Apolinaryny lub Delfina, tylko
    dlatego, żeby było ciekawie to już przesada!!!
  • andziabk 21.09.05, 22:23
    Przedstawie propozycje mojego meza- wedlug mnie same oryginalne wink: Albert,
    Andrzej, Bogusław, Tymoteusz i (jedyny akceptowany przez mnie wink)- Stanisław.
    POzdrawiam
  • anita.anita80 22.09.05, 07:41
    witaj! my czekamy na OLAfA (myślę ,że nie jest zbyt popularne ,bo właśnie też o
    to mam chodzi może nie jest za ładne mi ma początku bardzo się mie podobało ale
    teraz już tak czekamy na OLAFKA (21 tydz. ciąży i 2 dni ) pozdrawiam
  • jaga261 17.03.06, 13:24
    My pierwszego mamy Kacpra a teraz jeżeli bedzie chłopiec to bedzie Kamil albo
    Bartosz
  • karolla88 21.07.06, 10:22
    jaga261 napisała:

    > My pierwszego mamy Kacpra a teraz jeżeli bedzie chłopiec to bedzie Kamil albo
    > Bartosz
    Mój mąż ma na imię Bartoszsuper imię. smile
  • johana19 22.09.05, 09:40
    Olaf bardzo ładnie smile Mnie się podoba smile

    Asia mama LENY (27-01-2005)

    A Lenka ma już...
  • kokons 22.09.05, 09:43
    Moja mama pracuje z Cudnym Celestynem a ja zawsze podziwiam jaka ktos mial
    fantazje, zeby takie imie dopasowac do cudnego nazwiskasmile))

    A na poważnie Błażej, Ignacy, Marcel... choć nasz synek jesli synkiem się okaże
    bedzie Franciszkiem Józefem...
  • animetka 22.09.05, 13:31
    ALAN-tak będzie miał na imię mój synek(drugi już),który urodzi się w okolicach
    sylwestra.
  • invicta1 22.09.05, 13:35
    albo Dżejmssmile)))
    --
    ............................♥............................
    Khushi!
  • bastet7 17.03.06, 13:37
    Hehe, fajnie wygląda taki zapis: Dżejmswink))))) Aż musiałam na głos przeczytać,
    bo inaczej nie wiedziałam co to za imięwink))))
    POzdrówka Invictawink
  • mam6lat 01.10.05, 17:47
    mój starszak ma tak na imię - zapamiętywany i kojażony w przychodni,
    przedszkolu, w piaskownicy;
    rzadko spotykane, ciekawe i łatwe imię;
    olafinek, olo, olafek
  • alu2 21.07.06, 15:52
    PIęKNE imiona , podpisuję sie - dodam jeszcze Jasia i Franka !
  • ardzuna 23.07.06, 15:04
    alu2 napisała:

    > PIęKNE imiona , podpisuję sie - dodam jeszcze Jasia i Franka !

    Jasiów i Franków są całe tłumy.
  • niunia23 22.09.05, 13:45
    Ksawery!!!bo mojemu chłopakowi sie bardzo podoba a ja podchodzę do tego imienia
    z dystansem!!!
    --
    Moja Kochana Kruszynka
    lilypie.com/days/060320/0/21/1/+10/
  • olunia24 22.09.05, 14:27
    animetka u nas jest ALAN w bloku i dzieci przekręcają jego imie na Anal i jest
    pośmiewiskiem ,bardzo mi sie podoba to imie i tez chciałam tak dac ale troszku
    sie obawiam

    ale gust masz dobry
  • zebra12 21.07.06, 11:34
    U nas na osiedlu tez jest Alan. Syn meneli. Wszyscy się śmieją, że takie imię
    dali. Drugi Alan u rodziców w bloku jest. Też rodzinka pijacka. Zauważyłam, że
    tego typu imiona często dają ludzie z marginesu, żeby brzmiało tak jakoś lepiej
    niz ich smutna rzeczywistość. Zastanów się nad tym imieniem!
  • Gość: bede IP: *.aster.pl 19.11.06, 23:27
    Mój synek ma na imię Alan i nie uważam się za menelkę!! A co do przekręcania
    jeśli jest to celowe(skąd dzieci w tym wieku znają znaczenie tego słowa) to
    jest to fatalne wychowanie przez rodziców i każde imię można w nieprzyjemny
    sposób przekręcić!! Alanków rodzi się coraz więcej i za rok dwa będzie to
    naprawde popularne imię
  • nanarella1 29.09.05, 19:41
    Ja nazwalam swojego syna Ksawery.
    Mi sie podoba. Mezowi mojemu tez. Uwazamy ze nie kazdemu psu musi byc na imie
    burek.
  • malgolkab 22.09.05, 14:46
    Natan, Iwo- oryginalne, ale moim zdaniem nie smieszne. pzdr
    --
    lilypie.com/days/060222/0/10/0/+1"
  • nanarella1 29.09.05, 19:46
    A moj syn nazywa sie Ksawery a na drugie Aleksander
    hi hi
    ale zbieg ...
  • agga_27 22.09.05, 15:16
    A moi znajomi dali synkowi na imię Klemens. Konia z rzędem temu kto zna takiego
    drugiego Klemensa smile
  • mamamarti 22.09.05, 18:03
    Wg mnie oryginalne imie dla chłopca to: Iwo, Bruno, Justyn, Oskar, Amadeusz, Kosma, Jonasz.
    U nas - jeśli będzie chłopczyk, to będzie Staś. ale tego jeszcze nie wiemy, bo za wczesniesmile)
    Pozdrawiam.
    Aga.
  • paka25_k 22.09.05, 18:22
    u mnie będzie Antos a u mojej kolezanki Fabian i śmieje sie ze bedą mówic
    PAWIAN! -ale to ladne imię ogólnie.pozdrawiam
  • kocura78 22.09.05, 18:22
    a mi się Wit podoba...
  • spajdermen6 21.11.06, 18:44
    jak ja chciałam dac sobie Fabian 2-giemu synowi na imie to tez mnie wysmiali że
    będzie PAWIAN,mój maż tez chciał Fabiana,ale po komentarzach rodziny i
    znajomych zmienilismy na Dawid,ale ja jestem zakochana w tym imieniu i gdyby
    mój chłop był tylko inny nie podatny na sugestie innych ludzi to tez bym dała
    synkowi na imie Fabian.

    Pozdrawiam mamuski
  • puerta 22.09.05, 21:08
    tak sobie żartujemy z mężem. A tak na serio to pewnie będzie Ignacy, chociaż
    wszyscy mówią na mój brzuch "Mietek", więc może się okazać, że po urodzeniu
    dzieciak będzie reagować tylko na to imię")
    --
    puerta
  • milulu 01.10.05, 13:41
    Mój mąż lubi imię ZORIN (niektóre słowniki podają ZORIAN)!
    Mnie też sie podoba.
  • wila2 22.09.05, 22:13
  • mc_magda 23.09.05, 09:48

    a co powiesz na GORANsmile Moj maz upieral sie przy tym imieniu.Nie zgodzilam sie poniewaz wczesniej wymazylam sobie inne,ale w sumie mi sie podoba
    --
    Są dni,są chwile są ludzie i debile smile))
  • koza_w_rajtuzach 23.09.05, 09:56
    Mi bardzo, ale to bardzo podoba się imię Tymoteusz. Mały Tymuś, Tymek, Tymonek,
    nieco większy Tymon, dorosły Tymoteusz. Można nazywać do wyboru do koloru, a
    każda wersja tego imienia, przynajmniej w moich oczach, jest przecudna. Mąż
    jednak chce Mateusza (choć Tymoteusz również mu się podoba) i będę musiała się
    zgodzić w razie gdy urodzi się chłopiec, bo ustaliliśmy, że imię dla chłopca on
    wybiera, a dla dziewczynki ja.
    Cóż, tak to jest w małżeństwie, że trzeba na kompromis czasem iść.

    --
    ---
    Koza w rajtuzach
    koza_w_rajtuzach@gazeta.pl
  • kraxa 21.07.06, 09:53
    scislosci

    rownie dobrze mozesz dziecko nazwac andrzej, a zrodbinale wolac na niego
    bogdan wink)))
    --
    UKI-OKI
  • bbb21 23.09.05, 10:28
    bardzo udziwnione niektóre imiona podajecie. Każdy ma swój gust. (Aron, Alan)
    Mieszkacie w Polsce. Jeśli teraz zdecydujecie się na w/w to za kilka lat będą
    tylko takie. Mój syn miał być: Tymoteusz, Filip, Piotr, Jakub.
    Wybraliśmy to ostatnie. I jest to najpiękniejsze imię, dla mnie oczywiście.
    Imię dla dziecka jest na całe życie. Co z tego, że wokół jest masę Antonich,
    Stasiów, Jasiów. Przecież to nie to jest najważniejsze. Ale może nie w porę tu
    zajrzałam, co soba to gust. Absolutnie nikogo nie chcę urazić. Pozdrawiam. Zmykam.


    --
    Mój Synek - mój cud
  • jopiec 30.09.05, 13:23
    HM?smile
  • exilvia 27.10.05, 00:33
    to będzie mój drugi synek, jeśli mąż się zgodzi smile))
    pierwszy też podobno wg Was oryginalny : Kosma.

    --
    curiosity killed the cat
    leniuszek.blog.pl
  • swinka_morska 23.09.05, 12:57
    a moze Xawery? tak bardziej orginalnie... pozatym, wydaje mi sie ze ostatnio
    malo popularne: Jaroslaw, Mariusz, Cezary, Konrad
  • swinka_morska 23.09.05, 12:58
    aha - zapomnialam o jeszcze jednym:

    Zdzisław
  • johana19 23.09.05, 13:36
    A dlaczego przez X, a nie noirmalnie - Ksawery? Oczywiście to tylko moje
    zdanie, ale zauważyłam taką tendencję do udziwniania imion, w sumie niewiadomo
    po co. I tak właśnie potem jest Xawery albo Xavery zamiast Ksawery, Ivo zamiast
    Iwo, Olivier zamiast Oliwier, Kayetan zamiast Kajetan itp. itd. Sama jestem
    zwolenniczką oryginalnych imion ale bez przesady. Potem tylko problemy w
    urzędach z pisownią. A i tak imię wymawia się tak samo. Ale tak, jak napisałam,
    to tylko moje subiektywne zadanie.

    Asia mama LENY (27-01-2005)

    A Lenka ma już...
  • beatrice73 23.09.05, 13:01
    natan
    dorian
    tymoteusz
    zachariasz
    samuel
    julian
    fabian

    ... hmmm, ciekawe czy ci sie spodobaly? smile
    pozdrawiam smile
    --
    Moja Dzidziunia
  • gogo2 23.09.05, 13:25
  • sunflower 27.09.05, 08:51
    Moj synek, ktorego urodzilam pod koniec lipca br. byl jedynym chyba dzieckiem w
    szpitalu "bezimiennym".Bo gdy bylam w ciazy, nie moglismy dojsc z mezem do
    porozumienia - wiec pozostawilismy ten wybor do chwili, az sie urodzi. Bo
    czesto slyszelismy - "niekiedy dzidzius sie rodzi, rodzice na niego spojrza i
    juz wiedza, jak ma miec na imie". Synek sie urodzil, przypatrywalismy mu sie
    dokladnie...i nic. myslelismy nad tym imieniem, az w koncu zadecydowalam -
    WIKTOR.

    Dziewczyna, z ktora lezalam na sali na moje glosne rozmyslania, czy to imie
    czasami nie jest zbyt oryginalne i czy nie brzmi nieco dziwacznie rzekla: "A ja
    mam dwoch synow. Jeden ma 9, a drugi 5 lat. Pierwszy ma na imie EMMANUEL, a
    drugi BENIAMIN".

    Zatkalo mnie smile. Po czym dodala: "Babcie wariowaly,jak uslyszaly te
    imiona. "Dziecko unieszczesliwiacie" - mowily. A teraz nie wyobrazaja sobie, ze
    chlopcy mogliby miec inaczej na imie". smile.

  • nullka78 27.09.05, 12:50
    My z mężem spodziewamy się synka (23 tydzień) i tu powstał problem właśnie z
    imieniem. Ja na początku miałam 2 typy IGOR lub WIKTOR ale mąż nie chciał się
    zgodzić. Teraz mam nowe imię JULIAN i trwa debata bo mężowi nie do końca także
    to imie przypasowało. Ja i tak zwracam się już do synka Julek więc będę robiła
    wszystko żeby Julianem pozostał.
    A tak swoją drogą to mało wg mnie jest imion męskich którymi nazwałabym swoje
    dziecko. Z dziewczynką nie byłoby raczej problemu ale wiem że bedzie chłopiec.
  • madra_glowa 28.09.05, 18:28
    Julek to też Juliusz.
  • przeciwcialo 27.09.05, 08:53
  • zanetastocka 27.09.05, 13:05
    Ja mam również synka Miłoszka smile
    I jak wybierałam imię to kierowałam sie imieniem kolegi ze szkolnej ławki -
    pamiętam, że jak mi sie przedstawił 1 raz to nawet wtedy nie byłam świadoma, że
    jest takie imię, no i mój synek ma takie same, po prostu wtedy było bardzo
    oryginalne.
    --
    foto.onet.pl/upload/33/27/_475848_s.jpg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Wybierz imię dla dziecka

Sprawdź co znaczą nasze imiona, skąd pochodzą, kto sławny je nosił lub nosi.