Dodaj do ulubionych

Uwaga warszawiacy !

26.10.19, 12:12
Nie mieszkam w Warszawie, więc spotkanie z panem Zawiszą mi nie grozi.

Nieważne, że prawo jazdy odebrane za jazdę po pijaku. On MUSIAŁ i UMIE jeździć.
Zderzenie z innym pojazdem już miał – rowerem. Rowerzystka jest w szpitalu. Tego samego dnia znów prowadził samochód.

,, Wsiadłem, bo musiałem, jestem kierowcą i umiem jeździć. Nigdy zaś nie miałem zdarzenia drogowego z udziałem innego pojazdu.’’

Mentalność i buta typowe dla kogoś, kto otarł się o ZChN, PiS, Ruch Narodowy Stowarzyszenie Chrześcijańsko-Narodowe i inne wynalazki typu Kub Zachowawczo-Monarchistyczny, Prawica Rzeczypospolitej itd. Albo im się coś należy, albo musieli.

metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,25349344,artur-zawisza-rano-potracil-rowerzystke-wieczorem-znow-za-kierownica.html
Obserwuj wątek
    • perla_roztocza Re: Uwaga warszawiacy ! 26.10.19, 12:25
      ewa8a napisała:

> Nie mieszkam w Warszawie, więc spotkanie z panem Zawiszą mi nie grozi.

no nie wiem, w 2016 roku złapali go w lubelskim jak jechał po pijaku.
      A teraz Najsztub i Cimoszewicz mu drogowskazem.
      Niemniej mógłby któryś z polityków pójść na rekord i pobić osiągnięcie tego kolesia, który ostatnio jednego dnia miał cztery spotkania z policją. 2 krotnie rozbił po pijaku samochód, potem został złapany na skuterze, a na końcu potrącił go samochód właśnie.
      • ewa8a Re: Uwaga warszawiacy ! 26.10.19, 18:46
        Rzeczywiście, należałoby dodać : uwaga lublinianie, gdyż pirat drogowy pochodzi z Lublina.
        Cimoszewicz nie był pozbawiony prawa jazdy i był trzeźwy, więc do Zawiszy nie ma co porównywać.
        W tej historii nie wyczyn jest najważniejszy, tylko osobliwe usprawiedliwienie.
    • qwardian Re: Uwaga warszawiacy ! 26.10.19, 19:06