Dodaj do ulubionych

Żółty nalot na języku, jelita, watroba? Sypie sie.

01.10.10, 15:05
Witam, w zeszłym tygodniu bylam u gastrologa ( po 5 miesiacach czekania na swoa wizyte ale pomijam ten fakt... ). Od 5 lat cierpie na przewlekle zapalenie zoladka refluksowe i od tych apru lat biore Polprazol z przerwami. Teraz doszedl mi IBS ( mega rozregulowana praca jelit, biegunki z zaparciami naprzeminnie ). Dostalam debretin, ktory byl strzalem w dziesiake poniewaz niemalze w 100 % zniwelowal moje problemy jesli chodzi i jelita oraz dostalam metronidazol i zakaz brania polprazolu, poniewaz wg lekarza zbyt dlugo go biore. W dzien odstawienia polprazolu i wziecia lekow dostalam mega nalotu na jezyku, zoltego, bardzio nieprzyjemny, jakbym miala zaraz zwymiotowac lub byla dopiero co po wymiotowaniu ehh, mycie zebow stalo sie koszamrem poniewaz mam straszny odruch wymiotny. Przedwczoraj lekarz kazal odsatwic Metronidazol ( bralam go 7 dni) i stwierdzil ze moglam miec takka reakcje po nim, lecz to juz 2-gi dzien po jego odstawieniu a ja dalej sie mecze z tym nalotem :(. Jesli mi nie przejdzie to mam sie stawic za tydzien u niego i chce zrobic gastroskopie ( mialam juz dwie, z czego ostaatnia poltora roku temu ). Wyszlo mi wowczas gastritib biliaris czy cos takiego. Jak molabym sie pozbyc tego nalotu??? Strasznie to nieprzyjemne albo chociaz go zmniejszyc, od czego to moze byc? Faktycznie od zolci? Nigdy nie mialam czegos takiego a p[rzeceiz tyle lat na to cierpie eh pomocy :( Acha no i jezcze dodam ze od dluzszego czasu zaczelo mnie pobolewac w prawym podzebrzu - watroba? W ciagu ostataniego roku mialam robione usg jamy brzusdznej 3 razy i wszystko wychodzilo ok, czy jest mozliwe ze mimo to usg nie wykrylo kamieni w pecherzyu zolciowym a one jednak sa? JA juz neiwiem co mam robic :(
Edytor zaawansowany
  • aneczkaa211 02.10.10, 12:59
    N"ikt? :(
  • kulten 23.11.10, 12:34
    Hej,

    Borykam się z bardzo podobnymi objawami. Ból z prawej strony, a właściwie coś w rodz. kłucia odczuwam już ponad 2 lat i mimo kilku skanów lekarze nie zdołali nic niepokojącego zauważyć. Dodam, że ból się wzmaga po wysiłku fiz. typu bieganie długodystansowe, ot taka kolka tyle, że właśnie z prawej strony. Nalot na języku również mam choć u mnie jest on biały i zeskrobywanie łyżeczką nic nie pomaga bo na drugi dzień i tak powraca jak bumerang.

    Generalnie aby Cię uspokoić widać niektórzy ludzie tak mają (mój ang. lekarz, mieszkam w uk) powiedział mi, że to efekt związany z końcówką żeber i że mam się z tym bolem pogodzić. I aby się upewnić czy to aby na pewno nie jest nic związanego z wątroba czy drogami żółciowymi ja kilka razy robiłem sobie badania krwi, które potwierdzają, że nie mam żadnego stanu zapalanego, a inne pierdoły typu bilirubina mam w normie. Gdyby ta ostatnia miała znacznie podwyższony współczynnik wtedy należy dalej z tym udać się do lekarza. Dlatego włanie trzeba zrobić też test na amylazę.

    Ja dodam jeszcze od siebie, że doszły mi IBS oraz bóle żołądka i dlatego niedawno leczyłem się w pol. szpitalu w zakresie choroby wrzodowej, helikobakter pyroli i innych cudów z tym związanych i wiem w efekcie jedno: stres to Twój wróg a zamartwianiem się tylko pogorszysz sobie sprawę, radzę z autopsji by dać sobie więcej luzu i na spokojnie do tego podchodzić.

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że choć trochę Cię pocieszyłem.
    Marcin
  • winko.c 02.02.11, 21:46
    hej. Jestem tu nowa, ale chciałam ci powiedzieć, że ja miałam coś podobnego. Żółty nalot na jezyku, to nie wyglądało zbyt estetycznie, ale kiedy szorowałam język przez rano przez dwa dni, potem nie mogłam nic jeść. Czułam się jakbym zdrapała sobie z jezyka całą skórę, wszystko szczypało. Pomaga smarowanie Sacholem. Miałam to jakiś rok i pół temu. Życzę powodzenia :D

    Chociaż pewnie już tego nie przeczytasz, albo sobie poradziłąś
  • merkury790 11.02.11, 08:45
    Usg nie do konca wykryje... nie pamietam nazwy ale jakies echo sie robi czy cos, mogl zapisac zapobiegawczo nospa forte i rowachol. a najlepiej zmienic lekartza ja zmienialem 6 razy za 6 stym strzal w 10
  • q4k3r 13.02.11, 21:44
    Czesc.Mam identyczne objawy.Pomaranczowy jezyk na krawdziach.Bardziej z prawej(spie na prawym boku).Sadze,ze to kwasy z zoladka ale.... moze to cos innego.Mam nadzieje,ze to nie watroba!!! Lecze jelita od 3 lat.Biore nolpaze(tteraz 2x dziennie tydzien temu pokazalem jezyk lekarzowi)i duspatalin retard(mam nadzieje,ze pisze poprawnie).Jezyk tam gdzie jest w kolorze lekko jakby piecze.Tak samo jak po oparzeniu goracym.Boli mnie tez pod zebrami z prawej czasem.Lekarz twierdzi,ze to gazy.Alaty,aspaty w normie.Dwa razy w roku robie badania a usg calej jamy co wizyta(moj lekarz sam robi).Narazie po zmianie dawki nolpazy z 1x doba na 2x doba i tak samo duspatalin zmian nie wiidac.Jezyk bardziej piecze jakby...Chce isc do laryngologa sprawdzic czy to nie jakis grzyb.A!! Pale fajki i bralem odzywki na silowni. BCAA,AAKG,KREATYNE.Dwa lata temu mialem gastroskopie i bylo ok.Moze ktos wpisze cos madrego lub jakies sugestie.
  • 7szczesliwa 01.03.11, 20:03
    Macie klasyczne objawy Candidy i moze i lambliozy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka