Dodaj do ulubionych

gdzie wyprawka, wozki itp. oprocz entliczka?

05.02.06, 13:44
Czy oprocz entliczka sa w Krakowie (gdzie, gdzie???) sklepy, gdzie jest wybor lozeczek, wozkow, wanienek itp. a nie tylko ciuszki?
Podzielcie sie prosze jakimis namiarami....

pozdr
yas
Edytor zaawansowany
  • renste 06.02.06, 21:09
    Przy ul.(św.?)Kingi(boczna od Wielickiej,tuż przy skrzyżowaniu z Nowohucką)
    jest hurtownia gdzie sprzedają też w detalu.Mają duży wybór wszystkiego.I jest
    taniej niż w Entliczku.
    Też jest fajny sklep w Hucie bodajże na os.Zgody ale nie jestem pewna(wiem jak
    tam dotrzeć,ale nie znam adresu:)).Mają też duzy wybór.
    A w ogóle to zadaj to pytanie na forum Kraków to Ci więcej osób podpowie.
    Pozdr-Renata
    --
    b1.lilypie.com/tpXgp1?ee932b

    img479.imageshack.us/my.php?image=wkapieli1mk.jpg
  • zgloska 06.02.06, 22:18
    to fakt na kingi jest duży wybór i taniej niż w entliczku, na zgody jest 3
    piętrowy sklep z art. dla niemowląt, a na krzywdy obok tandety jest hurtownia
    art. niemowlęcych mnóstwo tam łóżeczek, wózków pościeli ale nie ma ubrań i
    sprzedają w ilościach detalicznych ceny bardzo przystępne np. duża butelka Avent
    330ml kosztuje 18 zł. krzesełko do karmienia drewniane ok 60 zł wózek baby-drems
    spacerówka ok 150zł,
    --
    BARTUś MA...
    BARTłOMIEJ...
  • indiaaa 15.02.06, 14:11
    Mam pytanie, czy na krzywdy w hurtowni mają jakiś wybór firmowych wózków?
    --
    Wiek Agatki
    Spotkanie przyjaciółek ;)
  • mfka 21.02.06, 08:52
    Na pewno mają Bebeconforta.
  • kuba1206 09.02.06, 07:38
    w hucie jest jeszcze na ul. Centralnej hyrtownia - warto, bo taniej i ma sie
    zniżke później przez chyba 2 lata na wszystkie rzeczy zakupione tam.
  • mfka 11.02.06, 10:40
    Czasami warto się przejechać troszkę za Kraków. Ja kupiłam łóżeczko, komodę i
    pościel w Wadowicach u producenta. Zaoszczędziłam na tym conajmniej 1000zł w
    porównaniu z cenami w Krakowie, gdzie cena samej komody wynosi ponad 900 zł,
    łóżeczko ok. 500-600zł. A tam kupiłam za 1000 zł i łóżeczko i komodę. Ciuszki
    kupiłam w Myślenicach są tam 2 takie hurtownie, wybór ogroomny i super ciuszki
    za naprawdę śmieszne pieniądze np. body 8zł - takie samo w Krakowie ok. 25-
    30zł, komplet ręczniczek+szlafroczek+myjeczka+zabawka - 13 zł- w Smyku to samo
    35. A ostatnio byłam w hurtowni na ul. Krzywda i tzw. okrycie kapielowe dla
    maluszka, które kupiłam w Myślenicach za 8zł - tam kosztowało ponad 20 zł.
    Także naprawdę warto trochę wyskoczyć poza Kraków.
    Co do Sklepów w Krakowie, to są:
    3 Entliczki (Wyki, Wysłouchów i nowy na Dobrego Pasterza)
    Popolino na Lubicz
    Hurtownia-sklep na ul. Kingi, ul. Krzywda - koło tandety, ul. Centralana - jak
    dla mnie żaden z tych sklepów nie zrobił wrażenia.
    Hurtownia-sklep na ul. Kalwaryjskiej
    4Kids na Zakopiance
    No i 2 Smyki - Galeria i Plaza
    I wiem, że w Hucie też jest Świat Dziecka, ale tam nie byłam,więc nie potrafię
    się wypowiedzieć.
    Jak byś potrzebowała dokładniejsze namiary albo jakieś informacje to daj znać.
    Pozdrawiam i miłego kompletowania wyprawki!
  • olka_krakow 13.02.06, 12:55
    Napisz, prosze, jakis adres tych hurtowni w Myslenicach, albo jak tam dojechac
    (tak mniej wiecej) chetnie bym sie tam wybrala.
  • mfka 13.02.06, 15:58
    Są to hurtownie z ciuszkami, nie tylko dla dzieci, ale dla maluchów jest bardzo
    duży wybór. Pierwsza z nich to JUTA - bardzo łatwo trafić. Jedziesz Zakopianką
    i skręcasz do Myślenic w prawo przy salonie Opla Marimex. Jedziesz parę metrów
    w dół i po prawej stronie jest taki wielki dom - jest duża wywieszka JUTA żółto-
    czarna, parking - zatoczka. Ona jest dość duża, a dziecinne rzeczy są na dole
    po schodkach(jak wejdziesz do środka budynku). Tam można skompletować body,
    kaftaniki,śpioszki. Też tam kupiłam ręczniki i pieluszki. Są też fajne piżamy i
    koszule dla mam - co prawda nie tzw. dla mam karmiących, ale jest duzy wybór i
    taniej niż u nas w Krakowie, nawet na jakiś placach. Można coś sobie kupić za
    niewielkie pieniądze na "gorsze czasy" gdy jest się "nieco" grubszym.
    Druga hurtownia - trochę gorzej trafić. Trzeba się kierować w stronę Rynku w
    Myślenicach. Ul. Reja 6 Pawilon Handlowy " U Kleina" tel. 0-12 274-41-35, na
    przeciw ulicy jest taki duży sklep spożywczy "Kurdesz".
    Ta hurtownia to jest taki 2 piętrowy sklep na rogu ulicy, na dole jest
    spożywczy a u góry właśnie ta hurtownia, też ubrania nie tylko dla maluchów. Ja
    spędziałm tam chyba ze 2 godziny bo ciuszków dla maluszków jest bardzo dużo a
    wszystko poukładane rozmiarami i typami rzeczy np. body kr. rękaw, śpioszki,
    body dł. rękaw, kaftanik itp. Więc żeby skompletować wszystko z jednego wzoru i
    rozmiaru trzeba trochę poszperać, a tych rzeczy jest baaardzo dużo. Ale
    naprawdę warto się wybrać. Ja wydałam tam 300 zł, a miałam całą ogromną
    reklamówkę ślicznych ciuszków. I co ważne nie są to chińskie rzeczy tylko
    polskich producentów np. Marcinkowski, Pączka, Agmes. Ogromna ilość wzorów i
    kolorów.
    Na tej ulicy, gdzie ta druga hurtownia (ylko nie od tej strony co jest wejście
    tylko "za rogiem")jest też sklep dzicinny- są łóżeczka,pościele, a oprócz tego
    na Rynku w Myślenicach są 2 fajne sklepy - już typowo dziecinne. Zawsze można
    sie przejść, tym bardziej,że od tej drugiej hurtowni to raptem minutka
    spacerkiem.
    Gdybyś coś jeszcze potrzebowała to pytaj!
  • olka_krakow 13.02.06, 18:00
    Wielkie dzieki za odpowiedz, na pewno sie tam wybiore.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka