Dodaj do ulubionych

Wypadek na przejeździe WKD

08.12.05, 18:23
Tuż przed 17.00 widziałem jak jeden szaleniec próbował w Tico pokonać
przejazd WKD w Pruszkowie tuż przed nadjeżdżającą od strony Komorowa
kolejką ... niestety nie udało mu się .... na szczęście jechał sam i wyszedł
z tego bez szwanku ale gdyby miał pasażera to myślę że on nie przeżył tego.
Pociąg wbił się w prawe drzwi i odbój wjechał do środka tak mniej więcej do
połowy auta a następnie przepchnął samochód ok. 10 metrów.
Ja nie jestem kierowcą ale może inni, którzy są posiadaczami prawa jazdy i
samochodu potrafią mi wyjaśnić czy naprawde warto jest tak ryzykować aby
zaoszczędzić 1 czy 2 minuty???
Edytor zaawansowany
  • park_anielin 08.12.05, 20:03
    To był niedokończony efekt teorii Darwina... selekcja słabych osobników. W tym przypadku - głupich... tylko czy zmądrzeje?

--
    Pożyczaj tylko od pesymistów. Oni i tak nie mają nadziei, że im oddasz.
  • zwierz.alpuhary 08.12.05, 20:56
    może był zdesperowany z powodu przedłużającego się remontu wiaduktu?
    --
    Europa mniej znana
  • flins 08.12.05, 21:18
    takie zachowania kierowcow na przejazdach z kolejka WKD mimo ustawionych
    wszedzie znakow stop - sa na porzadku dziennym.prosze zobaczyc co dzieje sie w
    Komorowie albo na przejezdzie miedzy stacjami Komorow i Nowa Wies a takze w
    innych miejscowosciach w kierunku Warszawy.i mimo ze zwracam na to uwage nigdy
    mi sie nie zdarzyło widziec w tych miejscach dzielnych panow z drogowki.
  • wfe416n 08.12.05, 21:39
    flins napisał:

prosze zobaczyc co dzieje sie na przejezdzie miedzy stacjami Komorow i Nowa Wies
    >

Ja pamiętam, że na tym przejeździe zawsze gdy było wilgotno działała sygnalizacja świetlna, taka sytuacja trwała dość długo. Po usunięciu usterki wielu kierowców nadal przejeżdażało przez tory przy włączonej sygnalizacji i wtedy dochodziło do niebezpiecznych sytuacji.
    --
    www.ewsa.com.pl/pruszkow/index.htm
  • sqh 08.12.05, 22:18