Dodaj do ulubionych

Holenderska instalacja LPG - prawdziwa zmora senna

19.02.18, 12:35

Witajcie,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak wymienić przerdzewiałą, podwieszaną butlę LPG wraz z wielozaworem (instalacja holenderska) tak, aby wskaźnik poziomu gazu, który mam w kabinie nadal działał tak jak działa? Obdzwoniłem kilkanaście warsztatów (jestem z Wrocławia) gdzie montują LPG - wszędzie ta sama odpowiedź: "panie, wskaźnik nie będzie działać, bo to holender i się nie da panie". Na pytanie "czy nie można w takim razie ściągnąć części holenderskich" odpowiedź wszędzie ta sama "nie da się panie". Jak to jest, że:

- w XXI w. między dwoma państwami UE (Polska-Holandia) nie da się ściągnąć części żeby coś działało tak jak ma działać?
- nikt na rynku się tym nie zajmuje? Przecież samochodów z holenderską instalacją jeździ milion pięćset...

O co tu chodzi???

Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • kuk_kielce 22.02.18, 01:44
    Dla laika to może niezrozumiałe, dla profesjonalisty oczywiste. Fragment cennika dla firm montujących LPG (ceny hurtowe w Euro) 261510-230 Ring tank 51 litre 600/230 closed (arms on top) 1 958,40 Eur. Do tego należałoby doliczyć min. 50 Euro za przesyłkę do Polski. Czy jesteś chętny zapłacić 1000 Euro za to by mieć wskazanie gazu? Ile wg ciebie może na tym zarobić serwis LPG? 100 zł czyli 2%. Nikt na to nie pójdzie i ja się temu nie dziwię.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.