Dodaj do ulubionych

Honda Civic 1,4 na gazie

11.04.05, 20:47
Właśnie kupiłem takie auto (od znajomego)z 1999r. Jest w nim założona
instalacja gazowa (chyba Landi II generacji) przebieg 150 tys km na gazie ok
50 tys.
Mam pytania
1. miga mi lampka sygnalizacji uszkodzenia silnika gdy jade na gazie - czy to
źle, czym to grozi i czy da sie cos z tym zrobić?
2. gdy jade jakis czas na gazie i przełączam na benzyne w/w lampka zapala sie
na stałe! Potem gdy przełącze na gaz po chwili gaśnie. czemu tak sie dzieje i
czy można kontynuowac jazde na benzynie gdy lampka pali sie na stałe?
3. Jakie stosować świece i jak często zmieniać?
z góry dziękuje
Wiesiek
Edytor zaawansowany
  • gregorbial 11.04.05, 21:24
    Ja mam Civic z grudnia 97, wiec ten sam model. Mam tez II generacje i podobny
    problem jak ty. Jednak u mnie check engine jest tez podpiety pod immobiliser i
    alarm i musze go "recznie" odlaczac ukrytym przyciskiem, zeby w ogole uruchomic
    auto. Za jakis czas musze jednak podjechac i sprawdzic czy wszystko jest ok.
    Auto kupilem juz z LPG i byc moze cos z elektronika jest nie tak, skoro sie
    swieci u mnie check engine. Jak go odlacze recznie przed uruchomieniem, to w
    ogole mi sie nie zapalu juz, bez tego nie uruchomie silnika wiec nie mam
    wyboru.
  • zbychuro 12.04.05, 01:14
    nie ta generacja instalacji do tego samochodu a raczej silnika
  • gregorbial 12.04.05, 20:51
    Zbychuro: masz na mysli ze powinna byc sekwencja ??? Wiem o tym, ale auto
    kupilem wlasnie juz z II generacja. Poza tym, ze troche z regulacja powietrza
    mam male zawirowania, to jest ok. Jestem w trakcie wykrywania bledow. I tak
    niedrogo dalem za moje autko, nawet jesli w ogole gazu tam by nie bylo, takze
    uwazam ze nie stracilem.
    Zeby czuc sie bezpiecznie, mam juz w drodze drugi taki sam kolektor jak moj, i
    w razie czego (odpukac), to zakladam drugi i zbieram kase na sekwencje.Kolektor
    jest za male pieniadze, wiec moze lezec. Jednak przestrzegajac zasad wymiany
    swiec, dobry gaz, przewody, moze byc tak tez ze nigdy sie kolektor ten nie
    przyda.

    Ile moze kosztowac sekwencja do mojego auta jak juz mam instalke II gen ? Jaki
    model polecacie ?
    ___________
    Civic 5D hatchback (1997 rok, 1.4iS - 90KM)
  • tytek77 13.04.05, 10:05
    Właśnie w poniedziałek też zakładałem do Hondy 1,4 inst.gazową II genaracji i
    juz powoli zaczynam tego żałować.Ciągle mam problemy z obrotami silnika jak
    chodzi na benzynie na biegu jałowym (i nie tylko)jest ok, w chwili gdy się
    przełącza automatycznie na gaz obroty spadaja mi gwałtownie w dół tak że czasem
    nawet gaśnie.Wczoraj pół dnia spędziłem na regulacji i oni sami nie wiedzą co
    jest.W międzyczasie też zapaliła mi sie lampka informująca że z silnikiem jest
    coś nie tak.Po podłączeniu do komputera okazało się że jest błąd sondy
    lambda.Oni mi to tłumaczyli że ten silnik jest bardzo czujny, ale co mnie to
    obchodzi jak ja prawie w coś przydupiłem w chwili jak mi na zakręcie auto
    zgasło.
    Proszę napiszcie jesli mieliście podobne sytuacje i co z tym zrobić
    Dzięki
  • gregorbial 13.04.05, 22:30
    Jedno co wiem na pewno : nie zaluj !:)

    Ja tez mam podobny problem z obrotami i spedzilem juz 3h nad tym. U mnie
    zmienili kierunek doplywu powietrza do dolotu (teraz jest przeciwbiezny do
    kierunku jazdy), ale to nie za bardzo pomoglo. Regulowali tez ustawienie
    przepustnicy, cos pomoglo ale nie do konca. Musze jeszzcze poprawic to. Fakt ze
    juz mi nie gasnie na ostrych zakretach, obroty spadaja, ale juz nie tak do
    zera. W piatek podjade i poprawia mi jeszcze cos...dam znac co dokladnie. Jesli
    chcesz znac szczegoly: GG: 1239522 i podam Ci numer komorki.

    C U
  • tytek77 14.04.05, 22:37
    U mnie doszli do wniosku najpierw że nie da się tego ustawić po czym przyjechał
    jakiś inny magik i stwierdził że będzie coś tam wymieniał chyba komputer na
    jakiś BINGO bo podobno z tym juz montował i działa.I jeszcze i zaproponowali
    żebym dopłacił 1800(płaciłem 1800)i mi sekwencje zamontują.Ja stwierdziłem że
    albo uruchomią tą, albo z tamtej mają mi zejść z ceny(to w końcu nie moja tylko
    ich wina , sami mi ją polecili ), ja jestem gotów wyłożyć góra 1000.Oczywiście
    sie nie zgodzili i albo ta bedzie działać albo mają mi demontować to
    wszystko.Powiedziałem że ok ale wszystkie części w które pchali łapy mają mi
    wymienić na nowe a zderzak tylni ma być nowy bez tej dziury co jest zrobiona na
    gaz.Zobaczymy co z tego bedzie.A tak przy okazji czy ktoś wie w jakie części
    samochodu w czasie instalacji chłopaki wsadzaja łapy ???????????
    pozdrawiam
  • gregorbial 15.04.05, 08:06
    Szczerze Ci powiem, ze cos malo musisz doplacic do tej sekwencji. Albo jest to
    jakis NO NAME, albo cos nie tak. Nie chce zebys pomyslal, ze cos odradzam czy
    strasze, ale mi powiedzieli, ze jakbym kiedys pomyslal nad sekwencja to 3000zl
    i zakladaja mi BRC- wloska instalacja bdb.
    Cena moim zdaniem powinna byc wyzsza, bo ze starej zostaje tylko butla i
    przewody pod autem. Chyba, ze....oni maja zamiar zdemontowana instalacje
    jeszcze komus sprzedac...
  • tytek77 15.04.05, 10:00
    Ale to mimo wszystko nie jest tak tanio.Ja juz płaciłem 1800 i ma dopłacić 1800
    to w sumie 3600 zł.Ta instalacja to jest Sekwencyjny wtrysk gazu 4-cyl. firmy
    BRC NOWOSĆ SEQUENT 24 - 3700 zł.Ale problem jest w tym że ja NIE CHCE TEGO
    DOPŁACIĆ W TAKIEJ KWOCIE.Przecież to ich wina że mi źle dobrali instalacje jak
    ja bym wiedział że to bedzie kosztować 3600 to bym sie jeszcze nad tym
    zastanowił.A jesli im sie nie uda tego zurucgomić z tą centralką BINGO to niech
    to zabierają ale auto ma być takie jak przed montażem gazu min bez dziur w
    zderzaku i z nowymi częściami
    pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka