Dodaj do ulubionych

Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!!

13.05.05, 22:34
Witajcie!!
Jestem posiadaczem instalacji gazowej Tartarini SGI, i musze przyznac ze
ciagle mam z nia jakies problemy..

Zauwazylem ze mapy wtrysku rozjeżdżają sie..

Po prostu nie da sie tej instalki dobrze skonfigurowac...

Testowalem juz wiele ustawień, i działają one tylko przez jakiś czas...

Oto pytania:

1. Czy ktoś ma podobne problemy i wie co moż być przyczyną tak kiepskiego
działania instalki?? Moze to autoadaptacja komputera głównego samochodu
wymusza zmiane pracy komputera gazowego, i mapy wtrysku są wówczas juz
nieaktualne??

2. Czy ktoś juz zareklamował u producenta/instalatora w/w instalkę i udało mu
sie odzyskac kase i wymontować instalke??

Dzięuję i pozdrawiam

Wkurzony
Obserwuj wątek
      • richard_s Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 16.05.05, 21:39
        Rozjezdzanie sie ma wtrysku podejrzewam dlatego, ze po wyregulowaniu
        instalacji, po tym jak jezdzi dobrze przez jakis czas.. nagler samo cos sie
        zaczyna psuc... i trzeba wetedy znówmodyfikowac mapy wtrysku...

        A po jakims czasie znów.. i tak wkólko...

        Ostatnio nawet zauwazylem ze czasy wtrysku gazu sa znacznie dluzsze niz czasy
        wtrysku benzyny...

        Podobno jesli cos takiego ma miejsce.. to mieszanka jest zbnyt uboga.. i
        dlatego komp gazowy wydluza czas wtrysku gazu zeby wstrzyknac wiecej gazu, zeby
        mieszanka byla bogatsza..
          • richard_s Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 17.05.05, 20:33
            Oki... jesli to jest przyczycna problemu bardzo bede cieszyl sie jesli sie
            potwierzi i uda sie ja usunac wgrywajac nowy soft...

            ale co kolega powie na to??

            Podczas pracy tylko na benzynie czasy wtrysku benzyny sa rzedu 3,5 ms....

            po przelaczeniu na LPG.. automatycznie czasy wtrsyku benzyny wzrastaja do 4,5
            ms.. a co za tym idzie.. czasy wtrysku LPG , wyliczane przeciez na podstawie
            czasu wtrysku benzyny sa równiez 4,5 ms..

            dawineij.. kiedy wszystko bylo dobrze.. czsy wtrysku benzyny po przelaczeniu na
            LPG nie rosly...

            Wyglada na to.. ze instalak LPG wplynela jakos na komputer benzynowy..

            ale jak??

            :(
            • kocuper Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 18.05.05, 09:13
              Czyli reasumując.
              Na to pytanie nie odpowiem. Sytuacja taka nie może mieć miejsca. Może masz
              dobry soft, ale "skopany" montaż instalacji (instalator może chciał na sktóty
              i źle coś podłączył). Proponuje do warsztatu i kazać rozwiązać problem
              (włącznie z demontażem). Myśle, że znajdziesz coś dobrego w podobnej cenie.

              --
              Z pozdr.

              Sławek
              • richard_s Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 18.05.05, 17:36
                Strasznie mi pomogles stary..
                Uwielbiam takich madrali..
                Udzielaja sie uzywajac górnolotnych slów na fporum.. ale merytorycznie nie
                potrrafia wniesc nic dodyskusji...

                Takie glupty ze to moze zle zalozona instalka to mozesz synkowi opowiadac...

                Sledze ten watek zeby sie czegos dowiedziec i trafilem.. na znawce!!

                • kocuper Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 19.05.05, 09:26
                  Witam
                  Dostałeś odpowiedzi na pytania jakie zadawałeś i nie powinieneś mieć oto
                  pretensji. Zauważ jak zadawałeś pytania i jakich w nich udzielałeś informacji.
                  Twoje pytania były bardzo ogólnikowe, zbyt mało informacji. Skoro używałeś
                  pojęć w stylu map wtrysku, to doszedłem do wniosku że masz pojęcie o
                  sterowniu.
                  Przykro mi, że nie zadowoliłem twojej ciekawości. Zanim zaczniesz dyskutować
                  (zadawać pytania) to zastanów się jakich chcesz uzyskać odpowiedzi.
                  Nie podniecaj się i nie obrażaj innych, naucz się dyskutować.

                  --
                  Z pozdr.

                  Sławek
                  • richard_s Re: Instalacja sekwencyjna - ciagle problemy!! 19.05.05, 10:53
                    Takich odpowiedzi udzielaja dzieciaki....

                    A co bylo przyczyna problemów??

                    uszkodzonby mechanicznie jeden wtrsykiwacz gazu..

                    Po prostu zbyt duzy opór na cewce wtryskiwacza..

                    Wymienili listwe i problemu juz nie ma..

                    Instalacja to Tartarini SGI

                    No cóz.. pewnie jest to delikatna ( i chyba przy okazji najwazniejsza) czesc
                    tej instalacji...

                    Ciekawe jak sie trzymaja listwy wtryskiwaczy w BRC Sequent...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka