Dodaj do ulubionych

Prins w Volvo S80 - gaśnie na gazie

01.10.05, 22:10
Volovo S80 2.8 T6 instalacją VSI Prins, samochód na gazie chodzi super (jak
na benzynie) ma tylko jeden mankament, gaśnie przy zatrzymywaniu np. na
światłach, gaśnie również na wolnych obrotach przy skręcaniu kierownicą do
oporu i po włączeniu klimy. Zmiany ustawień w komputerze instalacji nic nie
pomagają. Nie pomogła również wymiana elektronicznej przepustnicy.
Edytor zaawansowany
  • mike68 01.10.05, 22:34
    byłes z tym w zakładzie co instaluja Prinsa ? czy ty go montowałeś
    czy kupiłeś auto z tą instalacją bo w/g mnie ktos coś spierniczył
    Prins jest bezbłędny - mam go , nie w volvo , od 44000 km i nigdy
    mnie nie zawiódł , nic nie robiłem 'pod maską' od montarzu za wyjatkiem
    15 i 30 tys km na przegladzie LPG - nic , kompletnie nie wiem ze mam LPG
  • tomboj99 01.10.05, 23:10
    zakład który zamontował instalacje wymienił już wtryskiwacze na większe i dyszę
    w kolektorze na inny rodzaj, w trakcie testów było dobrze, a już następnego dnia
    problem powrócił. Instalacja była zakładana w we Wrocławiu, a ja mieszkam w
    Kielcach (350 km) i nie uśmiecha mi się jechać tam znowu (a byłem już trzy
    razy). W Kielach fachowiec z LTA Polonia również z tym problemem sobie nie
    poradził, ma jeszcze próbować w pszyszłym tygodniu.
  • scubi206 03.10.05, 12:08
    witam
    mam Prinsa w Focusie i dokładnie takie same objawy tyle że gaśnie sporadycznie
    ale często się przydusza po wciśnieęciu sprzegła. będę jechal sprawdzić luzy
    zaworowe bo podobno przy rozregulowaniu zaworów silnik ma kłopoty z utrzymaniem
    obrotów po zejściu z wysokich. Zobaczymy bo jak dotąd każdy rozkłada ręce.
    Gdzie we Wrocławiu montowałeś? Ja w firmie Abart
  • tomboj99 03.10.05, 14:36
    również Abart, u mnie to automat, gaśnie nie za każdym razem ale często.
    Najgorzej jest przy manewrowaniu, brak sprzęgła pogarsza jeszcze sprawę. W
    Kielach powiedzieli, że może pomóc skrócenie wężyków od wtrysków do dysz w
    kolektorze. U mnie wiąże się to z przeniesieniem wtryskiwaczy w inne miejsce ale
    muszę czekać na swoją kolej w kolejce.
  • kocuper 03.10.05, 15:26
    Witam
    Ciekawy jestem dlaczego gazownicy zawsze kombinują z dogoscią wężyków i
    umiejscowieniem wtryskiwaczy. Prowdopodobnie chcą być madrzejsi od producenta.
    Widziałem takie manewry w Lagunie 18v16 (OMVL DREAM XXI) i skończyło sie na tym
    co zalecał producent. Czyli wężyki takie jak w dokumentacji i mejsce też przy
    wtrysku benzyny też.
    Długosc wężyka oraz jego umiejscowienie w głównej mierze decuduje o czasie
    otwarcia (kiedy otworzyć i jak długo) wtryskiwacza. Kombinowanie z tymi
    parametrami może prowadzić, że gaz "nie zdąży" dolecieć i silnik zgaśnie.
    Należy wziąc pod uwagę to, że silnik na biegu jałowym jest sterowany troche
    inaczej niż podczas obciązenia.

    --
    Z pozdr.

    Sławek
  • tomboj99 03.10.05, 21:42
    z tego co wiem to przy Prinsie można tylko skorygować czas otwarcia wtryskiwaczy
    gazowych w stosunku do benzynowych, to kiedy mają być otwarte decyduje sterownik
    wtrysku benzyny. A w takiej sytuacji długość wężyków (szczególnie na biegu
    jałowym) miała by duże znaczenie. Ale ja jestem tylko użytkownikiem, którego
    sytuacja (bezradność fachowców) zmusiła by samemu zacząć interesować się tym
    tematem i mogę się mylić. Jeżeli jest na forum ktoś, kto wie jak to jest
    naprawde to niech napiszę.
  • baszyniak 03.08.14, 23:25
    Tomboj mam dokadnie to samo... :/ niestety ostatnio stało to sie podczas skrętu na drodze i nie wiele brakowało do dzwona bo wysiadła standartowo kierownica i hamulce. Udało Ci się coś w tym temacie ustalić finalnie bo byłbym Ci bardzo wdzięczny za poradę.. ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka