Dodaj do ulubionych

STAG 200 - VECTRA 1,6 16V

23.06.06, 15:26
Witam,
Mam pytanie do ekspertów i uzytkowników tego forum, a mianowicie...
Zmiaerzam na dniach "zagazowac" swoja vectre jwt instalacja sekwencyjna (IV
gen).
Przegladam net i opinie uzytkowników. Moze Wy jestescie w stanie rozjasnic mi
temat i mętlik jaki mam w glowie.
W zakładach do których dzwoniłem fachowcy oferują albo KME DIEGO albo STAG
200. Ten ostatni moge zalozyc w bardzo korzystnej cenie a mianowicie 2tys.
Co wybrać? Czym różni się stag-200 od KME Diego? Która instalacja będzie
bardziej odpowiednia do mojej vectry? Która mniej awaryjna? + dla KME jest 2
letnia gwarancja (w STAGU tylko rok).
Bardzo proszę o porady i uwagi oraz adresy dobrych i sprawdzonych przez Was
warsztatów w Warszawie lub SIedlcach i okolicy.
Pozdrawiam
w.
Edytor zaawansowany
  • frugo22 03.07.06, 12:06
    ja mam taka sama vectre i instalecje IV genetacji BRC Sequent 24, jezdze juz
    poda rok bez wiekszych problemow, co do stag 200 to trudno mi cos powiedziec bo
    nie znam tej instalacji, w warszawie polecam warsztat energy gaz polska na
    ostrobramnskiej.
  • wmala 04.07.06, 09:09
    Dzieki za odpowiedz. Ostatecznie zdecydowalem sie na STAGa-300 poleconego w
    zakladzie w Siedlcach jako "bardziej dopracowanego". Na razie zrobilem ~300km
    wiec trudno mi ocenic jakosc wykonania i sam "komputer". Jezdzi sie rownie
    dobrze jak na Pb o ile nie lepiej... i wcale nie mam na mysli wydatkow podczas
    tankowania :)).
    Nalezysz moze do klubu Vectry? Moze kiedys spotkamy sie na jakims spocie?
    Pozdrawiam "zagazowanych".

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.