Dodaj do ulubionych

Moment przłącznei z benzyny na gaz

18.12.06, 15:03
Witam
mam instalacje firmy kme w fiacie albea i wydaje mi sie ze zbyt duże
odległości przebywam zanim przełączy mi się auto na gaz. Znajomi mają inne
instalacje i przełączenie z benzyny na gaz odbywa sie po przejechaniu od 1-
2km ja natomiast musze przejechać okołó 5km. Byłem w warszacie i powiedziano
mi że jest wszystko ok i auto przełącza sie jak dostaje temperaturę 30stopni
tylko że mi sie przełącza po uzyskaniu max temperatury. Proszę o jakieś rady
i opinie
Edytor zaawansowany
  • wasert 20.12.06, 16:39
    Gaziarze idą na skróty, jak zwykle. Temperaturę przełączenia można ustawić
    dowolnie, programując komputer gazu, czego dowodem są znajomi. Można jeszcze po
    ujechaniu kilkuset metrów przegazować powyżej 3000 obrotów; powinno nastąpić
    przełączenie. ZALECAM serwis (może inny, aby ustawić poprawną temperaturę
    przełączenia.Pozdrawiam.
  • jasiojunior 20.12.06, 18:35
    Dzieki za rade tylko co do serwisu zakladalem instalacje miesiac temu wiec
    raczej musze sie trzymac zeby gwaracje nie stracic ale z tego co wiem w tej
    instalacji jest ustawiona najmniejsza temperatura tylko ze mi sie przelacza jak
    osiagnie max
  • malken 21.12.06, 16:36
    Czy przypadkiem nie jest tak, że ustawiona najniższa możliwa temperatura to po
    prostu "zero" - jak w żelazku do prasowania? Stąd brak impulsu i przełącza przy
    pełnym nagrzaniu...Nie masz zalecenia, aby po 1000 km przyjechać na przegląd
    kontrolny instalacji? Jeśli tak, to wtedy powinno się skorygować tę temperaturę
    przełączenia benzyna/gaz.
  • jasiojunior 21.12.06, 21:02
    Ten przeglad juz mam za sobą byłem jeszcze kilka razy i twierdzą że ustawili
    najniższą temperaturę przełączenia dla instalacji czyli 30stopni tylko że mi
    się przełącza jak osiągnie max jednak gazownicy uważają że jest to niemozliwe
    ten przypadek mam każdego ranka natomiast jak auto postoi powiedzmy 5godz
    przełącza się dużo szybciej
  • macgregor-72 06.01.07, 11:33
    to chyba nie pozostanie nic innego jak zostawić smochód u gaziarzy na noc i następnego dnia na ich oczach odpalać i sprawdzić przy jakiej temp. się przełącza i niech kombinują jak sprawę załatwić
  • jasiojunior 12.02.07, 11:12
    Juz wiem co bylo jak montowali mi instalacje to spieprzyli sprawe i zagieli waz
    od plynu i dlatego nie mogl lapac temperatury. Sam to znalazlem to lampka
    wtrysku zaczela sie zapalac wiec zmienili mi sterownik na nowszy i od tego
    czasu auto caly czas gasnie malo tego juz nie chca ze mna rozmawiac
  • raferi 12.02.07, 18:51
    Autko nie chce rozmawiać, czy gaziarze?
    Pojedź może do innego serwisu, ale który zajmuje się takimi, jak Twoja
    instalkami...Z gaziarzami, jak z kobitkami - niby wszystko jest tak samo, a pod
    sufitem już niekoniecznie.
  • jasiojunior 12.02.07, 19:01
    Juz sie umowilem z producentem instalacji i maja mi ustawic. Wiadomo ze nie
    chca ze mna w warsztacie rozmawiac tylko p oco daja gwarancje?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka