Dodaj do ulubionych

TURBO i GAZ

12.05.03, 16:22
do niedawna sprawa nie byla prosta... Konflikt interesow- gaz w II generacji
jest sterowany podcisnieniem, Turbo potrzebuje odwrotnych zjawisk i robily
sie problemy.
Efekt- droga instalacja i spalanie nawet 40% wieksze niz benzyny.

Odkad wymyslono sekwencyjny wtrysk gazu- skonczyl sie problem.
Poniewaz gaz jest podawany praktycznie jak benzyna, sterowanie jest pobierane
z komputera samochodowego- auto nie odczuwa innego sposobu zasilania.

Do instalacji sekwencyjnej doklada sie tylko specjaly modul (300zl) i juz
jezdzimy za 40% kosztow.

--
zapraszam po szczegolowe informacje- tel. 0602 306 906 do 23.00. Jesli nie
odbieram w dzien- PRZEPRASZAM
Moje forum
forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=13270
Edytor zaawansowany
  • macra 12.05.03, 20:53

    > Do instalacji sekwencyjnej doklada sie tylko specjaly modul (300zl) i juz
    > jezdzimy za 40% kosztow.


    zeby jezdzic za te 40% kosztow najpierw musi zwrocic sie koszt instalacji!
    pozatym czeste tankowania i co chwila sieganie do kieszeni:-/ to glowny minus
    wg mnie! ja preferuje albo mocna benzyne albo diesla:-) aktualnie jezdze tym
    drugim..i jak podjezdzam na stacje to robia mi zdjecia (ze wreszcie sie
    pojawilem-zartuje oczywiscie;-) dodam jeszcze ze jezdzilem autem z LPG -
    primiera 2,0 (z fabryczna instalacja-z holandii, zakladana tam, nie u nas)

    pozdrawiam
  • t-stonka 15.05.03, 23:00
    Czy istnieje mozliwosc zalozenia gazu do Passata 1.8T? Podobno nie ma jeszcze
    odpowiednich matryc do wywiercenia otworow pod wtryskiwacze-to slowa pana z
    warsztatu montujacego gaz.
    I jedno pytanko-gdzie sie miesci Pana firma? Mieszkam w Krakowie
  • gaziarz 19.05.03, 09:41
    nie ma najmniejszego problemu z Passatem 1.8 T, robilismy juz takie rozwiazania
    i sprawuja sie dobrze.
    Zaklad miesci sie w Siedlcach, ale prosze sie nei przerazac odlegloscia. Na
    pewno jakosc i cena zaoferowanej instalacji zrekompensuja wielokrotnie trudy i
    koszta podrozy.
    --
    zapraszam po szczegolowe informacje- tel. 0602 306 906 do 23.00. Jesli nie
    odbieram w dzien- PRZEPRASZAM
    Moje forum
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=13270
  • t-stonka 21.05.03, 08:08
    Dziekuje za informacje. Przekazalem je osobie zainteresowanej-tzn.
    wlascicielowi samochodu. Powinien sie skontaktowac w najblizszym czasie.
    Pozdrawiam!
  • xixek 14.07.03, 13:19
    Witam.
    Mam pytanie:
    sprawa dotyczy samochodu Fiat Croma 2.0 Turbo ie z quasiwielopunktowym
    wtryskiem gazu (2+2). Czy można tam założyć gaz? Czy musi być to wtrysk gazu
    (drogi jak diabli)? Jakie Państwo rozwiązanie możecie mi zaoferować i za jaką
    cenę? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam, Krzysiek
  • gaziarz 16.07.03, 10:15
    tylko wtrysk gazu za 5200zl.

    Beda tacy, ktorzy zaproponuja zwykla instalacje, nawet bez komputera.
    Prosze sie zapytac, czy gwarantuja, ze turbina nie padnie po 15kkm...
  • radyo 08.10.03, 08:51
    Wracając do tematu Turbina + Gaz. Mam VW Passata 1.8T, instalacja III
    generacji. Założyłem ją, nie wiedząc o tym forum, właściciel stacji montującej
    zeżyczył sobie 4.5 tyś (pewnie mnie naciął, zbiornik w kole). Mam problem co
    jakiś czas (czytaj prawie przed każdym tankowaniem LPG), pojawia mi się
    kontrolka "komputera" - kolor pomarańczowy. Facet tylko go kasuje, i próbuje
    coś tam wyregulować, niestety problem dalej się pojawia. zauważyłem też że po
    wizytach w jego warsztacie, rośnie mi zyżycie LPG/100km. Możesz coś doradzić
    odnośnie tego typu problemów, czy ta instalacja jest dobra, jak się
    ma "normalne" zużycie LPG, do tego typu samochodu. Z góry dziękuję.

    --
    pozdrowienia,
  • gaziarz 08.10.03, 18:02
    sorry, ale II lub III generacja i Turbo to WIELKIE nieporozumienie. Nie moge
    nic doradzic, bo po prostu nigdy sie czyms takim nie zajmowalismy. Zero
    doswiadczenia.
  • radyo 08.10.03, 21:00
    Totalne nieporozumienie - to co się dzieje z tym samochodem, bo mój oprócz tej
    kontrolki nie wykazuje żadnych innych objawów. Chyba że masz na myśli że
    rozsypie się po kilkunastu tysiącach. :(
    --
    pozdrowienia,
  • gaziarz 08.10.03, 22:47
    nie wiem, sorry. Po prostu nie i juz. Temat niezbadany i juz. Na pewno przy
    drugiej generacji turbina pada, a tu... nie wiem, jak to jest technicznie
    rozwiazane. III generacja tez jest podcisnieniowa, wiec cos jakby podobnie, ale
    po prostu nei wiem, moze ktos inny wie, to niech pisze
  • radyo 09.10.03, 08:19
    Dzięki Wielkie, jak się czegoś dowiem albo Ty coś bedziesz wiedział, to można
    będzie to dalej "zapodać", narazie wielkie dzięki.
    --
    pozdrowienia,

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka