Dodaj do ulubionych

Wciskam gaz i stoje prawie w miejscu.Prośba o radę

31.10.07, 10:58
Chodzi o samochód z wielopunktowym wtryskiem z instalcją gazową II
generacji .
Od pewnego czasu mam takie przygody - samochód zapalam zawsze na
benzynie.Chodzi ok a przynajmniej nie widzę żeby było coś nie w
porządku. Natomiast po przełączeniu na gaz zdarzają się takie
sytuacje że samochód nie przyspiesza - wciskam gaz i prawie nic się
nie dzieje. Inna sytuacja - samochód chodzi na gazie na biegu
jałowym i nagle zaczyna się trząść - coś jakby chodził jak to mówią
nie na wszyskie gary. taka mała sieczkarnia. Nie dzieje się to
zawsze - od przypadku go przypadku. Czasami chodzi dobrze.
Przy tym: wymienione były niedawno (z 4-5 tyś km temu) kable WN,
świece, filtry (łącznie z filtrem gazu); nie ma też żadnych
strzałów, gaz spala w normie - nie ma zwiększonego zużycia. nie jest
to więc kwestia wymiany zużywających się elementów i niedbania o
instalację.
Najgorszą stacją na jakiej tankowałem była "Bliska" - unikam jak
ognia mały, wiejskich stacyjek, gdzie paliwo podejrzanie tanie.
Czytałem że mimo wszystko wina może leżeć po stronie reduktora (złe
paliwo)??
Jeżeli ktoś może coś zasugerować to prośba o rady.
Edytor zaawansowany
  • jusuf 06.11.07, 16:57
    Zacznijmy moze od tego, że II-ga generacja NIE jest przeznaczona do
    wielopumktowego wtrysku. Do takiego zasilania benzyną jest
    opracowana i powszechnie stosowana IV-ta generacja, nazywana też
    sekwencją. W tych instalacjach, wyposażonych w specjalny sterownik
    gazu, lpg w stanie gazowym jest wtryskiwany do tego cylindra, w
    którym tłok jest w suwie sprężania - i tak jest w kolejności takiej,
    jak wtrysk benzyny. Nie mają prawa wystepować jakieś dziwne zjawiska.
    W Twoim przypadku przełączenie na gaz być może następuje zbyt
    wcześnie, gdy reduktor nie jest jeszcze ogrzany przepływającą przez
    niego cieczą chłodzącą z układu chłodzenia silnika.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka