Dodaj do ulubionych

pomóżcie

25.10.06, 17:48
mam cukrzyce - biore insuline, i niestety mam potworne zrosty i ostatnio
zrobila mi sie "buła" chyba stan zapalny w miejscu wstrzkniecia - jest
czerwone i boli nawet przy chodzeniu-czym mam to potraktowac??
Edytor zaawansowany
  • nowakaga5 25.10.06, 18:33
    Musisz pójść do chirurga. Nie zwlekaj z tym. Prawdopodobnie będziesz musiała
    wziąć antybiotyk.
    Postaraj się to jutro załatwić, żeby stan zapalny Ci się nie rozprzestrzenił
    bardziej.
    Na razie możesz brać Ibuprom/Nurofen 3x1tabl.
    --
    tickers.baby-gaga.com/p/dev031bb___.png
  • mi77 25.10.06, 19:51
    dziekeuje bardzo - boje sie bo buła robi sie goraca i coraz wieksza ;((((buuuuu
  • madlein1 13.11.06, 17:44
    Zmieniaj miejsca podawania insuliny,moze masowac miejsca te w ktorych aktualnie
    nie robisz za strzykow.
  • muminki15 14.11.06, 09:32
    ja sobie tak urządziłam brzuch, mam zrosty, ale już tylko chirurgicznie można
    je usunąć ponieważ do okoła jest torbiel. Może kiedyś się za nie wezmę...
  • madlein1 14.11.06, 10:04
    Nigdy nie podawalam w brzuch,strasznie mnie bolalo i nie moglam sie przemoc.To
    wszytsko tez zalezy od tego,jakimi iglami sie robi zastrzyk.Jak np musialam
    brac antybiotyk w posladki igla ''5'' to zrosty tez mialam,ale kiedy robie
    penem to na szczescie nic zlego sie nie dzieje.Muminki15 a Ty pompa tak sobie
    brzuch urzadzilas??
  • muminki15 14.11.06, 16:18
    hej,
    nie, to peny mnie tak załatwiły :( (używałam igieł 8mm) niestety już w to
    miejsce nie mogę wbić wkucia od pompy bo się zapycha od razu. Wkucia robię
    gdzie popadnie na brzuchu. W 1/4 pośladka nie mogę bo niechcący je wyrywam
    odwiedzając łazienkę :/ (wkuwam Flex linki, których nie da rady wsadzić znowu)
    choć to miejsce bardzo wygodne :)
  • madlein1 15.11.06, 10:40
    Hej muminki15 a dlugo chorujesz?Pytam,bo ja od kilku lat jestem na penachmna
    poczatku choroby robilam zastrzyki zwyklymi strzykawkami z cienkimi iglami,ale
    wiadomo ze te od penow sa nieporownywalnie ciensze.Odkad mam peny,wlasciwie nie
    widze sladkow na skorze.No chyba ze wkluje sie w naczynko to siniak
    murowany.Gdy zauwazne zgrubienie to od razu je rozcieram i masuje i jest
    ok.Latem oszczedzam rece,i daje glownie w posladki i gore ud.Zima
    wiadomo,wszytsko zakryte:)A co Ci sie dzieje z tym posladkiem???
  • muminki15 15.11.06, 19:12
    choruję od 14 lat, też zaczynałam od strzykawek i wolałam peny bo można było
    wykonać zastrzyk 1 ręką wbijając igłę pod kontem 90 stopni. Od ponad roku mam
    swoją pompę i w życiu nie zamienię jej na pena! Co do pośladków to już sama
    bielizna podrażnia wkucie w takim sensie, że plasterek się szybciej odkleja,
    zadziera itp. Ten sam problem miałam z plastrami antykoncepcyjnymi Evra :)
    Wiadomo większość spodni dla dziewczyn to teraz biodrówki i można sobie jakoś
    poradzić, ale osobiście wolę brzuch. Jakoś bardziej uważam żeby nie wyrwać
    wkucia :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.