Dodaj do ulubionych

Operacja 18 listopada w IMiDZ

13.05.10, 13:10
Mam pytanie czy któreś z waszych dzieciaczków ma zaplanowaną
operacje na 18 XI tego roku,jestem ciekawa czy sie z kimś spotkamy ??
Obserwuj wątek
        • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 30.10.10, 22:08
          też mamy taką nadzieje ale licze się z każdym zdażeniem,tyle czekaliśmy więc jeden dzień w tą czy w tamtą nie ma już różnicy....
          oby wszystko się dobrze skończyło....
          też się strasznie denerwuje tym wszystkim,boje sie strasznie...
          może się spotkamy....
                • franciszeksyla Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 06.11.10, 13:11
                  Dziewczyny jak macie jakieś pytania odnośnie operacji i pobytu w IMiD proszę dzwońcie 662 063 779. My jesteśmy dwa tygodnie po operacji. Termin dr Piwowar nam zmienił ponieważ pojechaliśmy i okazało się, że zespół z jednej sali operacyjnej się rozchorował i nie mogą operować Naszego Frania. Z tego co się orientuję to teraz bardzo często się zdarza że przesuwają termin, ale nie obawiajcie się bo jedynie o parę dni.
                  Nasze dzieciaczki są bardzo dzielne i zapewniam Was, że strach ma jedynie WIELKIE OCZY wszystko będzie ok!
                  Pozdrawiam
                  Sylwia
                  • rzepka11111 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 06.11.10, 15:40
                    My mieliśmy operacje w zeszły piątek. Przesunięto nam o jeden dzień. tz. Mieliśmy przyjechać do szpitala w środe ale kazano nam przyjechać w czwartek. Powiedziano nam że operacja napewno się odbywa w tygodniu w którym mamy orientacyjny termin. Również operował dr. Piwowar. bardzo fajny specjalista, natomiast dr. Mydlak straszny służbista.
                    • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 11.11.10, 08:41
                      kochane mamusie mam prosbe czy mogłybyście zrobić mi krótką liste co mamy zabrać dla maluszka do szpitala,co nam będzie nezbędne,co się nam moze przydać a np. wy zapomniałyście a by się przydało....
                      od kilku dni robie sobie taką liste ale z tych nerwów to mam tylko mętlik w głowie...
                      cały czas wydaje mi się że o czymś nie pamiętam bądz będzie mi to zbedne...
                      • franciszeksyla Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 11.11.10, 22:00
                        Witam serdecznie,
                        My jesteśmy 3 tygodnie po operacji (rozszczep wargi i podniebienia)
                        Dla maluszka zabierz:
                        - pajacyki (są najwygodniejsze ponieważ dziecko ma założoną igłę w nóżce) na oddziale jest ciepło a po operacji raczej przez główkę nic nie założysz bo zestresujesz malucha
                        - śliniaki i parę pieluch tetrowych (u Nas mały nawet śliny nie połykał po operacji i się bardzo przydały)
                        - kocyk (mały spał na ręcach non stop i nakrywałam go kocykiem nie za grubym oczywiście)
                        - pieluchy, mleko, kaszki, zabrałam również jogurty Danonki i to był sukces bo mały zaczął je jeść jako pierwsze, potrafił nawet dwa zjeść w ciągu dnia - miał 7 mcy i nie patrzyłam czy może czy nie może w tym wieku, jadł to mu dałam)
                        - butelkę i parę rodzai smoczków bo nie wiadomo który dziecko zaakceptuje, strzykawkę (mój do tej pory je tylko strzykawką), łyżeczkę
                        - podgrzewacz do mleka zabraliśmy swój ponieważ w nocy jak mały się przebudził to mieszankę przygotowywałam mu w pokoju aby czekając na mleko czy rumianek nie obudził całego oddziału swoim płaczem
                        - alantan, oktanisept
                        no i oczywiście mydełko do mycia, oliwkę czy krem, ręcznik itd. - myślę że to wszystko, bynajmniej Nam nic więcej nie było potrzebne. My zabraliśmy zabawki grające aby podczas karmienia "czymś" go zajmować.
                        Dla siebie zabrałam:
                        -śpiwór
                        - spodnie dresowe 2 szt
                        - bluzę dresową 1 szt
                        - bluzki na krótki rękaw - 4 szt
                        - wygodne kapcie
                        - ręcznik, przybory toaletowe itp. i piżamy, ale powiem Ci że nie spałam te 2 noce które byliśmy tam i nie były potrzebne
                        - jedzenie na pierwszy dzień (jest tam lodówka i zabrałam co nieco z sobą chociaż i tak nie jadłam takiego miałam stresa, ale większość mam tak właśnie robiła
                        - kawę, kawę, kawę.....która trzymała mnie "przy życiu" swój kubek i sztućce
                        Myślę, że to wszystko - jeżeli masz dodatkowe pytania zadzwoń - 662 063 779
    • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 12.11.10, 14:25
      legeza a my w następny poniedziałek prawdopodobnie jeszcze mamy dzwonić 19 aby potwierdzić przyjazd...
      no mielibyśmy teraz razem z wami bo pani mówiła że teraz w poniedziałek ale my nie mamy jeszcze badań wszystkich i na ryzyk fizyk ale zdecydowalismy że trzy dni w tą czy trzy dni w tamtą nie ma różnicy i poczekamy..
        • angelika.feculak Re: Angelika 17.11.10, 13:43
          anula kazali powtórzyć wyniki jutro i jak bedą niższe jak te z dzisiaj to wypadamy na styczeń,jak takie jak dzisiaj to zadecyduja lekarze co dalej przez telefon,najlepiej jakby wzrosły...
          ale oni boja się nas ciągć do Warszawy bo my mamy 400km a niedaj boże jak wyjdą w poniedziałek niższe...
          więc muszą być raczej jutro wyższe jak te z dzisiaj bo to znaczy że się zwiększają i jest szansa na operacje....
          no ale nie robie sobie juz nadzieji :(
          • franciszeksyla Re: Angelika 17.11.10, 20:28
            Hej!
            Nie rozumiem tych leukocytów - Nasz Franio miał najpierw 13,8 i były za wysokie (we krwi oczywiście) a następnie przy drugim badaniu miał 10,3 a potem spadły mu do 9,8 i wówczas było ok? U Was jest ponad normę a nie poniżej normy???
    • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 19.11.10, 11:44
      mamy wyniki lepsze,dzisiaj rozmawiałam z lekarzem...ale niestety wypadlismy z terminarza i musimy czekać... :(
      nie no załamka...pan dr.kazał zadzwonić w środe rano to może nas około 29 wciśnie ale też nie obiecuje .... :(
      nie no teraz to juz mam doła totalnego
    • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 03.12.10, 12:24
      kochani jedziemy do Warszawy...mamy leukocyty 18,7 kazali przyjechać bo nie ma juz na co czekać...dr.Szczygielski i dr.Piwowar wyrazili zgode bo czas ucieka i boja się że to podniebienie nie bedzie się tak zrastać jak powinno...tylko teraz wszystko w rekach anestezjologa czy sie zgodzi....
      mamy być na oddziale we wtorek na 10.00,robią badania i anestezjolog podejmuje ostateczną decyzje co do zgody na operacje...
      nie mamy nic do starcenia najwyzej wrócimy do domu i dalej bedziemy czekać...
      trzymajcie kciuki !!
    • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 30.01.11, 11:30
      Chciałabym sie pochwalić że po bardzo długim oczekiwaniu jesteśmy już po operacji...
      mały bez komplikacji przeszedl zabieg a na dzień kolejny czekała na nas juz krew do przetaczania.....
      po trzech dniach wrócilismy do domu,choc pani profesor chciała nas juz odesłać po dwóch ale nie miałam odwagi podołać temu sama w domu....
      w tej chwili mały przechodzi kryzys z jedzeniem,w szpitalu jadł więcej jak w domu przed operacja a w domu mamy koszmar...łatwo nie jest....
      we wtorek jedziemy na zdjęcie szwów....
      wyglada jak na razie przeslicznie :-)
      • franciszeksyla Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 30.01.11, 16:21
        To bardzo dobra wiadomość!!! Nie martw się, u Nas Franio zjadał dużo mniej niż w szpitalu. W pierwszych dniach po powrocie w ciągu dnia wypijał tylko 180ml mleka. W nocy przez sen dawałam mu strzykawką rumianek i potrafił w ten sposób wypić 200ml. MAŁYMI kroczkami a wszystko wróci do normy :) trzymamy z Franiem kciuki i życzymy wszystkiego dobrego... :)
        • agulcia83 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 04.11.11, 08:33
          Witam!
          Mamy termin operacji na 25 listopada. Wypada to w piątek mam pytanie do mam dzieci już po operacji. Czy operacja się odbywa tego samego dnia, czy na następny dzień? Jeden rodzic tylko może być z dzieckiem? Piszcie proszę na gg 2961255.
          • angelika.feculak Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 08.11.11, 11:49
            Operacja jest dnia nastepnego po dokładnych badaniach,może się przesunąć o dzień
            rodzic moze p[rzebywac jeden na oddziale ale tak w gruncie rzeczy jak przebywa dwóch mało kto zwraca na to uwage chyba ze jest obchód to dodatkowi rodzice wychodzą na świetlice :-)
            wiec spokojnie wszystko bedzie dobrze ....
            napisz jak juz bedziesz po co i jak
            pozdrawiam i mocno trzymam kciuki
            • agulcia83 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 08.11.11, 13:04
              A nie wiecie czy w sobote tez wykonuja operacje? Bo my mamy przyjecie w pt i sie boje, ze dopiero w pon zrobia operacje, a nie mamy co z mlodszym braciszkiem zrobic i bedzie musial z nami jechac i trzeba jakis nocleg dla mnie i syna zalatwic, a cora bedzie z tata w nocy. :(
              • cye Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 08.11.11, 23:21
                To dokładnie tak jak u nas. Też mąż będzie z córką a ja z małym synkiem nocuje u rodziny (na szczęście mamy taką możliwość). Termin mamy na 21 a 18 mam dzwonić, żeby potwierdzić. W sobotę raczej nie operują i na pewno nie przyjmują w piątek, gdyby operacja miała być w poniedziałek, bo po co ktoś ma im 2 dni miejsce zajmować.
                          • jowitka345 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 09.11.11, 10:14
                            Nie wiem dlaczego tyle czekacie na grupę krwi.. przecież jak ktoś ma np wypadek i trafia do szpitala do krew na grupę robią na CITO i wynik mają za niecałą godzinkę więc to dziwne. Ja tez robiłam wszystkie badania w jednym dniu i wyniki łącznie w grupą krwi miałam tego samego dnia po południu.

                            --
                            Mój mail to: jowitka345@gazeta.pl
                            Mój mail to: jowitka345@onet.pl
                            • agulcia83 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 09.11.11, 10:22
                              No u nas w laboratorium takjest niestety wiec zrobilam wczesniej, zeby miec na 100%. Niewazne. Zastanawia mnie tylko ile dni wczesniej reszte badan robiliscie. Bo wyniki beda z dnia na dzien. Niestety tak ma to laboratorium, ze wysylaja wyniki do glownego laboratorium i na nastepny dzien te badania beda.
                              • jowitka345 Re: Operacja 18 listopada w IMiDZ 09.11.11, 10:28
                                J zrobiłam dwa tygodnie wcześniej tak na próbę.. bo bałam się, że coś będzie nie tak i całe szczęście bo córka miała podwyższone leukocyty w moczu. Jak wyleczyłam to zrobiłam badania kilka dni przed planowanym przyjęciem i wszystko było ok.
                                --
                                Mój mail to: jowitka345@gazeta.pl
                                Mój mail to: jowitka345@onet.pl
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka