Dodaj do ulubionych

Ciekawe gay stories - na długie wieczory

28.03.11, 12:11
W pewnym, mało znanym miejscu w sieci towarzystwo pisze sobie opowiadania i powieści o tematyce gay. Sporo chłamu ale też i ciekawe rzeczy, bywają również perełki, o wiele lepsze niż to co serwuje nam największy polski portal gay.

Pogotowie seksualne
Historia trójkąta w pracy. Można się pośmiać.

Gra szwajcarska
Bohater bije się z własnym homoseksualizmem prawie od urodzenia. Mocno osadzone w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.

Skromne początki bycia gejem
Też fajne długie opowiadanie o początkach. Napisane z polotem i humorem

--
Niniejszy post przedstawia opinie autora w dniu określonym przez datę jego publikacji. Nie mogą być one wykorzystane przeciwko niemu jutro ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyn.
Edytor zaawansowany
  • numu 28.03.11, 18:53
    za dlugo sie laduje ta strona
    ze ci sie chcialo czekac i czytac.musisz sie tym ostro jarac co nie?
    --
    [url=http://emotikona.pl/emotikony/][img]http://emotikona.pl/emotikony/pic/zaba.gif[/img][/url]
  • tigertiger 28.03.11, 19:46
    zobacz numu, co robisz ? kolejna osoba kulturalny wątek zakrada, a ty atakujesz ? za to jakie ty tematy podejmowałeś? osobiste , płytkie i o dupie "nie mam pomysłu na walantynki" i "o kand dupy potłuc taki świat", " czy gej się możne sheteryzować" i "o analu" no wybacz to nie jest twój prywatny folwark. Co ciebie jara oprócz analu i dupy strony oraz problemu sheterzenia geja?. Kulturalne wątki ci nie pasują na tym forum, za to mimo że obecność trolli i homofobów oflagowanych jako radio maryja czy prezes pis ci przeszkadza, to ochoczo komentujesz wpisy o smaku penisa no a jakże to jest temat, który cie jara. Tylko kolego młody to nie jest forum wyłącznie dla napalonych młodych gejów, dla których świat zaczyna i kończy się na dupie
  • numu 28.03.11, 19:57
    sama gadasz z oszlomem z radia maryja.
    odczep sie.to tez niejest twuj flwark.
    nie kaze ci zeby ci sie moje tematy podobaly. nie musza. mi nie musi sie podobac to co tobie.
    mam prawo pisac tutaj. jak narazie niekt mnie nie zbanowal ani nie zabronil.
    --
    [url=http://emotikona.pl/emotikony/][img]http://emotikona.pl/emotikony/pic/zaba.gif[/img][/url]
  • tigertiger 28.03.11, 20:30
    człowieku do puki nie atakujesz tych, którzy tu pojawiają się po raz pierwszy z tematami przyzwoitymi i zachowują przyzwoitą formę wypowiedzi, a wiec nie zasługują na atak na dzień dobry w tylu "ty świrze" "tak cie to jara". Moje wpisy to rodzaj rzecznictwa na rzecz mniejszości seksualnych, nie są skierowane przeciwko homoseksualistom, twoja zaś utrwalają stereotypy na temat gejów, działasz wiec bezwiednie na niekorzyść i tego forum i homoseksualistów w ogóle. Mam prawo wypowiedzieć się w tej kwestii, bo skoro ty zniechęcisz do uzdrowienia tego forum, to ja będę bronić tych którzy próbują poruszać tematy w sposób nie jednoznaczny, kulturalny , nie dla tego, że odmawiam Ci prawa głosu, tylko dla tego, że ja też prawo głosu mam i te osoby, które zniechęcasz do kolejnych wizyt na tym forum, też maja prawo aby zamieścić tu wpis który nie dotyczy tematów, które dla ciebie przestawiają wartość nadrzędną.
  • numu 28.03.11, 20:32
    zglos do admina ze dzialam na niekozysc forum. moze mnie zbanuje i bedziesz szczesliwa.
    --
    [url=http://emotikona.pl/emotikony/][img]http://emotikona.pl/emotikony/pic/zaba.gif[/img][/url]
  • tigertiger 28.03.11, 20:42
    Nie byłabym szczęśliwa gdyby Ciebie zbanowano, nie to było moim celem, ale skoro nie rozumiesz, że zwracam Ci uwagę, że jesteś nieprzyjemny nie dla tych co powinieneś to trudno. Szkoda, bo to forum mogło by żyć i wszyscy mogli by znaleźć na nim tematy dla siebie a około GLTB.
  • numu 28.03.11, 20:49
    no widzisz niemam radaru dla kogo powinienem byc nieprzyjemny a dla kogo nie.na dodatek zakladam plytkie tematy o dupie.
    to forum nie bedzie moglo zyc!!! jaka ku... szkoda...
    --
    [url=http://emotikona.pl/emotikony/][img]http://emotikona.pl/emotikony/pic/zaba.gif[/img][/url]
  • konto.stworzone.do.wandalizmow 29.03.11, 12:22
    Strona wczoraj nie działała, padła cała domena fora.pl. Dziś jest OK. Czy mnie jara? Czytam różne rzeczy, literatura gay interesuje mnie nie dlatego że mnie, jak to mówisz. "jara", są na necie bardziej efektywne "pocieracze". Poza tym akurat w zarekomendowanych tekstach seks jest niejako na marginesie, liczy się co innego. W Polsce mało jest takich rzeczy, a jeśli już są, to w krzywym zwierciadle, jak np. Lubiewo lub też biografie. Tu jest trochę co innego. owszem, bohaterowie się kochają, natomiast nie seks jest najważniejszy a budowanie relacji międzyludzkich.
    --
    Niniejszy post przedstawia opinie autora w dniu określonym przez datę jego publikacji. Nie mogą być one wykorzystane przeciwko niemu jutro ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyn.
  • tigertiger 29.03.11, 14:51
    No proszę Konto:) muszę przyznać, że mnie zaciekawiłeś ta literaturą. A mnie na pewno ta tematyka nie jara:) jedyną książka jak przeczytałam dotyczyła relacji gejowskiej była "Mój Giovanni" Jamesa Baldwina. Jak znajdę trochę czasu to ziajże na te strony co polecasz:)
  • konto.stworzone.do.wandalizmow 29.03.11, 16:36
    Co najmniej jedno z nich (nie napiszę, które by nie sugerować) świetnie mieściłoby się w nurcie mainstreamowym.
    --
    Niniejszy post przedstawia opinie autora w dniu określonym przez datę jego publikacji. Nie mogą być one wykorzystane przeciwko niemu jutro ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyn.
  • numu 29.03.11, 21:25
    czemu 'jaranie; sie czyms od razu jest kojazone z seksem??albo z pocieraczami?
    mnie ostatnio jara gotowanie.
    to tak na marginesie.
    a lubiewo mi sie podobalo....
    --
    [url=http://emotikona.pl/emotikony/][img]http://emotikona.pl/emotikony/pic/zaba.gif[/img][/url]
  • konto.stworzone.do.wandalizmow 30.03.11, 16:51
    W tym sensie masz rację - wybacz, z różnych powodów straciłem kontakt z potoczną polszczyzną. Pzdr
    --
    Niniejszy post przedstawia opinie autora w dniu określonym przez datę jego publikacji. Nie mogą być one wykorzystane przeciwko niemu jutro ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyn.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka