Dodaj do ulubionych

Badanie opinii o legzaliacji związków partnerskich

31.12.12, 12:09
Witam serdecznie :)

Jestem studentką Wydziału Pedagogicznego UW i piszę w tym roku pracę dyplomową na temat opinii osób homoseksualnych o legalizacji związków partnerskich, a także zależności personalnych z tym związanych.
W związku z tym poszukuję pilnie respondentów i zwracam się do Was, drodzy gazetowicze, z prośbą o udział - wystarczy wypełnić ankietę, by zyskać moją ogromną wdzięczność.

Ankietę udostępniam pod linkiem:
moje-ankiety.pl/respond-35539.html
Jest ona oczywiście całkiem anonimowa.

Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc, każda ankieta się liczy!
Edytor zaawansowany
  • bast1984 31.12.12, 13:44
    Pełna obróbka danych ankietowych (wykresy, charakterystyki liczbowe, korelacje), analizy statystyczne wyników badań, weryfikacja hipotez, pomoc w statystycznym formułowaniu problemów badawczych.

Pomoc odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.

Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 7 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.

Zapraszam

gg 4593140 globmistrz@tlen.pl
    analizy-statystyczne.host77.pl
  • tigertiger 03.01.13, 08:37
    jest błąd w formularzu ankiety w punkcie 33 powinna być możliwość odpowiedzi typu "nie dotyczy"
    czyli wariantu gdy oboje partnerów jest zgodnych w danej kwestii. Gdy są zgodni nie mogą przystawać na prośbę partnera, czy nie zgadzać się na prośbę partnera. To błąd w założeniu, że partner musi mieć odmienne zdanie:)
  • savonnette 05.01.13, 13:05
    Słuszna uwaga, nie uwzględniłam tego - dziękuję :) Już poprawiam.
  • zombiekitty 05.01.13, 06:53
    Wypełniona :)
  • savonnette 05.01.13, 13:05
    Dzięki :)
  • naszezycie 04.02.13, 22:59