Dodaj do ulubionych

paragrafówka.pl - gry paragrafowe on-line

29.09.14, 22:40
Witam!

Chciałbym tutaj zareklamować swój projekt, nad którym pracuję od paru miesięcy. Część z Was pewnie wie czym są gry paragrafowe (paragrafówki, fantasolo), ale dla tych, którzy nie wiedzą, przytoczę:

Gry paragrafowe, to połączenie książek (fantasy, historycznych i innych) z grami RPG. Dzięki nim możemy wcielić się w bohaterów przeróżnych opowiadań, mając przy tym możliwość decydowania o ich losach. Tradycyjne fantasolo wydawane były w postaci książek, a stan statystyk oraz przedmiotów zapisywany był ołówkiem na karcie postaci.

Jedną z pierwszych gier paragrafowych na polskim rynku był Dreszcz Jacka Ciesielskiego (rok 1987), po niej były następne. Obecnie jedynym poważnym źródłem gier paragrafowych jest ekipa magazynu Masz Wybór (masz-wybor.com.pl). Na stronie magazynu można znaleźć książki darmowe i charytatywne (w wersjach pdf, epub).

Za pozwoleniem autorów (tych, do których udało mi się dotrzeć) wprowadziłem kilka gier na swój serwis. Teraz można w nie zagrać nie dbając o ołówek, kości do gry czy kartę postaci.

Zapraszam do wypróbowania na paragrafówka.pl.

Serwis dopiero powstaje i wciąż jest dopracowywany (niestety tylko ja się tym zajmuję), wszelkie uwagi (nawet jeśli chodzi o literówki w scenariuszach) są mile widziane. Najłatwiej będzie na profilu fb.com/paragrafowka

Pozdrawiam!
Edytor zaawansowany
  • bajarz12345 18.06.18, 19:53
    Cześć,
    świetna inicjatywa - zapraszam na audio paragrafówkę Antyczny Relikwiarz na youtube - youtu.be/HMjyZ0jU0Ac
  • hoshino 16.01.19, 10:27
    Jak wroce z pracy to sprawdze, pamietam paragrafowki w ś.p. Fantasy i uwielbialam je :D
  • ivonna_g 21.02.19, 13:01
    Hmm chyba z deka stary ten temat...
  • 1982bnc 19.07.19, 09:40
    Cześć graczom!
    Proponuję zagrać ze mną w kasynie online!
    Zaletą kasyn online jest to, że możesz grać bez wychodzenia z domu!
    Gram tutaj - gra-nat.pl/
    Dołącz do mnie!