Dodaj do ulubionych

Jak sadzicie????

11.04.02, 00:55
Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeciez
sprzedaje.

Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.

Sama nie wiem.

R.N
Obserwuj wątek
    • Gość: maya Re: Jak sadzicie???? IP: *.adsl.hansenet.de 11.04.02, 01:17
      rietta napisał(a):

      > Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeciez
      > sprzedaje.
      >
      > Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.
      >
      > Sama nie wiem.
      >
      > R.N

      A czemu nie bierzesz po uwage Kenia, jestes jedna z milionow, czy zauroczyl cie
      ogonek ??
    • Gość: dżastina Re: Jak sadzicie???? IP: *.acn.waw.pl 11.04.02, 02:18
      rietta napisał(a):

      > Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeciez
      > sprzedaje.
      >
      > Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.
      >
      > Sama nie wiem.
      >
      > R.N

      No właśnie. Poczatkowo stawiałam na Frykowską. Ale jeśli Frytę oszczędzić to i
      może gorący trojkąt ku zadowleniu kasjerów tvn i gawiedzi... Nawet Ci, którzy z
      chęcia wywaliliby Narcyza albo Fryte moga po pojawieniu sie świeżego mięsa a la
      Monika nabrać smaku na ewentualne perturbacje. A Barbie żadnego show nie daje, w
      bliższe związki mesko-damskie nie wchodzi... kiepsko się "sprzedaje".
      Za "lajtowa". Może wylecieć...

      pozdravki
    • Gość: Mayewsky Re: Jak sadzicie???? IP: *.goldap.sdi.tpnet.pl 11.04.02, 03:02
      rietta napisał(a):

      > Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeciez
      > sprzedaje.
      >
      > Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.
      >
      > Sama nie wiem.
      >
      > R.N

      wyleci ta osoba co ma mniejsze układy w TVN (wiesz głosy trza przeliczyć
      dokładnie, a można się pomylić itp.)

      Ja już przestałem wierzyć w w te głosowanie. Logicznie to nie ma logiki (i tu
      jest logika).

      Załóżmy tak. Jest 12 uczestnikow, więc dzielimy polske na 12 czesci po kazdym
      kawałku na uczestnika.
      Jest bitwa KEN vs ZOŁZA (ken ma za soba 2 czesci - swoja i pawulona, ZOŁZA 10 -
      swoja, barbi, brenasa, fryty (w koncu ken ja wyzwał od szmat) i paru innych).
      Logicznie i matematycznie rzecz biorąc jest pi razy oko 10 czesci do 2 i jakims
      cudem te 2 wygrywaja. Z matmy nigdy dobry nie byłem, ale nawet taki matematyczny
      imbecyl jak ja liczyc umie i widzi, ze coś tu jest nie tak.

      Dobrze mówie czy nie ?


      • zdzicha Re: Jak sadzicie???? 11.04.02, 10:17
        Gość portalu: Mayewsky napisał(a):

        > rietta napisał(a):
        >
        > > Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeci
        > ez
        > > sprzedaje.
        > >
        > > Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.
        > >
        > > Sama nie wiem.
        > >
        > > R.N
        >
        > wyleci ta osoba co ma mniejsze układy w TVN (wiesz głosy trza przeliczyć
        > dokładnie, a można się pomylić itp.)
        >
        > Ja już przestałem wierzyć w w te głosowanie. Logicznie to nie ma logiki (i tu
        > jest logika).
        >
        > Załóżmy tak. Jest 12 uczestnikow, więc dzielimy polske na 12 czesci po kazdym
        > kawałku na uczestnika.
        > Jest bitwa KEN vs ZOŁZA (ken ma za soba 2 czesci - swoja i pawulona, ZOŁZA 10 -
        >
        > swoja, barbi, brenasa, fryty (w koncu ken ja wyzwał od szmat) i paru innych).
        > Logicznie i matematycznie rzecz biorąc jest pi razy oko 10 czesci do 2 i jakims
        >
        > cudem te 2 wygrywaja. Z matmy nigdy dobry nie byłem, ale nawet taki matematyczn
        > y
        > imbecyl jak ja liczyc umie i widzi, ze coś tu jest nie tak.
        >
        > Dobrze mówie czy nie ?
        >
        >

        Dobrze mówisz. Kenio ma, zdaje się, całkiem majętnych rodziców, a i sam groszem
        śmierdzi, więc śmiem twierdzić, ze posmarował, żeby dojśc przynajmniej do finału.

        zdrv
        zdzicha

        • Gość: Metaxa Re: Jak sadzicie???? IP: 212.244.106.* 11.04.02, 11:15
          zdzicha napisał(a):

          > Kenio ma, zdaje się, całkiem majętnych rodziców, a i sam groszem
          >
          > śmierdzi, więc śmiem twierdzić, ze posmarował, żeby dojśc przynajmniej do finał
          > u.
          >
          > zdrv
          > zdzicha
          >


          Khm khm... zdzisiu, nie uwazasz, ze to lekkie przegiecie? przeciez TVN nie bierze
          kasy od uczestnikow, tylko od reklamodawcow :) Kenio musialby rozdac swoja
          ewentualna nagrode, gdyby chcial to zalatwiac w ten sposob... :)
      • vwdoka Re: Jak sadzicie???? 11.04.02, 11:19
        Gość portalu: Mayewsky napisał(a):

        > rietta napisał(a):
        >
        > > Czy wyleci Ania, bo Frytke trzeba zostawic dla scen zazdrosci ?. To przeci
        > ez
        > > sprzedaje.
        > >
        > > Czy wyleci Frytka aby Keniowi i Nowej zostawic otwarte pole?.
        > >
        > > Sama nie wiem.
        > >
        > > R.N
        >
        > wyleci ta osoba co ma mniejsze układy w TVN (wiesz głosy trza przeliczyć
        > dokładnie, a można się pomylić itp.)
        >
        > Ja już przestałem wierzyć w w te głosowanie. Logicznie to nie ma logiki (i tu
        > jest logika).
        >
        > Załóżmy tak. Jest 12 uczestnikow, więc dzielimy polske na 12 czesci po kazdym
        > kawałku na uczestnika.
        > Jest bitwa KEN vs ZOŁZA (ken ma za soba 2 czesci - swoja i pawulona, ZOŁZA 10 -
        >
        > swoja, barbi, brenasa, fryty (w koncu ken ja wyzwał od szmat) i paru innych).
        > Logicznie i matematycznie rzecz biorąc jest pi razy oko 10 czesci do 2 i jakims
        >
        > cudem te 2 wygrywaja. Z matmy nigdy dobry nie byłem, ale nawet taki matematyczn
        > y
        > imbecyl jak ja liczyc umie i widzi, ze coś tu jest nie tak.
        >
        > Dobrze mówie czy nie ?
        >
        >

        Witam,

        Nie do końca dobrze, bo liczy się nie to jakie ma układy w TVN a bardziej kto
        jest większym szołmenem - czytaj potencjalnie da zarobić najwięcej siana!

        Pozdrawiam,
        vwdoka
        • Gość: A Re: Jak sadzicie???? IP: *.acn.waw.pl 11.04.02, 11:52
          dokladnie!
          oni policzyli tzw. kase potencjalna!:)
          wariant1:
          ken wychodzi a zolza zostaje... i co? zolza nie ma sie z kim klocic wiec
          lagodnieje... wiec ogladalnosc spada...ze juz o ciupcianiu w jaccuzi nie
          wspomne!... no bo niby kto? pavulon?:))
          wariant2:
          zolza wychodzi a ken zostaje... i co?:) nie ma przeklinania na ekranie!!! ken
          ma jeszcze cos kolo 6 wrogow:) wiec sytuacje konfliktowe sa mozliwe! sex w
          jacuuzi tez ... tym bardziej ze frytka rozgrzana jak kotka na wiosne!:) a
          dodatkowo wchodzi NOWA!:)

          co do obecnych nominacji... boje sie o barbie... ale stawiam na frytke!:) mysle
          ze TVN bedzie sie bal az takiego przegiecia!... ale moze sie myle...?:)

          pozdrawiam:)
            • Gość: A Re: Jak sadzicie???? IP: *.acn.waw.pl 11.04.02, 12:05
              alez vwdoka!:)
              zapomniales o bardzo waznym fakcie!!!:)
              w piatek wchodzi NOWY!:)
              MEZCZYZNA!!!:)
              pomysl!:)
              wariant (ktorys tam) rozwiniety:
              wychodzi frytka... a ken widzi potencjalne zagrozenie swojej pozycji w grupie!
              bo to ze dokoptaja NOWEGO do czerwonych to mamy jak w banku!:))
              narodzi sie nowa sytuacja konfliktowa... ken kontra NOWY...:)
              narodzi sie nowa sytuacja "ciupcianiowa":)... madzia kontra NOWY!:) madzia nie
              przepusci! tego moge byc pewna!:))
              pozdrawiam:))
              • vwdoka Re: Jak sadzicie???? 11.04.02, 12:07
                Gość portalu: A napisał(a):

                > alez vwdoka!:)
                > zapomniales o bardzo waznym fakcie!!!:)
                > w piatek wchodzi NOWY!:)
                > MEZCZYZNA!!!:)
                > pomysl!:)
                > wariant (ktorys tam) rozwiniety:
                > wychodzi frytka... a ken widzi potencjalne zagrozenie swojej pozycji w grupie!
                > bo to ze dokoptaja NOWEGO do czerwonych to mamy jak w banku!:))
                > narodzi sie nowa sytuacja konfliktowa... ken kontra NOWY...:)
                > narodzi sie nowa sytuacja "ciupcianiowa":)... madzia kontra NOWY!:) madzia nie
                > przepusci! tego moge byc pewna!:))
                > pozdrawiam:))

                Hej!

                Masz rację, o tym nie pomyślałem... Ale dla mnie każda opcja poza wyjściem kenia
                nie jest optymistyczna!

                Pozdrawiam,
                vwdoka

              • Gość: Metaxa Re: Jak sadzicie???? IP: 212.244.106.* 11.04.02, 14:48
                Gość portalu: A napisał(a):

                > alez vwdoka!:)
                > zapomniales o bardzo waznym fakcie!!!:)
                > w piatek wchodzi NOWY!:)
                > MEZCZYZNA!!!:)
                > pomysl!:)
                > wariant (ktorys tam) rozwiniety:
                > wychodzi frytka... a ken widzi potencjalne zagrozenie swojej pozycji w grupie!
                > bo to ze dokoptaja NOWEGO do czerwonych to mamy jak w banku!:))
                > narodzi sie nowa sytuacja konfliktowa... ken kontra NOWY...:)
                > narodzi sie nowa sytuacja "ciupcianiowa":)... madzia kontra NOWY!:) madzia nie
                > przepusci! tego moge byc pewna!:))
                > pozdrawiam:))


                O taaak... wielki brat rozwiazal to w mistrzowski sposob.. Nowa umiescil w
                sypialni niebieskich (zeby nie w zasiegu Kenia), a Nowego wsadzi czerwonym (w jak
                najblizszym zasiegu Frytki).. no i teraz przyjmuje zaklady.. Kto pierwszy kogo
                bzyknie? Kenio Nowa, czy Fryta Nowego? (Fryta pewnie bedzie musiala stoczyc walke
                o Nowego z Madziorem, a moze i z Nowa? ;) ) hue hue... :)))))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka