Dodaj do ulubionych

Little Britain o-c-e-n-z-u-r-o-w-a-n-a przez TVP

27.04.07, 23:31
W BBC Prime o 21 mogli poazać nagiego faceta

w TVP po 23 musieli mu zamazać klejnoty :-)))

bardziej papiescy od papieża :-)))))))))))

ciekawe jak sobie poradzą z trzecią serią gdzie kobiety rozmawiają o
potencjalnych narzeczonych i pokazują sobie zdjęcia. ich penisów. :-)

albo jak pokażą panią w uzdrowisku spaloną w solarium, która stale biega nago
:-))))

ciekawe kiedy w programach o malarstwie o 3 w nocy zacieniują piersi i pośladki
Edytor zaawansowany
  • gen-italia 27.04.07, 23:54
    ifuvyhiruyh napisał:

    >
    > w TVP po 23 musieli mu zamazać klejnoty :-)))
    >


    no popatrz ile straciłeś, akurat to na co najbardziej czekałeś
  • oiwefucb 28.04.07, 00:06
    mam ten serial na dvd, a że jestem androgeniczny >cenzura< moje żeńskie i męskie
    >cenzura< jednocześnie

    chyba nie złapałeś mojego przesłania

    a teraz pomódl się za mnie

    pozdrawiam
    Emily Howard
  • 19adam48 28.04.07, 06:29
    dzieki penisom jesteście na
    świecie modlic sie do nich całować i kochac

    :)
  • dont_mess 28.04.07, 15:59
    ja bym powiedziala, ze przesadzili z godzina emisji, ale skoro juz przesadzili,
    to taki ciecia nie musialy miec miejsca..a poza tym po pierwszym odcinku
    wydawalo mi sie, ze dobrze trafili z tlumaczem...teraz mam wrazenie, ze on robi
    swoje troche na odp...i ten serial sporo na tym traci, a szkoda,bo ktos kto sie
    z nim zetknal po raz pierwszy w tej formie moze nie do konca to
    zrozumiec.pozdro, good day!
  • syriana 28.04.07, 16:06
    heh
    szukałam w programie ostatnio Little Britain i nie znalazłam
    już wiem dlaczego
    to mało powiedziane, że przesadzili z godziną emisji

    grrr...

    --
    Levi's
  • coffee.hell 30.04.07, 14:30
    >ciekawe jak sobie poradzą z trzecią serią gdzie kobiety rozmawiają o
    >potencjalnych narzeczonych i pokazują sobie zdjęcia. ich penisów. :-)

    jak ocenzurują te zdjęcia to w ogóle położą ten gag, więc niech lepiej od razu
    to wytną. niech wytną też wątek o księdzu geju z partnerem.

    zamiast tego niech zmontują i puszczą reportaż o świątyni opatrzności bożej i o
    tym jak polacy zamiast ratować szpitale ofiarnie łożą podatki na budowę budynku
    kościoła.
    później można ten materiał eksportować jako niezły polish joke, niech świat się
    śmieje
  • syriana 30.04.07, 14:35
    ee..

    gdzie tam o trzeciej serii myślicie, jak po drodze wakacje czyli świetny
    pretekst do wyrzucenia programu z ramówki i zapomnienia o nim na amen


    --
    Lou & Andy
  • cze67 31.05.07, 11:43
    coffee.hell napisał:
    niech wytną też wątek o księdzu geju z partnerem.

    Prorok, normalnie prorok.

    --
    My name is Lucypher
    Please take my hand
  • stefan_silna_wola 03.05.07, 13:10
    aaa!!!czekam na drugą serię, moja ulubiona( tylko szkota żal), a jak sobie
    pomyslę, co będzie z bubbles de vere w trzeciej :D:D:D, toż to dopiero będzie
    dylemat dla cenzora :D:D:D, większa pwierzchnia ekranu będzie zasłonięta niż
    odsłonięta:)
  • flojd2 04.05.07, 22:57
    Mimo wszytsko proponuje oryginał. Wieksza frajda. Jak ktos ma mozliwosc-
    oczywiscie;-)
  • tigerlily30 07.05.07, 10:00
    hej,
    niestety nie mając telewizji nie mam jak obejrzeć serialu w TVP 2. Ale chyba
    kupię DVD, bo cena jest raczej sprzyjająca.
    Czy możecie mi powiedzieć czy pierwsza seria rzeczywiście ma 8 odcinków? bo
    tyle jest na DVD wydanym przez BestFilm, a nie chciałabym kupować niepełnego
    wydania (2 seria u nich ma 6 odcinków)
    proszę o odpowiedź :-)
  • grimsrund 07.05.07, 18:11
    Pierwsza seria miała 8 odcinków, dwie kolejne po 6. W seriach 2 i 3 były też
    nienumerowane odcinki specjalne, ale wątpię czy dołożą je do naszych wydań,
    skoro nie ma ich nawet na angielskich wersjach DVD.
  • tigerlily30 08.05.07, 12:50
    Dzięki za odpowiedź.
    Czyli można kupować :), a bałam się że będzie to jakaś okrojona wersja (cena
    płytki 39,99 zł)
  • mlot_na_rozpustnice 12.05.07, 12:24
    a wczoraj co było? gdzie, pytam sie, była przebitka na schody w odessie z
    potiomkina, kiedy pietka zajmowal sie dzieckiem? nie wiem, czy widok wozka
    zjezdzajacego po schodach byl dla tvp zbyt drastyczny(hoho), czy tez wycieto to
    z powodow mniej lub bardziej ideologicznych, ale manipulacja jest.
  • stefan_silna_wola 26.05.07, 11:21
    i machina cenzury sie toczy.wzoraj ktos chyba przez przypadek uciął połowę
    skeczu z księdzem.Moherland.
  • fdhbrth 26.05.07, 14:08
    ej, no właśnie, nie było kochanka księdza, też księdza w lateksowej sutannie
    przy stoisku jedynego geja we wsi!!!

    no i babcia księdzu też nie mówiła że Daffyd potrzebuje porządnego h w dp! :-))))

    ale cenzura, po 22 godzinie, w 21 wieku, abonament na taką TVP to skandal
    i w ogóle TVP obraża tym ludzi, mając ich za idiotów nie potrafiących ocenić gagu

    a te wszystkie świętojebl... i tak nie oglądają tego serialu, więc nie byłyby
    zgorszone
  • confused.girl 26.05.07, 15:09
    kurcze, a ja się właśnie zastanawiałam czemu ten skecz z księdzem i gejem był
    taki marny:P
    Nie no to ładnie się wkurzyłam:/ Nie dość, że nadają LB w piątek o takiej
    godzinie, to jeszcze sobie wywalają co im się podoba:( Chyba jednak się skuszę
    na DVD. Czy ktoś wie jak sprawa się ma z tłumaczeniem? Lepsze niż w TVP?
  • stefan_silna_wola 26.05.07, 17:21
    nie wiem, nie miałem do czynienia z lb na dvd, ale wiem, że ten serial byłby o
    wiele lepszy bez jakiegokolwiek lektora.mysle, ze jakosc napisow jest tutaj
    troche mniejszej wagi, bardziej liczy sie to, ze mozna w koncu uslyszec, jak
    lucas i walliams zmieniaja głos wcielajac sie w rozne postacie
  • esquire 27.05.07, 09:09
    W przyszłym miesiącu Little Britain będzie nadawć BBC Prime więc można będzie pewnie zobaczyć wersję bez cenzury i w oryginale.
  • b0guslaw 29.05.07, 13:35
    Brak słów... :-/

    Zaprasza do dyskusji na www.littlebritain.pl

    Pozdrawiam!
  • ronron 31.05.07, 18:57
    Nie mam sie czym podniecac. Pare osob to prorokowalo zanim serial wystartowal ;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka