Dodaj do ulubionych

specjalista ds. obsługi klienta - pomóżcie

IP: 217.153.29.* 28.04.05, 12:33
Czym się konkretnie zajmuje? Tylko nie piszcie, proszę, że obsługą klienta, bo to wiem:) Na czym ta obsługa klienta polega? Np. w
szkole językowej. Czy ktoś z Was ma doświadczenie w pracy na takim stanowisku? Lubicie tę pracę? Daje wam satysfakcję? Można z
niej wyżyć? Co właściwie robicie? Odpowiadacie na telefony i korespondencję, czy jest coś jeszcze? Jakie programy komputerowe
trzeba znać? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Edytor zaawansowany
  • Gość: waw IP: 195.42.249.* 28.04.05, 14:18
    moze to byc recepcja, a moze to być przedstawiciel handlowy
  • Gość: Jaga B. IP: 217.153.29.* 28.04.05, 18:16
    Oj, aż tak?
  • Gość: Marta IP: *.aster.pl / *.aster.pl 28.04.05, 18:31
    Podam ci przykładowe obowiązki specjalisty w dziale obsługi klienta w firmie
    handlowej - przyjmowanie zamówień od klienta, wprowadzanie danych do systemu,
    fakturowanie, przyjmowanie i obsługa reklamacji, telefoniczny i pisemny kontakt
    z klientem
  • Gość: Jaga B. IP: 217.153.29.* 28.04.05, 18:38
    Czy to bardzo stresująca praca? Pewnie zalezy gdzie i w jakim zespole, ale czy generalnie jest ok, czy szkoda zdrowia i nerwów?
  • Gość: bbb IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.05, 22:43
    Świetnie trafiłaś:) Opowiem Ci co robi sekretarka/asystentka d.s. obsługi
    klienta w jednej z lepszych szkół językowych w Warszawie.

    -odbiera telefony i przedstawia ofertę.
    -przyjmuje klientów osobiscie
    -nadzoruje prace lektorów wspólnie z dyrektorem do spraw nauczania ( rozlicza
    ich z powierzonych zadań, przekazuje polecenia słuzbowe)
    -organizuje wyjazdy na szkolenia zagraniczne, współpracuje ze szkołami
    zagranicznymi i współtworzy ofertę.
    -obsługuje klientów biznesowych, podpisuje duże kontrakty, które szef tylko
    czyta i sugeruje ew. poprawki.
    -przyjmuje pieniądze za kursy, sciąga wierzytelności.
    -gromadzi dokumenty księgowe, rozlicza miesiąc i przekazuje je do księgowej.
    - rozlicza lektorów z wyrobionych godzin.
    -redaguje szkolnego newslettera
    - przeprowadza ankiety, robi setki statystyk
    -naprawia sprzety szkolne typu faks, xero, żaluzje itp.
    - dba o zaopatrzenie ośrodka w niezbędne materiały
    - ostatnio robi nową stronę firmy w HTML-u, żeby zasłuzyc na długo obiecany
    awans na specjalistę d.s. obsługi klienta.
    Oraz robi setki innych rzeczy , które w innych firmach robią dziesiątki
    pracowników.

    Mam nadzieję, że dało Ci to pewne wyobrażenie czego oczekiwac od tego typu
    pracy:)
    Pozdrawiam
  • Gość: Jaga B. IP: 217.153.29.* 29.04.05, 00:39
    Łooooo Jeeeezu!!!!!
    :////
    Początek listy był zachęcajacy, przy zepsutych żaluzjach zaschło mi w gardle z ważenia i podziwu, bo domyślam się, ze piszesz z własnego doświadczenia. Cóz, ciekawa praca:) Można zdoby wiele cennych umiejętności;)) Czy wynagrodzenie aby
    godziwe? Ech... Życzę jak najszybszego awansu na tego specjalistę! Ciekawe, jakie obowiązki czekają na Ciebie potem, strach się bać!
    Dzięki i powodzenia:)
    Pozdrawiam
  • 29.04.05, 09:50
    a ile zarabia ?
  • Gość: kita IP: 217.153.29.* 29.04.05, 12:44
    właśnie...??
  • 29.04.05, 23:42
    jaga, stanowisko mozna nazwac jak sie chce. pamietasz, dowcip o tej co chodzila
    od latarni do latarni i co jej wpisali milicjanci w rubryce zawod? daragowyj
    inzynier:-))))))
    czesto nazwy stanowisk bywaja bardzo mylace. wazne jest co masz robic. a tego
    tak mnaprawde dowiesz sie w praniu. bywaja firmy, gdzie ksiegowe sprzataja
    toalety po zakonczeniu prac ksiegowych.
  • Gość: bbb IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.05, 22:19
    Zarobki niestety nie są zbyt adekwatne do liczby wykonywanych czynności. Jakies
    2400 brutto plus skromna premia 2 razy do roku plus darmowy kurs angielskiego,
    na który nie mam czasu chodzić. Znam go słabiej niz jak zaczynałam pracę.
    Jedynym plusem jest stała umowa o prace, co z tego co słyszałam jest raczej
    żadkie w innych szkołach językowych.
  • 28.09.17, 11:50
    www.clientservice.pl/badania-jakosci-obslugi-klienta/ tu możesz poczytać. Bez dobrej jakości pracy nic nie zrobisz. Ludzie to nie roboty - są wrażliwi i reagują emocjonalnie. Jeśli jesteś zainteresowany, zapisz się na szkolenie. Zwłaszcza, jeśli chcesz pracować w obsłudze klienta.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.