szkolenie i praca jako monitor badań klinicznyc...

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • IP: *.visp.energis.pl

Interesuje mnie praca monitora badań klinicznych (CRA), nie jestem lekarzem ani farmaceutą ale mam wykształcenie biologiczne i niestety żadnego doświadczenia w tej dziedzinie. Wiem, że kilka firm w Warszawie prowadzi szkolenia n.t. wprowadzenie do monitoringu badań klinicznych. W obecnej pracy bywałem już na kilkudniowych szkoleniach i wiem, że oprócz użytecznych materiałów i paru ćwiczeń nie za wiele w tym czasie da się zrobić. Zastanawiam się więc czy firmy poszukujące CRA cenią sobie takie (w sumie dośc kosztowne) szkolenie. Jeżeli jest ważne żeby taki wpis w CV mieć to czy warto inwestować w droższe (bardziej profesjonalne?) szkolenia np w CRDA (ok 1800 zł) czy wystarczy cokolwiek np Kiecana (ok 1000 zł)? Wszelkie uwagi na temat pracy jako CRA również mile widziane. Znalazłem wątek dotyczący tego tematu w forum - zdrowie ale sprzed dwóch lat więc myślę, że w tym czasie wiele się zmieniło. Pozdrawiam
  • 03.01.06, 12:01 Odpowiedz
    podaj mi swojego maila to dam Ci kilka cennych wskazowek:)-CRA
  • 03.01.06, 12:36 Odpowiedz
    Puchatek7!A czy ja równiez moge prosic o wskazowki? Mail gazetowy. W tej samej
    sprawie :)Z gory bardzo dziekuje!Wszystkiego dobrego w nowym roku!
  • IP: 217.153.94.*

Gość: puchatek7 03.01.06, 12:40 Odpowiedz
    oki,zaraz pisze na: goniaaaa@gazeta.pl

Gość: puchatek7 03.01.06, 12:51 Odpowiedz
    Pracuje juz w monitoringu badan klinicznych od ponad roku,mam
    nadzieje ze moje wskazowki sie przydadza:-)

1.szkolenia
    Ja osobiscie nie zrobilam zadnego kursu ale wiem z doswiadczenia ze
    najlepsze sa kursy firmy CRDE. Jest rowniez kurs w firmie PAREXEL,z
    tym ze jest sporo drozszy ale trwa chyba z 2 mieisace(zajecia w
    soboty), po ukonczeniu kursu jedziesz z doswiadczonym monitorem na
    wizyte monitorujaca jako obserwator i jest spora szansa na