Dodaj do ulubionych

Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki?

05.03.09, 22:19
Kolejny durny pomysł urzędników. Gratulacje dla debili z UM Bytomia za taki
świetny pomysł jak dodanie kolejnego przejścia i kolejnych świateł na tej
drodze. Tego nawet za tej paskudnej komuny nie wymyślili.
Edytor zaawansowany
  • jacek_1004 05.03.09, 22:27
    "szpecąca kładka"

    Phi! To miasto całe jest szpetne.
    Żeby w ogóle oszczędzać kosztem bezpieczeństwa w tak newralgicznym miejsu, to już trza mieć tupet w tym magistracie. Że też w budżecie miasta nie ma na remont głupiej kładki... Kiedy w tym kraju będzie normalnie? Popatrze jak to miasto w ogóle wygląda, co tu się dzieje. Dawna perełka Górnego Śląska (tzw. mały Wiedeń) zniszczona przez dzikich polskich komunistów.
  • neptus 06.03.09, 00:12
    A mnie to bardzo cieszy! Teraz obchodzę pół miasta, żeby ominąć
    kładkę.
    --
    Anormalność przewlekła staje się normą. [Tadeusz Kotarbiński]
    Błękitny Pałac Neptus
  • fryderykus 06.03.09, 08:07
    lepsze byłoby przejście podziemne...po co korkować cetrum miasta?
    mam nadzieje że wrucą do tej obcji jak bedzie więcej pieniedzy, bo
    inaczej będą same trupy na tych światłach...
  • bosman_maly 06.03.09, 18:38
    Centrum miasta korkują samochody, nie piesi.
  • dyngos 06.03.09, 08:11
    rojberek napisała:

    > Kolejny durny pomysł urzędników. Gratulacje dla debili z UM
    Bytomia za taki
    > świetny pomysł jak dodanie kolejnego przejścia i kolejnych świateł
    na tej
    > drodze. Tego nawet za tej paskudnej komuny nie wymyślili.


    Tam w ogóle nie powinno być ruchu samochodowego, tylko przestrzeń
    piesza do dworca Autobusowego, taka jak na pl Kościuszki.

    Kładka/tunel przez tory przy dworcu i ruch samochodowy drugą stroną
    stacji.
    Przejezdni na około
    Miejscowi do komunikacji miejskiej
    Opornym, leniwym tyłkom - baty.
  • coss83 06.03.09, 09:08
    >Plac Wolskiego to jeden z najbardziej ruchliwych punktów miasta,
    >już teraz często zakorkowany, ale zdaniem urzędników nowe
    >rozwiązanie nie utrudni życia ani pieszym, ani kierowcom. Korki się
    >nie powiększą, a może nawet zmaleją.

    Przecież to trzeba mieć absolutne dysmózgowie, żeby liczyć że ktoś
    taką bzdurę kupi! Bezczelność i kpina w żywe oczy z mieszkańców
    Bytomia! Korki zmaleją od dodania dwóch przejść z sygnalizacją
    świetlną. Qwa. To ile ich będzie na odcinku 800 metrów na
    najbardziej ruchliwej ulicy Bytomia? Sześć?

    Korki od tego zmaleją! Jakby któryś urzędas z magistratu miał odwagę
    powiedzieć mi to w twarz, dostałby w ryj zanim zdążyłby mrugnąć.

    Normalnie krew mnie zalała.

    Koj zasłużył na tęgiego kopa, który ewakuuje go ze stołka.
    --
    Rzeczą najważniejszą na świecie jest wiedzieć, jak być własnością
    samego siebie.
  • dyngos 06.03.09, 10:15
    Można się zgodzić jeśli chodziłoby o obwodnice, ale tu jest mowa o
    centrum miasta, tutaj ruch samochodowy powinno dopasowywać się do
    ruchu pieszych - nie na opak.
  • coss83 06.03.09, 11:05
    Z punktu widzenia pieszego, pomysł jest jeszcze bardziej absurdalny!
    Obecnie można sobie w miarę komfortowo prejść kładką. Lepsze byłoby
    przejście podziemne, ale kładka też ok.

    Światła sprawią, że będzie się stało po 7 minut czekając aż się
    łaskawie zielone zapali.

    A jka znam Bytom, to przez pół doby będą mrugać żółte i próbując
    przejść będziesz się modlił, żeby jakiś pajac pędzący na złamanie
    karku cię nie rozjechał.

    Zaiste, modernizacja na miarę Burkina Faso.
    --
    Rzeczą najważniejszą na świecie jest wiedzieć, jak być własnością
    samego siebie.
  • k3pulg 06.03.09, 09:35
    Wielu narzeka na korki. Ja się z nich cieszę. Szoferzy wolniej jeżdżą, nie potrącą nikogo. Na miasto można popatrzeć, papierosa zapalić, pomilicja mandatu nie wlepi.
  • rysiekk111 07.03.09, 12:17
    choć lepiej oczywiście z odpowiednią sygnalizacją wymuszającą
    płynność.
    ogólnie temat uspokojenia ruchu jest obecnie najwazniejszy gdyż w
    mieście jest ono warunkiem bezpiecznego używania lekkich autek w
    stylo choćby Taty Nano
    --
    www.hummal.prv.pl
  • rysiekk111 07.03.09, 12:20
    Czy tak jak ci z Augustowa ( nawiasem mówiąc wyjątkowo ciężkie
    przypadki )bezmyślnie powtarzacie jakoby każde przejście musiało
    powodować korki ?
  • snurfik 09.03.09, 12:42
    Z taką ilością przejść, do tego włączanych przyciskiem - na pewno
    zielona fala ma sens?
    Bytomskie urzędasy łaskawie zwróciłyby uwagę na to że na ul.
    Wolskiego korkują się dwa pasy w kierunku K. Miarki a nie pas do
    skrętu na Zabrzańską! To jest wąska gardziel! Wystarczy zwężenie pod
    mostem i korek jest aż do Łużyckiej!Kto w Zarządzie Ruchu jest
    odpowiedzialny za badania, chciałbym poznać imię i nazwisko tej
    osoby, niech złoży podpis pod tymi bzdurami żeby było kogo pociągnąć
    do odpowiedzialności!
  • rysiekk111 10.03.09, 08:24
    musi w tym celu sięgać aż do skrzyżowania za tunelem. Jej
    wprowadzenie jest konieczne niezależnie od wprowadzenia dodatkowych
    przejść - oczywiście pod warunkiem że nie będą wzbudzane, bo to
    zaprzeczenie idei fali.
  • snurfik 10.03.09, 13:07
    no właśnie w tym tkwi problem: światła których nie da się
    zsynchronizować to Wrocławska (przy parku),
    Kolejowa/Wyczółkowskiego. Jeżeli miałoby być przejście z dworcowej
    do dworca to mamy już trzy na głównej(KRAJOWEJ)trasie.Ruch na nich
    jest niemały.
    Zielona Fala jest doskonałym pomysłem pod warunkiem że zostanie
    wprowadzona na wszystkich drogach wlotowych/wylotowych z miasta a
    więc: na "Pogodzie", Piłsudskiego, dalej(kierunek Wrocław):
    Wrocławska(kościół, więzienie(główne skrzyżowanie)
    Wrocławska/Chrzanowskiego , Wrocławska/ Łużycka itd
    kierunek Poznań: Piłsudskiego/Piekarska, Piłsudskiego/Strzelców
    Bytomskich, Strzeców Bytomskich (kościół) itd.
    No ale to wymyśliłem ja, szary obywatel. Natomiast mamy
    armię "znawców" w inżynierii ruchu którzy na każdy problem
    komunikacyjny (np. przejście na wrocławskiej koło BP) mają jedno
    rozwiązanie: wprowadzić sygnalizację. I za to im wszyscy płacicie.
    Tu trzeba kompetentnych osób i pomysłów a nie amatorszczyzny z lat
    90-tych.
  • rysiekk111 10.03.09, 18:15
    Niby dlaczego !?
    Faktem jest, że najlepiej wprowadzić z.falę gdzie się tylko da i
    jest potrzebna i to, że bez niej sygnalizacja MOŻE zaburzać płynność
    ruchu ( czasem wystarczyłyby wskaźniki czasu pozostałego do zmiany
    koloru - ich wprowadzenie jest niestety wciąż blokowane ).
    Analizując jednak omawiane miejsce to rzeczywiście z.fala powinna
    się zaczynać na Wrocławskiej już od skrzyżowania przy urz.skarbowym.
    Nie jest to jednak w 21 wieku awykonalne, nieprawdaż?
  • snurfik 11.03.09, 09:15
    No jak "niby dlaczego?": Bo to jest tylko i wyłącznie przejście dla
    pieszych (mówię o przejściu przy przystanku)! Zielona Fala zaczynała
    sie kiedyś od Arki Bożka a kończyła na Wesołym Miasteczku. Wiesz co
    ją "położyło"? Przejścia dla pieszych w Chorzowie!
    Podstawa to zlikwidować przejścia dla pieszych ze wzbudzaną
    sygnalizacją i ustawić światła tak, by jadąc 50km/h mieć "zielone"
    przez całe miasto. Czy to takie trudne? Ruszyć tyłki! zbadać
    natężenie ruchu o różnych porach, newralgiczne punkty, i wprowadzić
    zmiany w życie. Ciekawe czy Was - urzędasy - nie denerwuje stanie po
    południu w korku i nie chcielibyście tego zmienić...?
    Tu nie ma co czekać na cuda typu A1, nitka z tunelu tylko
    niezależnie brać się do roboty!
  • rysiekk111 11.03.09, 14:02
    kto powiedział, że przejście dla pieszych ma być wzbudzane ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka