Dodaj do ulubionych

Mom tahk sah moh yank tea - Sen o Vahrshavee :)

26.08.19, 09:58
Kilka dni temu, we środę na stadionie Narodowym zagrała Metallica. No fajnie, zacny band rockowy, dużo fanów.

Tyle, że w aby zrobić przyjemność warszawiakom, muzycy zagrali i ... hm, zaśpiewali Sen o Warszawie Czesława Niemena. Tak właściwie to - śpiewała głównie widownia. Tak czy owak, bardzo fajny pomysł mieli i przyjemność duża.

Na fejsbuku natomiast krąży - nie wiem czy prawdziwy czy fejkowy transkrypt tekstu którego używali muzycy. Stąd też powstał natychmiast "trynd" abbey vsheestkoh transkreebovach Allah Metallica :D

Edytor zaawansowany
  • maria421 26.08.19, 10:05
    Cudne! :-)
  • xurek 26.08.19, 11:46
    :)

    --
    czasem myslisz ze to nie On, a to wlasnie Kameleon, the wonderful bad boy!
  • xurek 26.08.19, 11:49
    sa-bav-neh

    --
    czasem myslisz ze to nie On, a to wlasnie Kameleon, the wonderful bad boy!
  • roseanne 26.08.19, 14:14
    Veedzalam, quurtshe bladee

    --
    co bylo to bylo
    co moze byc jest
    a bedzie to co bedzie
  • ertes 26.08.19, 14:37
    W Czechach śpiewali Jozin z Bazin.
    Ale myślę że Czesi nie dostali pierdolca z tego powodu
  • stokrotna 26.08.19, 14:39
    Hehehe, Ertes ma jet lag :D
  • ertes 26.08.19, 15:01
    Jaki jet lag? Za krotko a poza tym nie przestawialem sie wiec nie mam
  • stokrotna 26.08.19, 17:52
    ... czy co by to było, co wszyscy znają i mogą śpiewać?

    A we Francji?
    W Helsinkach...

    Qurdeh, pshestrah sheila hmm shehyn
  • maria421 26.08.19, 18:35
    Ania... dawno tak sie nie usmialam :-)
  • stokrotna 26.08.19, 23:50
    .... ssiusiałam się... :D Oszmatkobosco, kobity... litości ...



    ania_2000 napisała:

    > hehehe
    >
    > ja to znalam w druga strone

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka