Dodaj do ulubionych

alfa 146 boxer + gaz

19.07.05, 14:13
mysle o zalozeniu gazu. jak wyglada polaczenie alfa 146 1,6 boxer z '95 z
gazem?? zdae egzamin??
Edytor zaawansowany
  • piotrek146 20.07.05, 06:56
    Zdaje egzamin, mam alfe 146 wprawdzie 1.4 boxer, kupiłem ją z założoną
    instalacją gazową i jest ok. Jeśli jesteś z Krakowa lub okolic mogę polecić Ci
    dobrą firmę montującą instalacje gazowe.

    pzdr
    piotrek
  • jdziuba 30.10.05, 21:56
    ja właśnie nabyłem alfe 146 boxer z gazem i cieszyłem sie nią 1 dzień zatarłem
    silnik na panewkach wał przeskoczył czy coś takiego ty też miałeś taką wpadke i
    ile juz masz gaz może dałbyś mi jakieś rady z eksploatowaniem tego auta na gazie
  • jdziuba 30.10.05, 22:00
    jak ktoś ma alfe silnik boxer z gazem niech mi napisze czy są duże problemy z
    tymi silnikami na gaz czy tylko mnie taki pech spotkał że po kupnie samochodu
    nasieszyłem sie kilka godzin bo sie silnik zatarł <miał olej na pewno>czekam na
    odpowiedz pomóżcie
  • grisza197 20.07.05, 11:01
    Ja tez mam 146 1,6 boxer ,mam instalacje wlożoną i nie narzekam, co prawda jest
    troche słabszy niż na benzynce ale koszt rekompensuje chyba mniejszą moc.
    pozdrawiam grisza
  • mariusz146 21.07.05, 20:49
    czy masz u siebie sekwencje?
  • de_silva 21.07.05, 14:45
    Moja rada: wybierz dobrego gazownika, choc to zadanie naprawdne nielatwe,
    polecam np. firme Czakram. Zestrojenie instalacji z komputerem silnika to
    nielada sztuka i jak sie uda to bedziesz zadowolony. Ja w miare jestem choc
    zaluje ze to nie ja mialem mozliwosc byc uzytkownikiem zagazowujacym moj
    egzemlarz (zrobil to poprzedni wlasciciel).
  • bastunio 21.07.05, 20:18
    Witam!
    Ja co prawda mam 145, ale też boxer i również 1.6.
    Raczej nie miałem żadnych problemów, trochę mi tylko więcej oleju bierze, no i
    jest dużo słabsza, ale za to połowę tańsza!!! ;-)
    --
    SeBastunio
  • bastunio 21.07.05, 20:20
    Aha!
    Ja montowałem w Krakowie, w FUGAZI - Lindego 5.
    Polecam, bo jak na razie wszystko chodzi super, a jak robię jakieś drobne
    naprawy (np. wymiana filtra gazu), to mnie bardzo oszczędnie kasują za usługę.
    --
    SeBastunio
  • mariusz146 21.07.05, 20:51
    jaka instalacje radzisz, wystarczy z komputerem, czy koniecznie sekwencja?
  • grabo_s 21.07.05, 21:11
    dzis jezdzilem i pytalem za ile mi zaloza. Sekwencyjny za 3200 , a zwykly za
    1850 zbiornik w kole oczywiscie. teraz zastanawiam sie co włozyc.wolalbym
    sekwencyjny oczywiscie,ale troche drogo. co prawda robie co namnie 1000 km
    miesiecznie wiec za jakis czas sie zwroci.
    Szkoda mi ją gazowac:( ale puki co jeszcze nie pracuje,wiec troche mnie zjada
    paliwo.A spokojnie jezdzic takim autkiem.....hehe chyba nie da rady. sami
    zreszta wiecie:)
  • bastunio 21.07.05, 23:51
    mariusz146 napisał:

    > jaka instalacje radzisz, wystarczy z komputerem, czy koniecznie sekwencja?

    oczywiście, że sekwencja jest najlepsza, ale ja mam II generację - z komputerem
    i nie jest źle.

    --
    SeBastunio
  • ane3ka 08.08.05, 12:36
    A gdzie w Wawie? Ktos robil? Albo wie gdzie powinnam sie zglosic? Nie chce tego
    spier... :(
  • rudeboy777 17.10.05, 17:49
    witam, własnie mam zamiar kupic ar 145 boxer 1,6 z instalacją gazową i tu
    pojawia się pytanie - na co mam zwrócić szczególna uwagę przy zakupie tego
    auta ? czy cena 9900 pln za rocznik 97 o przebiegu 125 ts km to nie za mało ?
  • rudeboy777 17.10.05, 23:15
    dzieks za odpowiedz
    jednak zwazajac na to co powiedzial ostatnio niejaki mr Chavez bedacy
    prezydentem Wenezueli to zagazowanie czeka wszystkie samochody ;]
  • rafal.gtv 18.10.05, 10:44
    Prezydent Hugo Chaves jest skorumpowanym idiotą , doprowadzającym swój skądinąd
    piękny kraj do standardów sprzed kilku pokoleń.... Zamiast pieprzyć głupoty
    może jesnym skinieniem łapy nakazać modyfikację swoich rafinerii...
    --
    rafal.gtv
    Alfa Romeo Forum
  • rudeboy777 18.10.05, 23:28
    ale nie tylko chavez o tym wspomnia poprostu za duzo konsumujemy paliw plynnych
    przy optymistycznych prognozach poziomu konsumpcji ropy i jej pochodnych to juz
    w 2030 bedziemy poruszac sie w autach na alternatywne paliwa to tak na
    marginesie forum poswieconego pieknym samochodom jakim sa ar
  • rafal.gtv 18.10.05, 23:33
    > przy optymistycznych prognozach poziomu konsumpcji ropy i jej pochodnych to
    juz
    >
    > w 2030 bedziemy poruszac sie w autach na alternatywne paliwa /ciach

    To też bzdura , rozpowszechnianiem której koncerny paliwowe tworzą sobie alibi
    na zachłanność.
    Ropki starczy jeszce na dużo dłuzej :)
    --
    rafal.gtv
    Alfa Romeo Forum
  • rudeboy777 19.10.05, 00:35
    pozywiom obaczym jak to mowia nasi sasiedzi z obwodu kaliningradzkiego

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka