Dodaj do ulubionych

Glosowanie

26.09.06, 14:37
Proponuje glosowanie. Kto uwaza ze powinienem stad zniknac? Niech zadecyduje
ogol ku chwale demokracji :)
Edytor zaawansowany
  • bedboys 26.09.06, 14:46
    - jestem za pozostaniem streetfighter69 na tym forum !!!!

    Uzasadnienie:
    Uważam że wnosi dużo dobrego do tego forum, zamieszcza tematy które dotyczą
    całej motoryzacji a nie tylko awarii i sposobu ich usówania oraz rad i porad w
    sprawach AR. A spory i kłutnie były wielokrotnie nie przez niego sprowokowane -
    oto moje zdanie i mój głos !!!!!!
  • peter775 26.09.06, 14:54
    jestem za ugodowym pozegnaniem.
    Bedboys-to nie ogolne forum motoryzacyjne o "calej motoryzacji" (takich jest
    wiele) ale forum -jak sama nazwa wskazuje uzytkownikow AR. Wiec jak to
    napisales awarie, sposoby ich usuwania, pytania i spostrzezenia nt samochodow
    tej marki sa tu jak najbardziej na miejscu. Bo jak nie tu to gdzie?
  • mumio2000 26.09.06, 15:15
    usunąc bedboysa też:))))
  • janioj 26.09.06, 15:17
    Ja, jak to już wielokrotnie wyraziłem, uważam, że wszystko powinno mieć swoje
    miejce i czas, "a, kościół nie jest odpowiednim miejscem do szerzenia herezji".

    --
    Pozdrawiam
    janio
  • kacper80 26.09.06, 16:50
    > Uważam że wnosi dużo dobrego do tego forum, zamieszcza tematy które dotyczą
    > całej motoryzacji a nie tylko awarii


    dla Streetfightera cała motoryzacja zaczyna się i kończy na BMW (nie
    zauważyłeś??), ale ciągnie gościa do Alfy na co najlepszym dowodem jest jego
    pobyt na tym forum
  • alces1 26.09.06, 15:19
    Oddam swój głos pod warunkiem, że ustalisz jakieś zasady. Np. czas trwania
    głosowania, a przede wszystkim to, że zastosujesz się do jego wyniku. Wyrażam
    też nadzieję, że faktycznie będzie to demokratyczne głosowanie, bez rasowania
    wyników... No więc?
  • maliek 26.09.06, 15:21
    Zostań. Jak opanuję który model z jakiego roku to E coś tam bo jak na razie to
    jest to dla mnie czarna magia to podyskutuję na jeden z Towich tematów.
  • maciek1972a 26.09.06, 15:24
    Jak tam nie zabieram głosu w tych przepychankach słownych ale jak dla mnie to
    street może zostać. Niech podpisze weksel ... ;)
    --
    Maciek
  • streetfighter69 26.09.06, 15:33
    Głosowanie trwa do konca tygodnia czyli do niedzieli godz. powiedzmy 18.00. W
    niedziele podliczamy wyniki. Z mojej strony "rasowania" wynikow na pewno nie
    bedzie. Zreszta Rafal moze czuwac nad tym aby obecni uzytkownicy nie zakladali
    nowych kont dla potrzeb glosowania. Wyniki glosowania musza byc oczywiscie
    uszanowane obustronnie.
    A weksla - jako dokumentu niezgodnego z konstytucja naszego kraju - nie
    podpisze :)
    Acha, w glosowaniu prosze o jasne tak lub nie - zeby nie bylo pozniej
    spekulacji i interpretacji.
  • nicolaromeo 26.09.06, 15:33
    Street Ciebie do reszty pogieło. Za dużo TVN 24 :)
  • cysiekk1 26.09.06, 15:35
    "Naprawmy" streeta, przeciagnijmy na swoja strone i nich zostanie;)
  • nicolaromeo 26.09.06, 15:40
    A może Ty z PiSu i przeżywasz rozpad koalicji?
  • alcol 26.09.06, 15:44
    Dobra - możesz zostać ;) , ale jak zaczniesz pisać znowu jakieś farmazony albo
    teksty w stylu kolosagorskiego to wtedy zdecydowanie VETO! - oka?
  • mumio2000 26.09.06, 15:52
    Zostan, po warunkiem, ze nie bedziesz opowiadal o niemieckiej motoryzacji, a
    zamiast tego opowiesz nam o swojej dziewczynie, moze podeslesz jakies zdjęcia,
    coś takiego. Ogólnie: przyblizysz nam siebie, ale bez dresu i czapki z daszkiem
    ale w takiej wersji soft, domowej, przyjaznej.
  • rafal.gtv 26.09.06, 16:10
    Street...- no co ty ???
    A gdzie ci będzie lepiej , jak nie tu ???????????
    --
    rafal.gtv
    Alfa Romeo Forum
  • adam.kula 26.09.06, 20:41
    Rafał... w skali 1 do 10 ... u mnie masz 15
  • alfamaniak 26.09.06, 23:52
    hehe, tutaj juz go wszyscy znają;))
  • voivod696 26.09.06, 16:30
    Wypowiedziałem się raz w poście założonym przez Pana streetfighter69 zaraz na początku jego działalności. Grzecznie przedstawiłem swój punkt widzenia w zamian otrzymałem stek wyzwisk. Od tego czasu staram się nie mieć z tym osobnikiem za wiele wspólnego.
    Jestem za usunięciem go z tego forum.
    Zdecydowane NIE.
  • streetfighter69 26.09.06, 16:43
    Voivod, cytuje: "voivod, twoja wypowiedz to jasny dowod na to ze rozumowanie
    indukcyjne nie jest twoja mocna strona :)"

    O ten STEK WYZWISK ci chodzi? To faktycznie wrazliwy z ciebie chlop. Naprawde
    nie chcialem cie urazic. Sorry.
  • voivod696 26.09.06, 19:33
    Zdanie wyrwane z kontekstu. Nie dyskutuje z Panem streetfighter69.
    Podtrzymuje swoje NIE dla streetfighter69
  • streetfighter69 26.09.06, 19:36
    Szkoda tylko ze w ten sam sposob nie krytykujesz steku wyzwisk rzucanych pod
    moim adresem przez uzytkownikow AR piszacych na tym forum. Zakrawa to na
    totalna stronniczosc. Pewnie gdybym mial Alfe i zachowywal sie tak samo jak sie
    zachowuje to bylbys dla mnie o wiele bardziej laskawy :)
    Ale dziekuje za glos na NIE - poki co jestes w zdecydowanej mniejszosci :)
  • mrdata 26.09.06, 18:28
    Prosic zebys zostal to cie nie bede, bo od tego sie w glowce moze przewrocic i
    jeszcze nie daj Boze pomyslisz sobie, ze jestes golden boyem tego forum. Ale
    powodow do Twojego z niego wypadu z zadnej mierze nie widze...

    Pozdrawiam, Marcin

    ps. Jak wyjdzie na "zostan" to zastanow sie nad szybkim startem - wybory tuz tuz
  • s.straszewski 26.09.06, 18:54
    Uliczniku, zostan. Osobiscie chyba tesknilbym za Toba ;) :P
  • rav145 26.09.06, 20:59
    To głosowanie jest żałosne!

    Street: Wiedz że nic do Ciebie nie mam, a nawet uważam że w realu pewnie spoko z
    Ciebie gość. Czasem przyszło nam się podroczyć, acz uważam, że ostatnim postem
    trochę spierdoliłeś sprawę. Nie oczekiwałem nawet przeprosin bo tego się nie
    praktykuje w netcie, ale miło byłem zaskoczony, że zdobyłeś się na to? Choćby
    dlatego, że jak mniemam, dotarło do Ciebie iż nie jestem Tobie anty, a wręcz
    przeciwnie.
    Ponieważ nie chcę psuć zabawy moim "towarzyszom" z tego forum, nie powiem
    "odejdź", a zrobię to sam. Tylko proszę, nie daj sobie wejść w dupę koledze
    klocekgorskiemu. To jest jakiś kretyn! Tego gościa to ja naprawdę nie rozumiem.

    Pozd_rav145_iam i 3majcie się chłopczęta i dziewczęta. Mnie tu dość ;) lorelaj!

  • streetfighter69 26.09.06, 21:11
    Rav, ostatnio dales mi do wiwatu wiec pewnie bylem niemily. Wyznaje w zyciu
    zasade zeby nikogo bezpodstawnie nie obrazac, nawet jesli ktos ma inne niz ja
    poglady. Kilka twoich postow sprowokowalo mnie do zanizenia poziomu, co nie
    jest zgodne z moimi zasadami. Dlatego nie skierowalem przeprosin w twoja
    strone. Mam co do Ciebie mieszane odczucia, ale tez mysle ze w realu pewnie
    bysmy sie dogadali :) Moze kiedys spotkamy sie gdzies na zlocie, wychylimy
    browara i bedzie spoko. A tymczasem lorelaj!
    PS. Nie rozumiem dlaczego mialbys odchodzic z forum?? Przeciez jestes Alfisti,
    nie?
  • rav145 26.09.06, 21:33
    :)

    wiedziałem że idzie się z Tobą dogadać!
    Nie odchodzę, po prostu zawieszam głos na tym forum. Będę śledził oczywiście
    różne interesujące mnie wątki, ale ponieważ nie znoszę chamstwa, uważam że nie
    powinienem brać udziału w głupich dyskusjach, które drastycznie zaniżają poziom
    użytkowników tego forum. I to wcale nie za Twoją sprawą Street. Choć czasami i
    tak bywało ;) lorelaj! rav145
  • piotrcar 26.09.06, 21:27
    Hehe.Street chyba bardzo lubi nasze forum ALF...Cos go do nas ciagnie.Wie ze
    z 'ALFISTAMI' nie ma zartow:))))Mozesz zostac tylko troche 'RESPEKTU'...
  • streetfighter69 26.09.06, 21:30
    > Mozesz zostac tylko troche 'RESPEKTU'...

    Byloby milo gdyby to dzialalo w obie strony :)
  • selespeed1 26.09.06, 21:34
    Zostań street. Mnie też co niektórzy wróżyli wylotkę "po znajomościach" za
    krytykę tego czy owego,może nieraz ostrą ,może i zbyt ostrą dla bardziej
    wrażliwych....
    trzymaj się ciepło
    Paweł-Poznań
  • k.borsuk 26.09.06, 21:41
    To glosowanie to kretynstwo, nikt nie ma prawa odbierac drugiej osobie wolnego
    wyrazania mysli.

    POzdrawiam
    Krzysiek
  • piotrcar 26.09.06, 21:47
    Wiesz street o ile pamietam to ty wyzwales mnie jako pierwszy...
  • streetfighter69 26.09.06, 23:23
    > Wiesz street o ile pamietam to ty wyzwales mnie jako pierwszy...

    Jesli tak to przepraszam. Na pewno nie mialem zamiaru cie urazic ale byc moze w
    ferworze dyskusji tak sie stalo. Nie robie tego specjalnie.
  • peter775 26.09.06, 23:47
    Street, w koncu przestales sie wyglupiac, piszesz jak czlowiek, wywolujesz tez
    ludzkie reakcje wiec sam powiedz, po co to bylo? Nie lepiej tak jak jest? We
    wspolnym poszanowaniu?
  • streetfighter69 27.09.06, 00:00
    > Street, w koncu przestales sie wyglupiac, piszesz jak czlowiek, wywolujesz
    tez
    > ludzkie reakcje wiec sam powiedz, po co to bylo? Nie lepiej tak jak jest? We
    > wspolnym poszanowaniu?

    Jasne ze lepiej. Przeciez jestem normalnym gosciem, nie lubie chamstwa i nikogo
    bez powodu nie obrazam. Jezdze BMW a wiec jestem Bardzo Milym Wlascicielem :)
  • alfamaniak 27.09.06, 00:04
    Street..., widzę, że jak chcesz, to potrafisz byc miły:)) Jestem za pozostaniem
    Twoim na tym forum, bo myslę ze niegłupi z Ciebie gość, tylko po prostu jako
    fan niemieckiej myśli motoryzacyjnej powinieneś spróbować zrozumieć jedną
    rzecz: posiadacze aut marki Alfa Romeo są ze swoimi samochodami związani
    bardziej emocjonalnie, niż posiadacze... hmmm, innych aut, więc nie dziw się,
    że każda kontrowersyjna wypowiedź bedzie od razu ostro skrytykowana... Z
    drugiej strony biorąc powyższe pod uwagę nie prowokuj, a wszystko będzie cacy:))

    Pozdrowienia
  • biedziak1 27.09.06, 08:57
    Witam
    Uważam, że kolega Street, pomimo różnych swoich opinii, które kłucą się ze
    zdaniem części forumowiczów, jak najbardziej szanuje marke Alfa Romeo, traktując
    ją jako potencjalną rywalke swojej miłości jaką jest Bmw. Mnie osobiście obie
    marki pasjonują, wybrałem Alfe i wyboru nie żaluje. Jeśli wszyscy mieliby się
    opierac na plotkarskich opiniach, że Alfy się psują, a Bmw podrożują tylko
    dresiarze, to nawet afliści poruszaliby się teraz np Oplem. Trzeba łamać
    stereotypy i do tego właśnie przyczynia sie Street, a swoje komentarze pisze
    inteligentnie i nieraz to on był atakowany w prostacki sposób przez
    "kulturalnych" Alfistów.Według mnie jak najbardziej powinien zostać i prowadzić
    dyskusje - po to są fora.
    pozdrawiam.
  • streetfighter69 27.09.06, 09:58
    Szczerze mowiac dla mnie idealnie byloby gdybym Alfa (np. 156/147) jezdzil
    sluzbowo a prywatnie BMW :) Bo tak naprawde juz od wielu lat kupuje tylko te
    dwie marki. Ale moje AR zdecydowanie bardziej daly mi do wiwatu niz moje
    Bawarki, dlatego obecnie postawilem na Bardzo Madry Wybor :) I tez nie zaluje.
    Alfy podobaja mi sie jak wiekszosci osob posiadajacych dobry gust, ale BMW -
    choc zupelnie inne stylowo - podobaja mi sie nie mniej. Dlatego moze nie mam
    tak wielkiego dylematu jak wiekszosc z Was, bo dla Was jest tylko AR a potem
    dlugo dlugo nic :)
  • mumio2000 27.09.06, 10:26
    Ktoś tutaj pisał, ze głosowanie to kretyństwo, bo nie mozna czlowieka wolnego
    pozbawiac prawa głosu. Pewnie, racja. Z tym, że jest to forum użytkowników
    samochodów alfa romeo, a nie forum udowadniania, ze Bedziesz Mial Wydatki to
    lepsze auta od alfy. A ku temu zmierzają wypowiedzi Streeta. Wątek BMW i AR
    nieustannie sie tu przewija. Skoro nie mozna pozbawiac prawa głosu, zaprosmy
    tutaj wielbicieli kamazów, mitusbishi, meroli, żeby nas przekonywali, ze ich
    maszyny są lepsze a alfy się psują. Co wtedy zostanie z forum użytkowników alfy
    romeo?
  • streetfighter69 27.09.06, 10:38
    mumio, nie badz egoista. na forum jest mnostwo watkow, wystarczy ze bedziesz
    sledzic te ktore cie interesuja a inne typu "o motoryzacji po godzinach" sobie
    odpuscisz. zastanawia mnie po co wypowiadasz sie w zakladanych przeze mnie
    topicach skoro na forum jest tyle ciekawszech z twojego punktu widzenia
    tematow...
  • mumio2000 27.09.06, 11:49
    czyli nie odpuscisz.. będziesz nas katował tym BMW. No trudno. Może powiesz cos
    o sobie? dlaczego streetfighter? Jestes taki ostry na światłach? dajesz czadu i
    palisz gumy? Dlaczego 69? To twoja ulubiona pozycja seksualna? Na tylnej
    kanapie beemki? Czy to jakas liczba kabalistyczna, cos oznacza?
  • streetfighter69 27.09.06, 12:51
    > dlaczego streetfighter?

    Pozostalo z czasow kiedy ostro jezdzilem na scigaczach :) Wtedy bylem mlody i
    glupi, wariat drogowy nie opuszczal mnie ani na chwile. Teraz troche sie
    zmienilo, dojrzalem i zrozumialem ze ulice to nie jest miejsce na takie zabawy.
    Samochodami spod swiatel raczej sie nie scigam, wogole raczej nie scigam sie w
    ruchu ulicznym, za duzo ludzi juz w ten sposob zginelo. Oczywiscie zdarzy sie
    czasem jakis maly "kill" ale to tylko tak aby komus nosa utrzec, zwlaszcza
    takim co mysla ze stara beta to juz nic nie potrafi. Na mojego tdsa kilku
    cwaniakow sie nacielo, w tym jeden z czarnej AR 156 2.0TS :)

    > dajesz czadu i palisz gumy?

    Ewentualnie na zlotach majac dwa komplety zapasowych gum na stalowej feldze :)
    Ale w obecnym aucie mam skrzynie automat wiec szkoda mi ja nadwyrezac w ten
    sposob. Natomiast bardzo lubie drifting, pozyczam czasem od kumpla fajna E30-
    tke po swapie na 3.0 R6 podrasowana do 260KM. To jest jazda! Ten silnik wyrywa
    kierownice z rak :)

    Dlaczego 69?

    Adres domu :) A przy okazji pozycja tez niczego sobie :D

    > Na tylnej kanapie beemki?

    Jak jest odpowiednie towarzystwo to kazde miejsce jest dobre :)

    OK. To moze teraz ty sie zaprezentuj :P
  • alces1 28.09.06, 13:36
    Przecież Ty nie jeździsz TDSem, lecz sześciocylindrowym benzyniakiem... Co do
    tej 156, co to ją pogoniłeś, to albo kierowca był niedzielny, albo zamienił
    znaczek 1.6 na 2.0:)
    Przejdźmy jednak do tematu tego wątku. Tak sobie troszkę poobserwowałem i
    własnym oczom nie wierzę! Skąd u Ciebie tak metamorfoza? A może to zagrywka
    znana głównie z polskiej sceny politycznej - podlizywanie się wyborcom?
    Hm... może i będę naiwny - co się wkrótce okaże, ale dam Ci kredyt zaufania, pod
    warunkiem, że nie będziesz tutaj udowaniał wyższości jednej marki nad drugą, ze
    szczególnym uwzględnieniem BMW <-> AR, nie będziesz też tworzył prowokacyjnych
    wątków. Nie każę Ci wielbić Alfę, ale oczekuję szacunku zarówno dla samej marki
    jak i właścicieli pojazdów spod tego znaczka. Jeśli tak będzie, to OK, nie mam
    nic przeciwko, bo jak sam zapewne zauważyłeś, dotychczas konwersacje polegały
    głównie na beznadziejnym udowadnianiu sobie nawzajem: Ty wmawiałeś nam, że AR
    jest ble, a my Tobie, że BMW to samochód dresów i mafii, a przecież nie po to
    spotykamy się na tym forum. To chyba wszystko z mojej strony. Jeśli będziesz
    pisał sensownie, oczywiście wejdę w polemikę z Tobą, bo napewno czegoś ciekawego
    się dowiem, jeśli jednak zaczniesz swoje słynne już wywody, to sorry, ale z
    mojej strony czeka Cię totalna olewka. A póki co pozdrawiam i życzę miłego
    podliczania głosów;)
  • streetfighter69 28.09.06, 18:04
    >Przecież Ty nie jeździsz TDSem, lecz sześciocylindrowym benzyniakiem...

    Ale poprzednio jezdzilem E36 325 TDS Touring :)

    >Co do tej 156, co to ją pogoniłeś, to albo kierowca był niedzielny, albo
    >zamienił znaczek 1.6 na 2.0:)

    Oj zdziwilbys sie :) Auto bylo po mocnym chipie - 175KM i 365Nm - skrzynia
    manual. Chodzilo jak burza. Ustawialem sie z kumplami na spoty i nawet 328i
    mialo problemy... A kierowcy niedzielni nie byli bo znam ich dobrze i wiem jak
    jezdza :) Tylko ze silnik w moim TDS byla malina, jak nowy.

    >Skąd u Ciebie tak metamorfoza?

    Ogolnie taki jestem. Mily, przyjazny gosc - do czasu az ktos nie podniesie mi
    cisnienia ;)

    >podlizywanie się wyborcom?

    Nigdy w zyciu nikomu sie nie podlizywalem i nie zamierzam tego robic. Mam
    twardy kregoslup i swoje zdanie, ktore zmieniam tylko wtedy gdy ktos udowodni
    mi ze w czyms nie mam racji.

    >nie będziesz tutaj udowaniał wyższości jednej marki nad drugą, ze szczególnym
    >uwzględnieniem BMW <-> AR

    BMW i AR to marki ktore spokojnie mozna porownywac, chociazby ze wzgledu na -
    jak to ladnie ujal Rafal.Gtv - pozycjonowanie marki. Nie widze nic zlego w
    porownaniach, natomiast bede unikal sformulowan z ktorych wynika ze Alfa jest
    beee :) Lubie obie marki, naprawde, ale wiekszym zaufaniem darze BMW - dlatego
    to wlasnie Bawarka sie poruszam obecnie.

    >A póki co pozdrawiam i życzę miłego podliczania głosów;)

    W zasadzie nie ma co podliczac! 95% forumowiczow chce zebym zostal :) I bardzo
    sie ciesze ze nie budze jednak samych negatywnych emocji ;)
  • adam.kula 27.09.06, 12:11
    pomieścimy się jakoś
  • robert.rudnik666 27.09.06, 12:38
    powstrzymuje się od głosu:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka