Dodaj do ulubionych

chcę kupić Alfę 156 - szukam porady

20.10.06, 22:57
Chcę kupić Alfę 156, rok 1998-1999.
Niestety nie mam doświadczenia z Alfami.
Zaznaczam, że mam rodzinę i nie ma to być samochód tylko do szybkiej jazdy i zabawy.
Na co powinienem zwrócić uwage przy kupnie? Pewnie ten model ma jakieś szczególne punkty do sprawdzenia.
Mam tylko nadzieje, że nie stwierdzicie, że dla rodziny powinienem sobie odpuscić Alfę ;)

ppmw
Edytor zaawansowany
  • marcins737 20.10.06, 23:46
    silnik - rozrząd , wariator
    osprzęt - przepływomierz , silnik krokowy
    zawieszenia - wachacze , łączniki stabilizatora , maglownica
    szczelność skrzyni biegów

znam pewien egzemplarz do sprzedania - byłem jego właścicielem i dałem w
    rozliczeniu za inne nowsze auto - autentyczny przebieg ok 90tys km rozrząd
    wymieniony przy 67000 (jeździłem nim do 16 IX tego roku)

kliknij na link:

www.allegro.pl/item131525388__alfa_romeo_156_sportwagon_2_0_ts_od_1_00_.html
    jak dobrze ponegocjujesz powinni ją oddać nawet za 20000 zł - chwilowy
    właściciel to żaden alfista lecz zamozny gość który wziął to auto w rozliczeniu
    przy sprzedaży droższego auta , dodam iż auto bezwypadkowe i z polskiego salonu

• ppmw 22.10.06, 17:18
    Ale.. powinienem to wszystko sprawdzić jednak w serwisie?
    Nie jestem totalnym ignorantem motoryzacyjnym i we wszystkich poprzednich samochodach, wymieniałem (lub naprawiałem) większość sam. Oczywiście do granic moich możliwości, czasami ogranicza mnie brak sprzetu, no... a poza tym moja praca polega głównie na siedzeniu przy kompie lub w laboratorium i logiczne, że brak doswiadczenia też mnie ogranicza. Jednak motoryzacja to jedna z moich pasji.
    Ale jak mam zainwestować w Alfę, a bedzie to mój jedyny rodzinny samochód to chciałbym mieć choć cień pewności, że będe mógł jeździć bez kłopotów (nie chodzi mi oczywiście o samochód bezawaryjny, bo nie znam takiego - choć może właściciele BMW maja inne zdanie na ten temat ;))