08.12.15, 12:04
Chcę kupić w prezencie, jakieś rady? co kupić? Sugestie? jestem zielony w temacie jak groszek konserwowy...

--
Frank
Edytor zaawansowany
  • bassooner 08.12.15, 12:50
    jestem zielony w temacie jak groszek konserwowy...

ja też... natomiast coś tam wiem na temat lunet... tzn. że lunetą na słońce patrzy się dwa razy...

raz okiem lewym a drugi raz okiem prawym...
    --
    www.berbela.com/
  • simr1979 08.12.15, 12:53
    Najpierw upewnij się, czy obdarowany w ogóle może patrzeć przez lornetkę - są tacy, np. ja, którzy nie mogą (chyba że zamkną na tą okoliczność jedno oko) ;-)
  • bassooner 08.12.15, 13:10
    simr1979 napisał:

> Najpierw upewnij się, czy obdarowany w ogóle może patrzeć przez lornetkę - są t
    > acy, np. ja, którzy nie mogą (chyba że zamkną na tą okoliczność jedno oko) ;-)

______________________________________________________________________________
    i wtedy jak najbardziej w grę wchodzi luneta... tylko o tym słońcu pamiętaj ;-)

_
    --
    www.berbela.com/
  • franek-b 09.12.15, 16:41
    po tym co napisałeś, już na pewno nie zapomnę :-)

--
    Frank
  • sven_b 08.12.15, 17:24
    Ja również nie znam się na lornetkach, ale wyobrażam sobie, że dobry sprzęt to taki, przez który widzę jak Arnold w Terminatorze 1. Mam obiekt, jego statystyki i analizę okolicy w trybie rzeczywistym. Swój/wróg, kibic Jagielonii/Szombierek, dziewczyna łatwa/trudna, wolna/zajęta, z kredytem/bez. Takie pożyteczne w terenie informacje :)
  • sven_b 08.12.15, 17:27
    W Saturnie mają ofertę Canona. Dla zabicia czasu pooglądałem kilka modeli i niektóre wydały mi się być już konkretnym sprzętem.
  • bassooner 08.12.15, 17:38
    dzieciaki mają lornetkę zabawkową - spokojnie nią oglądam wnętrza sąsiadów zza rowu i dalszy krajobraz ze szczegółami ;-)
    --
    www.berbela.com/
  • lobuzek1 08.12.15, 20:46
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to lorneta i meduza.
  • qqbek 08.12.15, 21:28
    lobuzek1 napisał: