Dodaj do ulubionych

Instrukcja obslugi do Audi A6 Allroad 2001

26.04.07, 19:38
Witam. Pilnie potrzebuje instrukcje obslugi do Audi Allroad 2001 (lub
zblizony)w jezyku polskim, lub informacje skad taka instrukcje mozna
zorganizowac.
Edytor zaawansowany
  • typson 26.04.07, 23:57
    Kup w ASO, zakladam, ze skoro do wszyskich bmw maja dostepne za 30-50 pln
    polskie instrukcje to i do audi powinny byc.

    A czego Ty chcesz sie dowiedziec z tej instukcji? Moze wiecej dowiesz sie na
    forum audiklub.org ? Tylko jak tam na dzien dobry wyjedziez z tekstem to
    masz spore szanse na bana :/
    --
    Frell Me Dead
  • snowflake1 27.04.07, 23:12
    Dzieki typson. Sprobuje w ASO. A czego chcialabym sie dowiedziec? No...
    wlasciwie wszystkiego:) Do tej pory mialam kilka Alf, a tu nagle allroad jak
    grom z jasnego nieba, wiec chcialabym sie jakos przygotowac do zadania, zeby
    nie dac plamy.
    Przy okazji pozdrawiam wszystkich i witam sie, bo wlasnie nowa tu jestem:)
  • typson 27.04.07, 23:29
    to moze napisz conieco jaki to allroad dokladnie, jaki silnik, wersja, etc
    (tylko nie pisz, ze 2.7T bo pojde po 0.5 na orlen i sie skonczy forumowanie :)
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 28.04.07, 00:30
    To wypijemy razem... bo ja też zachorowałem na 2.7t. W sumie to chyba
    najrozsądniejszy silnik do a6. A mam pytanko mówiłeś że kiedyś tym jeździłeś...
    zbiera to się jakoś naprawdę fajnie ?
    Pozdrawiam
  • typson 28.04.07, 00:43
    jezdzilem krotko S4 - 250 czy 265KM - cos w tych okolicach. Coz by tu
    powiedziec, ja pierdole, ale przyjemnosc :))) Cos jakby uczucie jedrnego biustu
    przyciskanego do pleców w pełnym zakresie obrotów :D
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 28.04.07, 00:47
    Ciekawe jak A6 lata. Ja znalazłem ostatnio fajne zrobione na 320km :) Póki co to
    sfera marzeń ale może za jakiś czas spełnię. Co do S4 to mają 265km, jest
    większe turbo niż w A6. Ciekawe jak to się gazuje i czy można to zrobić tak by
    nie było różnicy.
    Pozdrawiam
  • typson 28.04.07, 00:46
    zastanawiam sie jeszcze nad jedna rzecza - nie jezdze ostatnio audi czesciej niz
    raz na tydzien. Stoi nawoskowane i przykryte warstwą kurzu z garazu. Gdybym mial
    warunki to bym kupil wszysktie mozliwe gumy w zawiasach i wymienil po calosci.
    Reszta jest spoko.

    A w dalszej perspektywie kusi mnie potwornie swap na 2.7bi-T - na oko powinno
    wejsc do b4 bo ma dluzsza maske, wyzszy przod i bardziej kwadratowy. Tlko jak ja
    to ośką przełoże na asfalt?
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 28.04.07, 00:53
    A6 było w ośce. Pomysł dziwny ale było tak samo jak 2.8 w A4. Problem polega na
    tym że swap + kłopoty wyjdzie Cię drożej od kupienia np.A6. Choć z drugiej
    strony będziesz miał niepowtarzalne auto. Ja póki co audi-o w fiacie robie ...
    tyle mam teraz wspólnego z tą firmą ;)
  • typson 28.04.07, 01:00
    o ile sie nie myle, nie ma cabriosa z turbo pod maską (nie licząc 1.9 TDI ale to
    bocian jak wszyscy wiemy :) oraz nowszysch TDI w A4 cabrio), dokladniej mowiac
    nie ma benzynowego cabriosa. nowe S4 ma V8 - uwazam, ze to troche przegięcie.
    Taki wozek pomimo Q musi sie prowadzic tak jak koszyk sklepowy zaladowany do
    oporu zgrzewkami mleka ale tylko na samym przodzie. Jednak pod wzgledem rozkladu
    mas bmw zawsze bedzie do przodu, bo z racji napedu moze sobie przednie kola
    dowolnie do przodu wysunąć :(
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 28.04.07, 01:15
    Hmmm a w poprzedniej budzie nie było benzyny turbo? Byłem pewien że była...
    A co do beemki to prawda rozkład jest doskonały, problem jednak polega na tym że
    u nas pada śnieg i jest zimno a quattro jest doskonałe właśnie w takich
    warunkach. A z tym V8 to rzeczywiście przesadzili, już u mnie w tym skromnym 2.8
    było czuć że przód jest za ciężki, a co dopiero w V8. Wydaje mi się jednak że
    jest to chwyt czysto marketingowy i trochę pod usa. Bo jakby się sprężyli to by
    fajniejsze parametry były z tego 2.7t, może nie tyle mocy ale mniejsza waga i
    przez to lepsze wyważenie... ale w papierach by to tak wow nie wyglądało.
    Pozdrawiam
  • typson 28.04.07, 01:21
    nie było.

    1.9TDI
    2.0, 2.3, 2.6, 2.8 (AAH tylko)
    moze jeszcze jakies 1.8 bylo ale na pewno nie z turbo

    zapewne nowe v8 sa całe z aluminium nasze Vki są na zeliwnym bloku, wiec swoje
    ważą - waga nie bez znaczenia.
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 28.04.07, 01:27
    1.8 było na 100% bo jeździ jedno takie u mnie po mieście. Zresztą b.ładne b4
    zielone (super stan - o dziwno bo to irlandia) z 1.8. Co ciekawe jeździ
    (tzn.przemieszcza się) też a6 c5 z tą jednostką - ciekawostka przyrodnicza. Ja
    jednak do swap'a podchodził bym dość ostrożnie... b.pionierska i kosztowna
    sprawa, poza tym warto byłoby i q przeszczepić. A 2.7 też ma żeliwny blok ?
    Pozdrawiam
  • snowflake1 28.04.07, 02:42
    No! widze, ze sie moj watek ladnie rozwija:)
    Moze troche mnie pominal, ale sie przypomne:)
    No wiec to jest A6 Allroad 2.7 Bi T. Coz dodac? Moze ze to grafitowy metalik. A
    jaka wersja nie wiem, bo instrukcje mam po wlosku:))))
    Smiga cudnie i zbiera sie rewelka tylko ciagnie jak smok:/
  • tomaszek874 28.04.07, 10:46
    snowflake1 napisała:
    > No wiec to jest A6 Allroad 2.7 Bi T

    no to Typson nam popadnie w nałóg :))
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • frax1 28.04.07, 11:38
    Jak smok tzn. ile ? :) Sprowadziłeś z Włoch?

    Pozdrawiam
  • tomaszek874 28.04.07, 15:30
    frax1 napisał:

    >Sprowadziłeś z Włoch?

    wydaje mi się, że sprowadziła z Włoch :)
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 30.04.07, 19:46
    Brawo tomaszek874. Doskonala intuicja jesli chodzi o rozpoznanie plci:)))
    Tak. Samochod jest z Wloch. Tapicerke ma skorzana, dwukolorowa szary z czarnym.
    Ale najlepszy jest w nim przebieg! 59tys. Oryginalny!!!! Jest ksiazka serwisowa
    i wszystko jest. I coz moglabym jeszcze powiedziec?
  • tomaszek874 01.05.07, 02:03
    Intuicje i skromność mam wrodzoną :))

    snowflake1 napisała:
    > i wszystko jest. I coz moglabym jeszcze powiedziec?
    ...że nas wszystkich przewieziesz ? :))
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 01.05.07, 19:42
    W tym celu zapraszam do Szwecji;) Jak snieg spadnie to i w Szwecji ladnie;)
  • tomaszek874 01.05.07, 20:16
    snowflake1 napisała:

    > W tym celu zapraszam do Szwecji;)
    nie kuś, nie kuś :)) jak wszyscy z forum przyjadą się przejechać, to licznik w
    audi nie będzie już taki ładny :)
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 02.05.07, 00:41
    Jeszcze mam tu 156-ke 2.5 V6 co ja mam w planach odwiezc do Polski (w celu
    sprzedazy), to byscie ja po drodze zabrali;)
  • tomaszek874 02.05.07, 10:34
    e tam Alfa:) Już mamy jedną na forum i wszyscy kibicują żeby się zepsuła. A ta
    złośliwie zepsuć się nie chce :)
    Audi to pewnie bez marudzenia ktoś by odwiózł, ale Alfę? :)
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 02.05.07, 19:31
    Zanim dam Audi do odwiezienia daj mi sie nim troszke pocieszyc:) Wlasnie ma
    wymieniany katalizator, bo zapadlo na jakas tajemnicza usterke o nic mi
    niemowiacej nazwie:) A Wy sie pytacie po co mi instrukcja;)
  • tomaszek874 02.05.07, 21:55
    Ja się nie pytałem :) A Ci co pytali pewnie chcieli pomóc ;))
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 03.05.07, 02:41
    I tak mi milo, ze znajdujesz czas, zeby sobie ze mna popisac:) A moze masz
    jakis pomysl jakby tu uplynnic rzeczona wczesniej 156-ke. W Polsce, bo tam sie
    wlasnie z nia wybieram.
  • frax1 03.05.07, 03:28
    A auto ma polskie czy szwedzkie blachy?
  • tomaszek874 04.05.07, 20:25
    snowflake1 napisała:
    > A moze masz
    > jakis pomysl jakby tu uplynnic rzeczona wczesniej 156-ke.
    Mogę podać swój adres :) I tam ją wyślij :)
    btw jaki silnik w alfie? rocznik etc?
    --
    pozdrawiam
    Tomek
  • snowflake1 05.05.07, 19:21
    A! Przepraszam, bylam kilka dni za miastem:) Ale temat alfy jak najbardziej
    aktualny. Alfa ma blachy polskie, jezdzi sobie na nich w Szwecji od dwoch lat.
    to jest 2.5 V6, rok 2000, sportwagon czarny ze srebrnymi relingami, pelna
    opcja. Przebieg ok. 150 tys., po drugiej wymianie rozrzadu. Bedzie od polowy
    maja w Warszawce. Mam ja trzy lata. To moja szosta z rzedu alfa. I jak dotad
    najmniej awaryjna:) A roznie to z nimi bywalo.
  • typson 06.05.07, 00:56
    moze emes lyknie - zapewne V6ka jezdzi fajniej od jego wozidła!
    --
    Frell Me Dead
  • frax1 06.05.07, 01:01
    Szwedzi nie mają nic przeciwko takim kombinacjom? Tzn. chodzi mi o to że prawo
    ue mówi o tym że po 12 miesiącach pobytu należy auto przerejestrować... pytam bo
    sam mieszkam za granicą i tutaj jest trochę kombinowania z krajowym autem.
    Pozdrawiam
  • snowflake1 06.05.07, 19:46
    Prawde mowiac wcale ich nie pytalam o to czy maja cos przeciwko. Jezdze sobie
    najnormalniej. Nie za szybko bo mandaty jakies upiorne (juz niestety
    doswiadczylam:/). A jak zatrzymuja, w celu kontroli to nikt nie pytal
    dotychczas jak dlugo tu mieszkamy:) Nowa furka(to Audi, o ktory zasadniczo jest
    ten watek) jest na szwedzkich, a Alfe wkrotce odwoze do Polski celem sprzedazy.
  • typson 04.05.07, 20:28
    wystaw na allegro, podaj, gdzie uzywana, jak zarejestrowana (PL czy S),
    przebiegi, stan techn, kontakt na maila, po przyjezdzie do PL (bedziesz kilka
    dni czy kilka godzin) dopiszesz komórkę na aukcji.

    i pamiętaj zakończyć ją przed czasem jesli będzie to aukcja typu BCM :D

    --
    Frell Me Dead
  • typson 28.04.07, 18:17
    to napisz cos wiecej, jaka tapicerka, wyposazenie, zawieszenie (czy 2.7T zawsze
    mialy tylko nivo?), przebieg, etc. Fajne auto, niestety nowe allroady nie sa
    takie fajne :(
    --
    Frell Me Dead
  • wiktor_l 28.04.07, 18:37
    Eh, jezdzilem trochę 2.7 biT, ale nie allroad.

    Kto wie, kto wie, moze pod koniec tego roku?
  • typson 29.04.07, 00:27
    ale juz chyba tego nie robią a benzynowe modele nie są BI, choc w sumie nie mam
    pewnosci

    > Kto wie, kto wie, moze pod koniec tego roku?

    tak, w listopadzie co by podwojnego podatku nie placic
    --
    Frell Me Dead
  • wiktor_l 29.04.07, 12:59
    powaznie myslę nad a6, choc chyba jednak nie allroad.
    2.7 T to powazny kandydat, chyba ze znow wygra rozsadek i skonczy się na 3.0 dyzel:(

    BTW, dzis jezdzilem Touaregiem v 10 TDI - lata nawet calkiem i jest dobrze
    wyciszony. Ale na zewnatrz....

    Wiktor
  • typson 29.04.07, 20:23
    tak, mi tez sie nie podoba. Niby wszystko jest OK ale w koncu to tylko VW
    wygladajacy na VW a kosztuje tyle co "kajen". Jakis czas temu widzialem ich
    sporo, jednak od pewnego czasu w ogole ich nie widuje. I wczoraj gdzies sie
    natknalem na jednego - kurcze, nie powala, starzeje sie w oczach
    --
    Frell Me Dead
  • franek-b 01.05.07, 00:42
    > tak, mi tez sie nie podoba. Niby wszystko jest OK ale w koncu to tylko VW
    > wygladajacy na VW a kosztuje tyle co "kajen".

    Srodek ma jednak fajniejszy od kajena, zwlaszcza topowe wersje zrobione sa jak
    bentleye w srodku - bez jaj i do tego miejsca tyle, ze ho ho!

    Jakis czas temu widzialem ich
    > sporo, jednak od pewnego czasu w ogole ich nie widuje. I wczoraj gdzies sie
    > natknalem na jednego - kurcze, nie powala, starzeje sie w oczach

    A ja widuje czasami ladnie ospojlerowane, duze lacze, na dachu bagaznik
    przesuniety do tylu w formi spojlera i calkiem piekny mastodont.

    Z tej grupy aut jedynie Q7 nie trawie, dla mnie jest okropny!!!

    --
    Pozdrawiam,
    Frank
    www.jedenprocent.pl/ -
    nie dajwaj złodziejom z rządu Twoich pieniędzy

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka