Dodaj do ulubionych

poszukuje niani WA-WA MIĘDZYLESIE

03.03.05, 20:37
poszukuje opiekunki dla rocznego synka, mieszkamy w miedzylesiu. od pon do pt 7-15(16). chętnie osoba młoda, z pomysłami, ale energiczna pani w średnim wieku, z doświadczeniem również będzie mile widziana. proszę o kontakt na priva lub tel. 504458595, 6152812 po 21. pozdr. kasia i mikołaj
Edytor zaawansowany
  • gosia7770 08.03.05, 20:58
    Nazywam się Małgorzata Wójcicka Jestem studentka WSEiA w kielcach Studiuje w
    trybie zaocznym (zjazd raz w miesiącu sobota i niedziela) Opiekowałam sie juz
    dwoma dziewczynkami 3i5 latek Bardzo lubie spędzać każdą chwile z dziecmi Miło
    spędzam z nimi czas Opiekowałam sie również rocznym chłopczykiem Do moich zajeć
    należało również karmienie sprzątanie oraz
    gotowanie Posiadam stosowne referencje Jeśli dostane
    prace to zamieszkam z ciocia Prosze o kontakt Moj nr.661-784-975
  • titopa 14.03.05, 00:45
    Jestem zainteresowana. Pedagog z doświadczeniem. Ostatnie miejsce pracy żłobek.
    Mieszkam w Miedzeszynie. Proszę o info na priv.
  • kola211 17.03.05, 22:41
    jestem zainteresowana Państwa ofrtą pracy. Jestem osobą w pełni dyzpozycyjna
    znającą się na opiece nad dziećmi i znającą ich potrzeby. Mam 22 lata narazie
    nie mieszkam w Warszawie ale w karzedj chwili moge zmieszkać. Jezeli chodzi o
    moje doświadczenie w opiece nad dziecmi opiekowałam się bliżniakami od urodzenia
    do 2 roku życia i pomagałam znajomym w opiece nad ich pociechami . Jeżeli są
    Państwo Zainteresowani moją osobą proszę o kontakto412515593 lub 507573271 z
    góry bardzo dziękuje Jaworska Marta
  • malinka_mala 14.04.05, 14:15
    Dzien dobry,

mam na imie Dorota(22)od 3,5 roku pracuje jako niania.Opiekowalam sie dziecmi w
    wieku niemowlecym do 13 roku zycia oraz jednym dzieckiem
    niepolnosprawnym.Obecnie od prawie roku opiekuje sie dziewczynka
    19miesieczna.Jestem mila ,uczciwa i pracowita dziewczyna lubiaca dzieci i mam z