Dodaj do ulubionych

Potrzebna opiekunka na Sadybe

10.10.05, 21:35
Szukam opiekunki ktora odierze dziecko ze zlobka, zaopiekuje sie nim do
mojego powrotu z pracy,ewentualnie zostanie w domu gdy chore.Dziecko ma
roczek.Mieszkamy przy Sadyba Best Mall.
Edytor zaawansowany
  • kasia12314 08.12.05, 13:54
    Witam jestem zainteresowana Pani ofertą. Mam 20 lat i jestem studentką
    pedagogiki. Mój numer telefonu to 889-170-951. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Katarzyna Osowska.
  • nianiapl1 25.12.05, 19:50
    Bardzo chętnie zajmę się dziećmi w Sylwestra. Mam 23 lata, od trzech lat
    pracuję jako opiekunka do dzieci w wieku od 0 do 8 lat. Posiadam referencje z
    tej pracy. Ukończyłam kurs pedagogiki i pierwszej pomocy. Zaocznie studiuję
    ekonomię. Posiadam zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do opieki nad
    dziećmi i zaświadczenie o niekaralności. Nie palę papierosów. Mówię biegle po
    angielsku. Jestem dyspozycyjna. Jestem osobą ciepłą i łagodną. Bardzo lubię
    dzieci, mam dwie młodsze siostry. Jestem z Warszawy i mieszkam na Bielanach,
    ale szukam pracy w całej Warszawie i okolicach. Mój numer tel. kom. 0503 959
    292. Czekam na odpowiedź z Państwa strony, i życzę Państwu Wesołych Świąt.
    Karolina
  • afishka 10.02.06, 07:41
    Podejmę pracę jako opiekunka i pomoc domowa. Jestem młodą (mam 25 lat), uczciwą
    i zaradną dziewczyną. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi. Ukończyłam też kurs
    organizowany przez siostry zakonne, poświęcony przygotowaniu do takiej pracy.
    Posiadam referencje. Pracuję jako opiekunka od pięciu lat. Uczę się w trybie
    sobotnio-niedzielnym, będę więc dyspozycyjna od poniedziałku do piątku. Moje
    obowiązki nie będą kolidować z nauką. Mieszkam na Mokotowie Górnym, a w połowie
    marca przeprowadzam się na Mokotów Dolny – na Sadybę. Najchętniej przyjmę pracę
    właśnie w tych okolicach. Proszę dzwonić pod nr tel.: 0 607 184 362. Kasia
  • frogulina2 22.02.06, 10:25