Dodaj do ulubionych

Szukam opiekunki w Lublinie

27.04.07, 01:24
Szukam opiekunki dla półrocznego chłopca. Praca od poniedziałku do piątku, 5-8 godz. dziennie. Mile widziana pani mieszkająca na Czubach, najlepiej w okolicy osiedla Poręba.
Edytor zaawansowany
  • klimek.kasia 08.06.07, 18:33
    Jestem zainteresowana opieką nad Państwa dzieckiem. Mam 20 lat i jestem studentką, pracę mogłabym zacząc od 26 czerwca, do końca września. Mieszkam w Lublinie na Czubach.
    Jestem sympatyczna, miła, uwielbiam dzieci i nie mam z nimi żadnego problemu. Podczas poprzednich wakacji 3 razy opiekowałam się chłopcem w Kanadzie, był on strasznym niejadkiem, a pod moją opieką przez 2 miesiące przytył 4 kg.
    Bardzo proszę o kontakt 693-623-242
  • gosiaczek1985-1985 22.07.07, 09:19
    Witam, bylabym zainteresowana praca nawet od teraz. Skończyłam studia
    licencjackie ( pedagogika) i zaczne teraz magisterskie. Mieszkam w Lublinie na
    Wyżynnej. Mialam juz liczne praktyki z dziecmi. Podaje moj nr 665550908 gg 8013529
  • hatifattener 22.07.07, 14:10
    Czy interesują Państwa oferty wakacyjne? Jeśli tak, to jestem gotowa pracować do połowy września. Mieszkam na osiedlu Błonie, jestem z zawodu i zamiłowania nauczycielką języka angielskiego, dzięki czemu mam dużą cierpliwość i jestem odpowiedzialna, kreatywna i entuzjastyczna. Szczegóły mogę przesłać mailem. Pozdrowienia! Mój tel. 698810885
  • gosiaczek1985-1985 25.07.07, 18:02
    Po zapoznaniu się z Państwa ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www
    postanowiłam odpisać gdyż jestem zainteresowana Państwa ofertą. Mam dość spore
    doświadczenie w pracy z dziecmi zarówno z tymi maluchami jak i troszke
    starszymi. Jestem tegoroczną absolwentką pedagogiki specjalnej Uniwersytetu
    Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie( studia licencjackie). Podczas studiów
    pracowałam jako wychowawca kolonijny ponadto przez ponad 2 lata była
    wolontariuszka w szkole podstawowej i oczywiście praktyki podczas studiów