Dodaj do ulubionych

TAK dla DW 634

01.05.13, 21:47
www.facebook.com/TakDlaDwupasmowej634?hc_location=stream
Caman przyłączajcie się
Edytor zaawansowany
  • milyzorro 01.05.13, 22:24
    Nie dla autostrady przez środek miasta !!!!
  • zawsze.katinka 02.05.13, 19:59
    Jestem przeciw podzieleniu Zielonki i utrudnieniu wewnętrznej komunikacji!!!
    A na FB widzę wpisy Pana Wyszyńskiego, który "z wyrazami szacunku" popiera tę akcję.
    Oto właśnie jak Panu zależy na Zielonce. Brrr...
    --
    Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli.

    Albert Schweitzer
  • lech_zielenkiewicz 03.05.13, 09:33
    Tak dla FB,NIE dla DW 634.
  • baseciq 03.05.13, 18:35
    Proponuje jeszcze aby DZ zawalczyło o demontaż torów, likwidację ośrodka zdrowia i zamknięcie jakiegoś przedszkola, bo to przy czym się upieracie do teraz, nie jest wystarczająco uwsteczniające dla naszego miasta.

    W ogóle weźmy w cholerę łopaty i pługi i zaorajmy ponownie nasze miasto, niech się stanie wsią czy sołectwem.

    Mieszkam przy samiutkiej DW634 i jakoś nie mam z tym problemu żeby ją poszerzyli i przebudowali. Wolę pędzące samochody, niż stojące w korku i permanentnie smrodzące.

    Ot typowe polactwo się ujawnia i tyle.
  • milyzorro 03.05.13, 19:36
    baseciq napisał:


    > W ogóle weźmy w cholerę łopaty i pługi i zaorajmy ponownie nasze miasto, niech
    > się stanie wsią czy sołectwem.

    ********

    nie, lepiej zróbmy sobie pod nosem autostradę a po kilku latach będziemy chodzili po przejściach dla pieszych i blokowali w proteście.
    Nigdzie na świecie nie wpuszcza się takiego ruchu do centrum miasta.


    *******

    >
    > Mieszkam przy samiutkiej DW634 i jakoś nie mam z tym problemu żeby ją poszerzyl
    > i i przebudowali. Wolę pędzące samochody, niż stojące w korku i permanentnie sm
    > rodzące.

    ******

    A uważasz że po przebudowie na dwa pasy nie będą stały na światłach i smrodziły - tyle że będzie ich dwa razy tyle.
    A jeszcze zgodnie z normami postawią ci " gustowne " ekrany od Turowa aż po Armii Ludowej.Będziesz miał jak w akwarium.

    ******


    >
    > Ot typowe polactwo się ujawnia i tyle.

    ****

    Tak typowe - mądry Polak po szkodzie.

    ****
  • lech_zielenkiewicz 04.05.13, 08:53
    baseciq napisał:

    > Proponuje jeszcze aby DZ zawalczyło o demontaż torów, likwidację ośrodka zdrowi
    > a i zamknięcie jakiegoś przedszkola, bo to przy czym się upieracie do teraz, ni
    > e jest wystarczająco uwsteczniające dla naszego miasta.
    >
    > W ogóle weźmy w cholerę łopaty i pługi i zaorajmy ponownie nasze miasto, niech
    > się stanie wsią czy sołectwem.
    >
    > Mieszkam przy samiutkiej DW634 i jakoś nie mam z tym problemu żeby ją poszerzyl
    > i i przebudowali. Wolę pędzące samochody, niż stojące w korku i permanentnie sm
    > rodzące.
    >
    > Ot typowe polactwo się ujawnia i tyle.

    odpowiedz:
    Zapraszam na spacer,aby porozmawiać z ludźmi z bloku nr 7,leśniczówki,bloków kolejowych oraz właścicielami kilku firm. Za uwagi związane z narzędziami rolniczy bardzo dziękuję,polactwo również bardzo ładnie zabrzmiało,następnym razem poproszę o sierpy,młoty,michnikowszczyznę lub coś w tym rodzaju! W przypisywaniu wszelkich zasług DZ,umniejszyłeś moją rolę jako autora postu,ale nie czuję urazy.
  • zawsze.katinka 04.05.13, 14:05
    Słuchaj baseciq - nie należę do żadnego stowarzyszenia ani grupy, reprezentuję własne zdanie i uważam za bardzo niegrzeczne, sposób w jaki piszesz.
    I co to znaczy "polactwo"???

    Zanim umieścisz następny post, przeczytaj go na głos.
    I bardzo mnie zadziwia zgoda na podzielenie miasta...bardzo!

    --
    Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli.

    Albert Schweitzer
  • baseciq 04.05.13, 23:55
    To zdemontujmy tory - dzielą miasto na pół jeszcze lepiej i dokładniej niż 634.
  • zawsze.katinka 05.05.13, 00:02
    baseciq napisał:

    > To zdemontujmy tory - dzielą miasto na pół jeszcze lepiej i dokładniej niż 634.

    Chyba cos się Tobie całkiem pomieszalo.... dyskusja bezcelowa.

    --
    Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli.

    Albert Schweitzer
  • anj74 06.05.13, 10:55
    Przecież to fakt, tory dzielą Zielonką dużo bardziej niż podzieli ją DW634
  • milyzorro 06.05.13, 11:21
    anj74 napisał:

    > Przecież to fakt, tory dzielą Zielonką dużo bardziej niż podzieli ją DW634

    ****

    A co to za argument ?? Po to się buduje tunel pod torami żeby nie dzieliły. Nikt nie chce likwidować DW631.Na całym świecie wyprowadza się taki ruch na obwodnice miast a my go chcemy władować w sam środek . Gdzie tu sens ??

    ****
  • wojtek_zielonka 06.05.13, 12:30
    Przeciwko budowie tunelu i modernizacji linii Kolejowej też protestowała całkiem spora grupka mieszkańców Zielonki (byłem na spotkaniu i sam widziałem) , też argumentowali że będzie "autostrada kolejowa" przez Zielonkę i "100 pociągów na dobę" dlatego pociągi powinny omijać Zielonkę i jeździć przez Mińsk Mazowiecki. Jeden starszy pan miał też pomysł żeby tunel zrobić na tyle niski żeby tylko samochody osobowe mogły przejeżdżać. Ci ludzie też mieli swoje racje i swoje własne interesy. Ale ich radni na szczęście nie poparli. Widać interesy nie były zbieżne albo uznali, że to za mała grupka wyborców i nie warto im akurat się podlizywać. Co innego mieszkańcy osiedla na Wyszyńskiego, tam to już sporo głosów, więc warto, może to ich głosami zostanę radnym albo burmistrzem? A że przy okazji uprzykrzę życie paru / parunastu tysiącom innych mieszkańców Zielonki i Powiatu to, co mnie tam. Grunt, że będę przy korycie.
    Tak zdaje się rozumują nasi radni.
  • milyzorro 06.05.13, 13:34
    I niby jak mam w sposób cywilizowany dyskutować z takimi argumentami.Chcesz dyskutować czy tylko zaistnieć. Daruj sobie te wypowiedzi o korycie, albo masz coś do powiedzenia , albo sobie odpuść.
    Nikt nie chce zamykać drogi, pobierać myta ani kopać wilczych dołów.Spór idzie o to czy droga ma być modernizowana jako droga jedno czy dwu jezdniowa.
  • wojtek_zielonka 06.05.13, 13:53
    Na czym miałaby polegać w/g Ciebie modernizacja drogi jednojezdniowej do drogi jednojezdniowej? To fikcja i działania kosmetyczne które niczego nie zmienią. Kilkanaście lat temu była modernizacja właśnie tej drogi na odcinku Zielonki i właśnie wtedy zrobili prawo i lewoskręty przy ulicu Kolejowej, Wojska Polskiego, Chopina i Waryńskiego. Dzisiaj wyraźnie widać że to nie wystarcza bo droga jest po prostu za wąska i dlatego od lat przygotowywano i obiecywano modernizację do drogi dwujezdniowej.
    Napisz proszę skoro chcesz dyskutować na argumenty gdzie według Ciebie miałyby powstać te nowe prawo i lewoskręty które jak twierdzi Burmistrz i cała rada miasta Zielonka rozładują korki na tej drodze?
  • milyzorro 06.05.13, 14:17
    Ruch przez Zielonkę blokują głównie światła i przejazd kolejowy ( często uszkodzone rogatki) oraz korki w stronę Warszawy za rondem. Droga dwujezdniowa nie wiele tu zmieni. Światła dalej będą i to więcej a przy ograniczeniu prędkości do 50 na godzinę będą stały dwa pasy zamiast jednego.Usprawnić ruch może tylko wyprowadzenie drogi przelotowej poza miasto ,gdzie nie ma świateł ,samochodów często włączających się do ruchu , a prędkość można podnieść do 80 km/godz.
  • wojtek_zielonka 06.05.13, 14:24
    Ale ja się Ciebie pytam jako zwolennika modernizacji tej drogi w wariancie jednojezdniowym gdzie mają być te dodatkowe lewo i prawoskręty? Powiedz konkretnie nazwy ulic przy których miałyby powstać.
  • milyzorro 06.05.13, 14:32
    przy wszystkich - chyba logiczne
  • wojtek_zielonka 06.05.13, 14:38
    Jeszcze raz Ci piszę że przy ulicach Kolejowej, Wojska Polskiego, Chopina i Waryńskiego są już lewo i prawo skręty więc w/g Ciebie ta cała modernizacja w wariancie jednojezdniowym na czym miałaby polegać ?
  • milyzorro 06.05.13, 14:55
    Ale to nie są wszystkie ulice dochodzące do 634.Sam wiadukt nad torami i upłynnienie zjazdu w 631 po modernizacji znacznie upłynni ruch.Decyzja została podjęta teraz kolej na inżynierów ruchu. To oni są od tego żeby przedstawić warianty i zrobić analizy.Trzeba pewnie poszerzyć drogę , zrobić pobocze, przeanalizować gdzie mają być światła , a gdzie rondo, może nie wszędzie będzie skręt w lewo itd. Ale to już nie moja branża - od tego są fachowcy.
  • wojtek_zielonka 06.05.13, 15:25
    Dotychczasowa koncepcja zakładała właśnie że będzie mniej skrzyżowań i dlatego ruch miał odbywać się płynniej co zmniejszało by korki a jeśli tak jak piszesz zostawione zostaną skrzyżowania ze wszystkimi nawet tymi najmnieszymi drogami to na pewno nie zmnieszą się korki.
    Poza tym potwierdzasz poniekąd że nie ma żadnej koncepcji przebudowy w wariancie jednojezdniowym i wszystko trzeba by zacząć od początku a to oznacza ża w ciagu najbliższych 15-20 lat (bo tyle mniej więcej trwa przygotowanie takiej inwestycji) nie ma co liczyć na rozpoczęcie tej modernizacji. I myślę że o to wielu mieszkańcom sąsiadującym z Wyszyńskiego chodzi a radni wiedząc to przyjęli uchwałę zmierzającą do zablokowania tej modernizacji na wiele lat po to tylko zeby się przypodobać części wyborców.
    Ciekaw jestem tylko ilu przy okazji stracą bo ja na pewno nie zagłosuję już na nikogo z obecnych radnych.
  • milyzorro 06.05.13, 15:58
    wojtek_zielonka napisał:

    > Dotychczasowa koncepcja zakładała właśnie że będzie mniej skrzyżowań i dlatego
    > ruch miał odbywać się płynniej co zmniejszało by korki a jeśli tak jak piszesz
    > zostawione zostaną skrzyżowania ze wszystkimi nawet tymi najmnieszymi drogami t
    > o na pewno nie zmnieszą się korki.

    ******

    Tu niech się wypowiadają fachowcy . Warto porównać dwa warianty i wtedy zestawić za i przeciw.


    > Poza tym potwierdzasz poniekąd że nie ma żadnej koncepcji przebudowy w warianci
    > e jednojezdniowym i wszystko trzeba by zacząć od początku a to oznacza ża w cia
    > gu najbliższych 15-20 lat (bo tyle mniej więcej trwa przygotowanie takiej inwes
    > tycji) nie ma co liczyć na rozpoczęcie tej modernizacji.

    ******

    Na wariant dwujezdniowy też nie ma teraz pieniędzy.


    ******


    I myślę że o to wielu mieszkańcom sąsiadującym z Wyszyńskiego chodzi a radni wiedząc to przyjęli uchw
    > ałę zmierzającą do zablokowania tej modernizacji na wiele lat po to tylko zeby
    > się przypodobać części wyborców.

    *****

    Nie jestem mieszkańcem Wyszyńskiego i z tego co widzę to się oni do tej pory poza baseciqiem nie wypowiadali .
    W radzie miasta jest 15 radnych , nie wszyscy chyba chcą się przypodobać tej wąskiej grupie mieszkańców ( chyba że ta grupa nie jest tak wąska i nie ogranicza się tylko do mieszkańców Wyszyńskiego )
    Takie jest prawo demokracji.

    ******


    > Ciekaw jestem tylko ilu przy okazji stracą bo ja na pewno nie zagłosuję już na
    > nikogo z obecnych radnych.

    ****

    Twoje prawo, jednych stracą innych zyskają.

    ****

  • karo-777 25.11.14, 19:55
    Na obecną chwilę nie ma środków na wybudowanie dwujezdniowej drogi DW 634 .... środki zostały przyznane na budowe S8 jako obwodnicy Warszawy , z której to będą zjazdy i wjazdy dla mieszkańców ,Ząbek, Zielonki, Kobyłki ,Wołomina... tak więc obecny ruch z DW 634 przeniesie się właśnie na S8 i DW 634 stanie się typowo droga lokalną..... W związku z tym nie ma żadnego uzasadnienia żeby przebudowywać DW 634 jako drogę dwujezdniowa.
    Podnoszenie tej kwestii i robienie akcji na FB to ,,bicie piany"
  • karo-777 25.11.14, 22:06
    karo-777 napisał(a):

    > Na obecną chwilę nie ma środków na wybudowanie dwujezdniowej drogi DW 634 ....
    > środki zostały przyznane na budowe S8 jako obwodnicy Warszawy , z której to będ
    > ą zjazdy i wjazdy dla mieszkańców ,Ząbek, Zielonki, Kobyłki ,Wołomina... tak w
    > ięc obecny ruch z DW 634 przeniesie się właśnie na S8 i DW 634 stanie się typ
    > owo droga lokalną..... W związku z tym nie ma żadnego uzasadnienia żeby przebu
    > dowywać DW 634 jako drogę dwujezdniowa.
    > Podnoszenie tej kwestii i robienie akcji na FB to ,,bicie piany"


    Odnośnie akcji na FB sorry nie spojrzałem na datę reszta wypowiedzi aktualna
  • piorek 06.05.13, 15:06
    milyzorro napisał:

    > Usprawnić ruch może tylko wyprowadzenie drogi przelotowej poza miasto ,gdzie nie ma świateł ,samochodów często włączających się do ruchu , a prędkość można podnieść do 80 km/godz.

    Droga 631 nie jest drogą przelotową ani wylotówką z Warszawy, tylko drogą łączącą mieszkańca Zielonki, Kobylki i Wołomina z Warszawą. Jak wszystkie te miasta wypchną swój łącznik z Warszawą poza swoje tereny zabudowane, to kto tą drogą będzie jeździł?

    Popatrzmy też na mapę. maps.google.pl/?ll=52.297614,21.179924&spn=0.037163,0.077162&t=h&z=14
    "Obwodnica Zielonki" przecinać musiałaby planowaną WOW, tory, tereny WITU (system strzelnic), lasy i ogródki działkowe. Czy to jest możliwe ro realizacji?
  • milyzorro 06.05.13, 15:46
    piorek napisał:


    > Droga 631 nie jest drogą przelotową ani wylotówką z Warszawy, tylko drogą łączą
    > cą mieszkańca Zielonki, Kobylki i Wołomina z Warszawą. Jak wszystkie te miasta
    > wypchną swój łącznik z Warszawą poza swoje tereny zabudowane, to kto tą drogą b
    > ędzie jeździł?

    **********

    631 nie jest przelotową ?? Te korki od cmentarza po Marsa nie tworzą mieszkańcy Zielonki i powiatu. Mylisz chyba z 634.

    ********/*
    >
    > Popatrzmy też na mapę. maps.google.pl/?ll=52.297614,21.179924&spn=0.037163,0.077162&t=h&z=14
    > "Obwodnica Zielonki" przecinać musiałaby planowaną WOW, tory, tereny WITU (sys
    > tem strzelnic), lasy i ogródki działkowe. Czy to jest możliwe ro realizacji?

    ********

    W tej chwili pewnie nie, ale to nie powód żeby robić sobie autostradę w środku miasta.Wtedy nikt nawet za 50 lat nie będzie miał powodu do robienia takiego wariantu - no chyba że mieszkańcy zaczną blokować drogę w proteście . Nie jedno miasto już to przerabiało.
    Jest coś takiego jak koszty społeczne , a te w wariancie dwujezdniowym według mnie są za wysokie dla mieszkańców Zielonki .


    *******
  • baseciq 04.05.13, 20:26
    Leszku, sytuację bloku numer 7 znam bardzo ale to bardzo dobrze. I finalnie została ona rozwiązana pomyślnie dla mieszkańców z tego co wiem. Bloków kolejowych zresztą też i mam sporo materiałów na ten temat. Co innego jest nakłanianie do przemyślenia i przerobienia projektu, co innego jego całkowite torpedowanie, szczególnie zaraz po szopce jaką DZ odstawił Straży Miejskiej. Dokąd DZ nie przedstawi realnej alternatywy dla rozbudowy 634 aby usprawnić komunikację w powiecie, moim zdaniem powinno się nie wypowiadać.

    A rozwiązania są, jak np. pozostawienie istniejącego odcinka dwupasmowego w mniej więcej takim stanie w jakim jest teraz, co nie odbije się negatywnie na mieszkańcach W7bl7 i W11a/b.

    Typowe polactwo: "co z tego że paręset tysięcy ludzi będzie miało lepiej, ważne jest moje i tylko moje, bo ja tak chce, koniec i kropka".

    Zresztą, mi ta droga nie jest do niczego potrzebna. Ba, wstępny projekt pogarsza (odsłaniając skrzyżowanie z Kolejową) również i moją sytuację, nie mniej jednak, jakoś potrafię zrozumieć że dzięki temu sporo osób będzie miało łatwiejszy dojazd do pracy i do domu, bo niestety o komunikacje publiczną to nie tylko w Zielonce, ale w całym naszym zasmarkanym powiecie potrafi się zadbać.
  • zawsze_zielony 05.05.13, 00:08
    Brawo, nic dodać nic ująć. Trzeba brać pod uwagę różne aspekty i być elastycznym. A dz serwuje nam coś w rodzaju "moja prawda jest najmojsza". Tak myślę czy nie ma czegoś czym można by zastąpić drogę 634 tak jak SM zastaoiono kamerami których pewnie wielu z Nas nie dozyje bo przecież oszczędzać musimy a kamery i ich obsługa też kosztuje. A może ustawić na wjazdach do Zielonki znaki zakazu ruchu (nie dotyczy mieszkańców ) i nakazywać innym omijanie Zielonki np. przez Marki.
  • milyzorro 05.05.13, 00:37
    Naturalnie Twoja prawda jest jeszcze bardziej mojsza niż innych .Najlepiej skomentować jakąś zgrabną demagogią i wszystko jest już OK.
    Nikt o zdrowych zmysłach nie sprzeciwia się modernizacji , ale z głową. Jedno jezdniowa z zatokami ,rondami i skrętami jest wystarczająca.Dwujezdniowa z ograniczeniem do 50 km/godz i światłami i tak nic nie zmieni.

    Jak piszesz "Trzeba brać pod uwagę różne aspekty i być elastycznym.
  • lech_zielenkiewicz 05.05.13, 10:54
    odpowiedz „baseciq”

    Podziękowanie za miłe słowa,pomimo wszystko jako miłośnik motoryzacji,a w szczególności tej starej,moja prywatna hierarchia na drodze jest nie zmienna,człowiek,rower,komunikacja publiczna,motor,samochód,bardzo duży ciężki samochód. Forum nie jestem miejscem na omawianie naszych przemyślniej na temat rozwiązania problemów ruch drogowego w Zielonce,co nie zmienia np. mojego poglądu że Kolejowa powinna być wyłączona z ruchu dla pojazdów powyżej …........,z ładunkiem …......... . Byłem na kilku spotkaniach z przedstawicielami MZDW,rozmowy przebiegały w stałym klimacie możecie sobie podyskutować,popisać,a nasze decyzje i tak nie ulegną zmianie.
    Co do wątku rozwiązania SM,przeceniasz możliwości radnych z DZ,proponowane koncepcje znajdziesz na stronie www/dz oraz w najbliższy wtorek w czasie komisji bezpieczeństwa.
    Może ta sprawa jest dobrym momentem aby zaprosić radnych i burmistrza na osiedle wojskowe i porozmawiać nie tylko o braku kamer,ale większego zintegrowania z miastem. Ostatnio będąc na spacerze szedłem przez bloki,widok niesamowity,kwiaty,trawa,małe płotki wokół bloków,tereny zieleni niczyje pomiędzy blokami jako takie,zaplecze "biedronki",koszmar,otwarty śmietnik,rozjeżdżony teren,walające się śmiecie,dwa światy.
    Kończąc wątek,nie chciałbym aby za kilka lat mieszkańcy Zielonki,przy wsparciu inicjatywy Zielonka 2222,SISKO-mu,wspierali budowę obwodnicy przez dzisiejszy poligon wojskowy,uczmy się na doświadczeniach Marek.
    Słonecznej niedzieli!
  • blawatek33 06.05.13, 12:52
    Dokładnie. Nie fundujmy sobie w Zielonce "drugich Marek" z dwupasmową rzeką aut w środku miasta!
  • emerytka61 06.05.13, 18:59
    Zielonka nigdy nie będzie Markami a droga 634 służy naszemu powiatowi a więc i nam lokalnie. Uważam że nie można zakładać że nasza okolica nie będzie się rozwijać . Obecnie z 634 korzysta połowa Zielonki która nie może dojechać do domu bo staje w korku od torów. Jak ktoś mieszka na Poniatowskiego i nie chce kręcić się po lokalnych uliczkach musi codziennie swoje odstać. Duża cześć stojących w porannym korku sprytnie go omija uliczkami Kilińskiego, Skorupki, Szkolną itd. Obstawanie przy tym co jest obecnie wróży nam gigantyczne zakorkowanie tej części Zielonki, proszę więc nie pisać o Markach tylko logicznie przemyśleć do czego zmierzamy.
  • lech_zielenkiewicz 07.05.13, 09:30
    W ramach logicznych przemyśleń,proponuję zacząć od wiaduktu jak będą modernizowali linię kolejową.
  • osow 10.05.13, 12:31
    Dokładnie tak. Modernizacja 634 (w jakimkolwiek wariancie) to na razie śpiew przyszłości. Natomiast jaka wersja nie zostałaby przyjęta to wiadukt nad torami jest potrzebny. Na tym powinni skupić się radni i mieszkańcy, żeby wywalczyć wiadukt przy okazji modernizacji linii kolejowej (na razie na drodze jednojezdniowej - w razie czego dla drugiej nitki zawsze można dobudować).
  • kama2201 10.05.13, 17:25
    O wiadukt nad torami w ciągu drogi 634 (Wyszyńskiego) nie trzeba walczyć.Ten wiadukt wybuduje kolej .Niestety będzie to jezdnia 2x1 pas ruchu.PozdKM.
  • lech_zielenkiewicz 12.05.13, 10:56
    Jeżeli by od początku Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich planował realnie tą inwestycje,biorąc pod uwagę jej koszty oraz problemy rozbudowy na terenie wysoko zurbanizowanym to teraz zwolennicy koncepcji dwupasmowej nie byli by zawiedzeni.
  • emerytka61 04.06.13, 18:58
    lech_zielenkiewicz napisał:

    > Tak dla FB,NIE dla DW 634.

    2x TAK dla DW 634 Zielonka wymaga modernizacji.
  • closh 06.06.13, 23:22
    100 x Tak dla 2 jezdniowej 634

    Można dyskutować i rozważać w tymczasem drogi będą budowane po innych stronach Warszawy.
    Szkoda pieniędzy lepiej poszerzyć drogę w Pruszkowie, a jak za 10 lat 634 się całkiem zapcha to może pomyślmy jeszcze z 10 lat i ruszy przebudowa. to się chyba będzie nazywało perspektywa 2034-2040. Mój syn dojedzie spokojnie do pracy i może wtedy autobusy miejskie dojadą, już się cieszę.
  • postnihilism 07.06.13, 08:04
    Po pierwsze w nowym budżecie UE nie będzie najprawdopodobniej środków na drogi kategorii niższej niż ekspresówka.
    Po drugie po otwarciu S8 (i S17) znaczna część ruchu z miejscowości na linii wołomińskiej przeniesie się tam, więc wątpię by ktoś poważnie rozważał rozbudowę D 634 (dublującej tamtą trasę) do dwóch pasów, zwłaszcza, że biegnie ona przez tereny zabudowane, jest mnóstwo skrzyżowań, konieczność wykupowania gruntów, wyburzania budynków, dodajmy protesty tych, którzy będą przy niej mieli mieszkać. Remont jak najbardziej, rozbudowa niektórych skrzyżowań, może jakiś wiadukt, ale na dwa pasy nie ma szans.
  • mirekmal0 07.06.13, 10:47
    S17 i S8 nie przejmą ruchu z DW634, bo tylko tą drogą można do tych tras dojechać. Tylko Wołomin będzie miał swój węzeł z S8 a i to umiejscowiony tak, że dojazd S8 do Warszawy spowoduje znaczne nadłożenie drogi. Przeznaczeniem S8 i S17 jest skierowanie ruchu tranzytowego poza obszar Warszawy (a więc objechanie miasta naokoło) a nie obsługa ruchu z kierunku wołomińskiego do i z Warszawy. Tę rolę pełni właśnie DW634. Poza tym jeśli nawet ktoś z miejscowości położonych przy DW634 będzie chciał dojechać do S17/S8 będzie musiał dojechać do węzła Zielonka/Ząbki, czyli przejechać tą drogą przez Kobyłkę, Zielonkę...
    Czyli bez modernizacji DW634 będzie jedna wielka kicha...
  • closh 07.06.13, 17:44
    A czy za fakt czy znajdą/nie znajdą pieniądze odpowiadają mieszkańcy? Ci co wydają pieniądze muszę mieć przede wszystkim zgłoszenie potrzeby i brak przeciwwskazań i protestów. Województwo ma budżet i drogi gdzieś wybuduje.

    Cytując: "na dwa pasy nie ma szans." - Przecież są plany i do tego wszystko powolutku zmierza, jeśli nie ma szans to tylko ze względu na takie podejście i protesty niezadowolonych. Nie wiem z kiedy są plany ale pierwszy raz zobaczyłem ja kilka lat temu.
  • lech_zielenkiewicz 30.08.13, 12:53
    Warto zauważyć pozytywną zmianę na drodze nr 634 za przejazdem kolejowym w Zielonce przy ulicy Wyszyńskiego,pierwsza niespodzianka prace wykonywane w nocy,tempo wręcz jak na drogowców kosmiczne. Można tylko poprosić/żądać o więcej i zapytać się dlaczego tak późno. Na tle niekompetencji kolejarzy,drogowcy to prawie mistrzowie świata.
  • shad-owx 30.08.13, 22:29
    W Wołominie 634 od Sikorskiego w stronę Reja i dalej też nowa nawierzchni. Czy to oznacza, że na tym ma polegać modernizacja DW634 i właśnie jesteśmy w trakcie przebudowy?
  • baseciq 31.08.13, 10:41
    Nie, nie, źle to interpretujecie. W związku z wymianą systemu informatycznego na poczcie polskiej, do obowodu drogowego MZDW przyszedł właśnie okólnik o Euro 2012 i zaczęli realizować zalecenia z niego.
  • lech_zielenkiewicz 25.11.14, 13:53
    Polecam artykuły w "Wieściach Podwarszawskich"
    wiesci.com.pl/2014/11/uzbrojmy-sie-cierpliwosc/ - dot. drogi nr 634
    wiesci.com.pl/2014/11/obwodnica-marek-2017-r/ - dot. drogi S8 obwodnicy Marek.
  • lech_zielenkiewicz 25.11.14, 22:36
    odpowiedz na post:
    karo-777 25.11.14, 22:06

    Informacja w "Wieściach" dot. relacji z wizyty wojewody mazowieckiego w Wołominie i jego wypowiedzi na temat drogi S8 oraz zawierała wywiad z dyrektorem MZDW związany z drogą nr 634 i ukazuje ewolucją planów do możliwości finansowych zarządcy drogi oraz oczekiwań mieszkańców Zielonki.

  • karo-777 26.11.14, 08:46
    lech_zielenkiewicz napisał:

    > odpowiedz na post:
    > karo-777 25.11.14, 22:06
    >
    > Informacja w "Wieściach" dot. relacji z wizyty wojewody mazowieckiego w Wołomin
    > ie i jego wypowiedzi na temat drogi S8 oraz zawierała wywiad z dyrektorem MZDW
    > związany z drogą nr 634 i ukazuje ewolucją planów do możliwości finansowych zar
    > ządcy drogi oraz oczekiwań mieszkańców Zielonki.

    Oczywiście ewolucja jest ale w tej wypowiedzi p.dyrektor odwołuje sie do decyzji środowiskowej nie podając jednocześnie konkretnego,,ciała" i osób które te decyzje maja wydać to taka prosta technika aby nie dać konkretnej odpowiedzi na pytanie kiedy przebudowa ruszy natomiast dodaje ,ze ostatnio problemy trwały 5 lat i to może wskazywać na to że ,,kasy nie ma" niestety
    >

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.