Dodaj do ulubionych

TAK dla DW 634

01.05.13, 21:47
www.facebook.com/TakDlaDwupasmowej634?hc_location=stream
Caman przyłączajcie się
Edytor zaawansowany
  • milyzorro 01.05.13, 22:24
    Nie dla autostrady przez środek miasta !!!!
  • zawsze.katinka 02.05.13, 19:59
    Jestem przeciw podzieleniu Zielonki i utrudnieniu wewnętrznej komunikacji!!!
    A na FB widzę wpisy Pana Wyszyńskiego, który "z wyrazami szacunku" popiera tę akcję.
    Oto właśnie jak Panu zależy na Zielonce. Brrr...
    --
    Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli.

Albert Schweitzer
  • lech_zielenkiewicz 03.05.13, 09:33
    Tak dla FB,NIE dla DW 634.
  • baseciq 03.05.13, 18:35
    Proponuje jeszcze aby DZ zawalczyło o demontaż torów, likwidację ośrodka zdrowia i zamknięcie jakiegoś przedszkola, bo to przy czym się upieracie do teraz, nie jest wystarczająco uwsteczniające dla naszego miasta.

W ogóle weźmy w cholerę łopaty i pługi i zaorajmy ponownie nasze miasto, niech się stanie wsią czy sołectwem.

Mieszkam przy samiutkiej DW634 i jakoś nie mam z tym problemu żeby ją poszerzyli i przebudowali. Wolę pędzące samochody, niż stojące w korku i permanentnie smrodzące.

Ot typowe polactwo się ujawnia i tyle.
  • milyzorro 03.05.13, 19:36
    baseciq napisał:

> W ogóle weźmy w cholerę łopaty i pługi i zaorajmy ponownie nasze miasto, niech
    > się stanie wsią czy sołectwem.

nie, lepiej zróbmy sobie pod nosem autostradę a po kilku latach będziemy chodzili po przejściach dla pieszych i blokowali w proteście.
    Nigdzie na świecie nie wpuszcza się takiego ruchu do centrum miasta.

>
    > Mieszkam przy samiutkiej DW634 i jakoś nie mam z tym problemu żeby ją poszerzyl
    > i i przebudowali. Wolę pędzące samochody, niż stojące w korku i permanentnie sm
    > rodzące.

A uważasz że po przebudowie na dwa pasy nie będą stały na światłach i smrodziły - tyle że będzie ich dwa razy tyle.