Dodaj do ulubionych

Niezły ja tu widze burdel - wydział komunikacji

20.06.07, 14:59
Bedąc dzisiaj w wydziale komunikacji zarskiego starostwa doświadczyłem na
własnej skórze tego jak brak informacji może wnerwiać ludzi i psuć robotę.
Większość ludzi nie wie gdzie ustawić sie do kolejki. Pomimo tego ze na
każdym okienku napisane jest "rejestracja pojazdów" nie w każdym można to
zrobić. Poza tym ludzie muszą czekać w kolajce tylko po to żeby sie zapytac
jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji. A przecież wystarczyłoby gdyby
umieścić taką informację na stronie startostwa, no ale to jest zbyt dużo
roboty.

I tak dzięki kiepskim i niegramotnym urzędnikom, ludzi trafia szlag, cierpi
na tym wizerunek urzędu, obrywają za to osoby które wydają dowody
rejestracyjne. A osoba odpowiedzialna za strone www uważa ze może wszystkie
informacje podać na meila.

PS> A podobno tam mieli wprowadzać system zarządzania ISO. Ciekawe czy po
audycie pozostawionoby wszystkie dotychczasowe stanowiska pracy. Te
nieofektywne powinny być raczej zlikwidowane.
Edytor zaawansowany
  • 22.06.07, 10:49
    Tak sie składa, że wczoraj też byłam w tym wydziale i mam całkiem inne
    odczucia. Bardzo szybko i profesjonalnie mnie obsłużono, całość załatwiania
    spraw trwała może 30 minut. Jestem zadowolona z pracownika, który mnie
    obsługiwał, doradzając i wypełniając druki, które sprawiłyby mi trudności.
    Nie zgadzam sie z takim obrażaniem pracowników. Sama pracuje w podobnej
    instytucji i wiem ile czasu zabiera załatwianie niektórych spraw, zwłaszcza,
    gdy petenci są niezdysplinowani i chcieliby aby pewne sprawy załatwic w jednej
    chwili. A tak się niestety - nieda.
  • 22.06.07, 10:52
    kurcze myślałem ze coś o seksie będzie a tu taka codzienność,ja tam nie
    narzekam,w wydziale komunikacji raczej jak na razie kłopotów nie miałem,ale
    fakt,jakieś wnioski o wydanie dokumentów powinny sie w internecie znaleźć,,,,,
    --
    sikając z wiatrem idziesz na łatwiznę
  • 22.06.07, 12:06
    Dobrze mieć humor w taką pogodę, gdy na przemian pada deszcz i świeci słońce. A
    seks jest czasami potrzebny, ale nie na Forum. Prawda. Pozdrawiam.
  • 22.06.07, 11:43
    Drogba czy ty jesteś jednym z tych handlarzy czy słupów, że narzekasz, tydzień
    temu rejestrowałem moją nową 207 i widziałem takich kilku dresiarzy, z kulturą
    to oni są na bakier, fakt kolejka była ale to przez dresiarzy-handlarzy i przez
    to że nie wszystkie okienka były otwarte ale nie zapominajmy że Starosta
    Cieślak zrobił jakiś czas temu oszczędności i poobcinał etaty, po drugie teraz
    jest sezon urlopowy, co do samej rejestracji trwała pół godzinki moze 40 minut
    bo musiałem stać w kolejce przez tych kurna dresiarzy, wypełnianie papierów i
    odebranie tablic to 15 minut roboty, więc jestem zadowolony z obsługi.
  • 22.06.07, 12:03
    Ja też rejestrowałam auto i tak jak pisałam wczesniej jestem zadowolona.
    Dzięki, że mam poplecznika. pozdrawiam.
  • 22.06.07, 14:45
    Przeciez nie twierdze ze pracownicy tam źle obsługują interesantów, ale chodzi
    o to że brak tam jest organizacji obsługi. W Niemczech przy wejściu do takiego
    wydziału kominikacji jest maszyna co daje numerek. Każdy wie kiedy zostanie
    obsłużony, bo nad okienkiem wyświetla sie numerek klienta, Czy to takie trudne
    w realizacji?

    Zresztą podobne rozwiązania są u nas w bankach lub większych ZUS-ach. Tam sie
    udało a u nas jakoś sie nie da.

    PS. Czasami od tych 'dresiarzy' jak piszesz mniej kulturalne są wymalowane
    paniusie którym sie spieszy. Pewnie myślą ze pozostali stojący w kolejce robią
    tak z przyjemności.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.