Niezły ja tu widze burdel - wydział komun...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Bedąc dzisiaj w wydziale komunikacji zarskiego starostwa doświadczyłem na
    własnej skórze tego jak brak informacji może wnerwiać ludzi i psuć robotę.
    Większość ludzi nie wie gdzie ustawić sie do kolejki. Pomimo tego ze na
    każdym okienku napisane jest "rejestracja pojazdów" nie w każdym można to
    zrobić. Poza tym ludzie muszą czekać w kolajce tylko po to żeby sie zapytac
    jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji. A przecież wystarczyłoby gdyby
    umieścić taką informację na stronie startostwa, no ale to jest zbyt dużo
    roboty.

    I tak dzięki kiepskim i niegramotnym urzędnikom, ludzi trafia szlag, cierpi
    na tym wizerunek urzędu, obrywają za to osoby które wydają dowody
    rejestracyjne. A osoba odpowiedzialna za strone www uważa ze może wszystkie
    informacje podać na meila.

    PS> A podobno tam mieli wprowadzać system zarządzania ISO. Ciekawe czy po
    audycie pozostawionoby wszystkie dotychczasowe stanowiska pracy. Te
    nieofektywne powinny być raczej zlikwidowane.
    • 22.06.07, 10:49 Odpowiedz
      Tak sie składa, że wczoraj też byłam w tym wydziale i mam całkiem inne
      odczucia. Bardzo szybko i profesjonalnie mnie obsłużono, całość załatwiania
      spraw trwała może 30 minut. Jestem zadowolona z pracownika, który mnie
      obsługiwał, doradzając i wypełniając druki, które sprawiłyby mi trudności.
      Nie zgadzam sie z takim obrażaniem pracowników. Sama pracuje w podobnej
      instytucji i wiem ile czasu zabiera załatwianie niektórych spraw, zwłaszcza,
      gdy petenci są niezdysplinowani i chcieliby aby pewne sprawy załatwic w jednej
      chwili. A tak się niestety - nieda.
    • 22.06.07, 11:43 Odpowiedz
      Drogba czy ty jesteś jednym z tych handlarzy czy słupów, że narzekasz, tydzień
      temu rejestrowałem moją nową 207 i widziałem takich kilku dresiarzy, z kulturą
      to oni są na bakier, fakt kolejka była ale to przez dresiarzy-handlarzy i przez
      to że nie wszystkie okienka były otwarte ale nie zapominajmy że Starosta
      Cieślak zrobił jakiś czas temu oszczędności i poobcinał etaty, po drugie teraz
      jest sezon urlopowy, co do samej rejestracji trwała pół godzinki moze 40 minut
      bo musiałem stać w kolejce przez tych kurna dresiarzy, wypełnianie papierów i
      odebranie tablic to 15 minut roboty, więc jestem zadowolony z obsługi.
      • 22.06.07, 12:03 Odpowiedz
        Ja też rejestrowałam auto i tak jak pisałam wczesniej jestem zadowolona.
        Dzięki, że mam poplecznika. pozdrawiam.
      • 22.06.07, 14:45 Odpowiedz
        Przeciez nie twierdze ze pracownicy tam źle obsługują interesantów, ale chodzi
        o to że brak tam jest organizacji obsługi. W Niemczech przy wejściu do takiego
        wydziału kominikacji jest maszyna co daje numerek. Każdy wie kiedy zostanie
        obsłużony, bo nad okienkiem wyświetla sie numerek klienta, Czy to takie trudne
        w realizacji?

        Zresztą podobne rozwiązania są u nas w bankach lub większych ZUS-ach. Tam sie
        udało a u nas jakoś sie nie da.

        PS. Czasami od tych 'dresiarzy' jak piszesz mniej kulturalne są wymalowane
        paniusie którym sie spieszy. Pewnie myślą ze pozostali stojący w kolejce robią
        tak z przyjemności.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.