Dodaj do ulubionych

okres co 2 tygodnie

17.09.09, 12:35
od paru miesiecy staramy sie o dziecko...biore caly czas duphaston.po
raz kolejny dostalam okres po dwoch tygodniach...czy to normalne?prosze
o rade...
Edytor zaawansowany
  • horpyna4 17.09.09, 12:40
    Zaraz, zaraz... bo nic nie rozumiem.

    Dlaczego bierzesz duphaston? I dlaczego "cały czas"?

    Napisz coś więcej.
  • belit6 17.09.09, 12:46
    jestem po jednej nieudanej ciazy...mam toczen i zespo
    antyfosfolipidowy i w ramach przygotowania do kolejnej ciazy biore
    duphaston...
  • kozica111 17.09.09, 12:49
    No ale duphastonu nie bierze się "ciągiem" bo on uniemożliwia
    owulacje.
  • belit6 17.09.09, 12:54
    juz nie wiem jak go mam brac ,bo mam strasznie nieregularne te
    okresy...biore w drugiej fazie
  • horpyna4 17.09.09, 14:33
    To powinien powiedzieć lekarz. Jeżeli tego nie zrobił, to go skreśl.

    Najpierw naucz się mierzyć temperaturę zgodnie z zasadami NPR.
    Zapoznaj się z linkami u góry strony.

    Naucz się też, jak wygląda śluz płodny.

    Oczywiście przy tym wszystkim nie bierz duphastonu! Duphaston bierze
    się wtedy, jak faza lutealna jest za krótka i dopiero w fazie
    lutealnej. Nie należy brać go "na wszelki wypadek", bo wzięty za
    wcześnie działa jak tabletka antykoncepcyjna.

    Przemierz jeden cykl do końca. A potem wrzuć tu temperatury, to
    powiemy, co dalej.

    Poczytaj też sobie trochę wątków na podobne tematy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka